Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vasnivy pribeh 1

30. 01. 2001
0
0
1780
Autor
christi

No tak tohle jsem napsala zhruba pred rokem, nerikam ze je to super prace, ale je to castecne z neciho skutecneho zivota. Dostala jsem skutecny pribeh a domalovanim vznikla tahle povidka. Neni to original zpracovane, ale snazila jsem se zachovat smysl, ktery to cele ve skutecnosti melo, ostatne posudte sami. Dopredu se omlouvam za chyby a diakritiku, vetsinou pisu basnicky. Mozna je to trochu delsi,ale zkuste to precist.

Je prijemny teply vecer a ja se chystam po dlouhe dobe zase do spolecnosti. Premyslim co na sebe, jako kazda zena se dlouze divam do skrine a presto, ze je v ni spousty satu ktere mam strasne rada, nevim co si oblect. Rikam si jestli vubec nekam chci jit, ale slibila jsem svemu sefovi, ze se tam alespon na chvili ukazu. Nesnasim tyhle nazehlene firemni party na kterych se kazdy usmiva na kazdeho. Nakonec vezmu si ty cerne koktejlove saty, dlouho jsem v nich nikde nebyla a nemuzu s nima nic zkazit. Jsou jednoduche a pritom sexy. Bezim do koupelny a jeste si davam prijemnou sprchu. Oblekam puncochy, trochu makeupu, stahuji vlasy do zlate spony a oblekam si saty, ktere jsem vybrala. Je nejvyssi cas odejit. Jeste se rychle divam do zrcadla na dverich a vyrazim.... Cesta rychle utika, takze nemam moc casu premyslet o tom, co se dnes vecer bude dit. Prijizdime k velike honosne budove, kde se jiz schazi vsichni hoste a ja si zacinam pripadat strasne hloupe, protoze tu jsem sama. Moc se nehodi, aby zena meho postaveni prichazela bez doprovodu muze, ale co. U dveri najednou potkavam par pratel a tak do vecera snu vchazim nakonec spolecne s nimi. Zda se, ze zabava je v plnem proudu. Celym domem zari spousty svetel a ja mam najednou pocit, ze uz jsem zapomnela jake to je byt na party jako je tahle. Rozhoduji se, ze si dam nejaky bajecny osvezujici koktejl a rozhlizim se po baru. Najednou mi padne do oka muz, ktery musi zaujmout snad kazdou zenu na prvni pohled. Jeho krasne modre oci bloudi po mistnosti a po chvili se zastavi v ocich mych. Mam pocit, ze se mi zamotala hlava a tak rychle odvracim pohled. Odchazim smerem k baru, ale stale citim jeho pohled na svem tele. Beha mi mraz po zadech, neverila jsem, ze neco podobneho muzu nekdy citit. U baru si davam rychle koktejl a stale se nemuzu zbavit myslenek na onoho neznameho cizince. Nahle se ke me pritoci stary pritel Tony a vytrhava me z myslenek. Tony je skutecny pritel, vzdy se ke me choval jako pravy gentleman a proto me neprekvapuje, kdyz me zada o pristi tanec. Vahave souhlasim a aniz bych tomu venovala zvlastni pozornost ocitam se v rytmu , ktery jsem kdysi tak duverne znala. Mistnosti plynou prijemne letni tony a ja se jimi nechavam unaset. Nahle nas vyrusi mekky hlas ptajici se Tonyho o svoleni k tanci se mnou. Muj pritel bez vahani souhlasi a ja zjistuji, ze ten hlas patri onomu cizinci, se kterym jsme si vymenily pohledy pred par minutami. Nejsem schopna promluvit ani odporovat, jen se tise divam do tech hlubokych vasnivych oci a nechavam se vest jeho kroky mistnosti. Hudba se mi zda najednou krasnejsi a ja jsem jako ve snu. Citim jeho parfem a prozivam, co jsem nikdy predtim neprozila. Moje telo hori vzruseni a nedokazu ho ovladat. Poleva me teply a studeny pot najednou a on se mi jen diva do oci a tanci se mnou dal. Teprve po par minutach jsem schopna promluvit a pozadat cizince, jestli bychom nesli k baru na sklenicku. Souhlasi. Citim se jako stredoskolacka, mam pocit, ze mluvim s muzem poprve ve svem zivote. Objednavam si koktejl jmenem "Sex na plazi" a neprestavam premyslet o tom, proc je me telo v jednom ohni a moje srdce busi jako o zavod, ze to musi slyset i on. Uvedomuji si, ze je to zrejme take on, kdo me tak rozpaluje. Mluvime spolu, jako bychom se znali leta, moje pusa mluvi, aniz ja bych chtela. Vecer teprve zacina, ale my spolu odchazime do noci plne tajemstvi..... Pokracovani v pristi casti a ta bude o neco vic horka.
Deltex
09. 03. 2001
Dát tip
Christi: Vůbec nemáš zač, už se na ní docela těším! Měj se krásně!

christi
09. 03. 2001
Dát tip
Deltex:Hned jak si najdu chvili casu, ji sem dam. Ted ho bohuzel moc nemam,ale budu se snazit.Mej se taky krasne.

Anonym
17. 02. 2001
Dát tip
Tak jsem celý nedočkavý, jak to dopadne a ono nikde nic. Huh.

christi
07. 02. 2001
Dát tip
Deltex:Hned jak budu mit chvilku ji sem strcim dam ti vedet))Diky)

Deltex
05. 02. 2001
Dát tip
čekám na tu další část...

Chlastáč
02. 02. 2001
Dát tip
Tak jsem zvědavý, jestli to bude pokračovat tak, jak si myslím. Ale tipl bych, že ano.

ruby
30. 01. 2001
Dát tip
kasandra?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru