Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda vo lodi Eldridge - zamyšlení nad kritikou č. 182060

Výběr: jan(ek), dream
31. 10. 2005
6
0
6724
Autor
Noe1

Toto je odpověď na dílo č. 182060 autora jan(ek)

 

 

Milý Jene, děkuji za tvůj podnětný příspěvek k debatě o zmizení lodi Eldridge, potažmo o mém díle připomínajícím jeho 61. výročí. Na tvé kritice mne skutečně překvapily jen dvě věci: název – protože mu nerozumím, a to, že si v honbě za informacemi pravděpodobně naboural archiv Městské vojenské správy v Brně, abys zjistil (na centimetr přesně) moji odvodní vojenskou míru. Pochopitelně zvažuji žalobu, a žádost o pomoc Úřadu na ochranu osobních údajů.

 

K obsahu tvého příspěvku. Ano, tebou popsaná verze našla mezi odpůrci tajemna a  příznivci konspiračních teorií mnoho nadšených podporovatelů. Pomineme-li drobné chyby a nepřesnosti, jako například že křestní jméno srg. Observra bylo Luk, že vyjímka se píše výjimka, a útulek Miss Molly není Doghoundský, nýbrž Greyhoundský (a jedná se ve skutečnosti o luxusní vrakoviště autobusů), je tato teorie vystižena mistrně. Otázkou ovšem zůstává její věrohodnost. Byl by bezvýznamný seržant amerického námořnictva, za situace, kdy kolem zuřil světový konflikt a například zcizení roličky toaletního papíru na toaletě lodi bylo považováno za vlastizradu, schopen zcizit a posléze prodat do frcu celý křižník? Možná by v tomto kontextu stálo za to zdůraznit, že generál Observer byl po matce (a vysoce pravděpodobně i po otci) českého původu a že jeho starší bratr Donald „Dough“ Observer založil, za dodnes nevyjasněné účasti bahamské investiční společnosti,  celosvětovou síť  nejmenovaných nočních podniků, zvaných po svém zakladateli (McDonald to není, aby nedošlo k mýlce). Chápu ovšem, že tyto zajímavé informace, dle mého vnášející světlo do temné minulosti a pozadí generála Observra, jdou nad rámec publikované kritiky.

 

Je mi líto, že si se ve své práci upnul pouze na tuto, takzvanou „Pozoteorii“ (jako by to byla jediná možná hypotéza) a nezmínil např. stále populárnější „Bolivijskou stopu“, hypotézu střetu s mořským hadem či teorii lokálního vulkanického pšouku.

 

Mám ovšem vážnější námitky: Hrubě nesouhlasím, abych byl osočován z toho že jsem, cituji „odhodil čest badatele v hlubinách kulturní historie země, ev. jiných koulí“. Toto tvrzení je značně urážející a zavádějící. Za prvé jsem nikdy žádnou čest neměl. Nahlédnutím do mých zdravotních karet si to lze snadno ověřit. Za druhé, a to mi připadá zvlášť podlé, důrazně protestuji, abych byl spojován s Voloďou. V tvém příspěvku to sice doslova napsáno není, ale dovedu číst mezi řádky. Za třetí, slovo „badatel“ jasně evokuje a implikuje souvislost s tzv. „vědeckým přístupem“. Na svatou occamovu břitvu přísahám, že jsem s touto heretickou sektou nikdy (snad s výjimkou nezralého studentského mládí) nekoketoval.

 

Závěrem bych ti chtěl říct, že máš svoji pravdu a jí ti ji neberu. A chtěl bych ti poděkovat za výbornou kritiku. Přidávám tip a výběr. Košišky a tučné od šunky si, jak tě znám, obstaráš sám.


Noe1
04. 12. 2005
Dát tip
Cookie: Jan(ek) kecá, všechny tři niky jsou moje :)))))))))) Augustin: :-))))))))

:o) výborný t.

Cookie
04. 11. 2005
Dát tip
to seš ty?!?! No tak to je překvapení dne....člověk, který mě hned 1. den zničil...že se nestydíš mě takhle tahat za nos:-)))

Cookie
03. 11. 2005
Dát tip
jsem ráda že v tom nejsi sám:-)))

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
janek + cookie: já vám nerozumíííííím !!!!!

Cookie
03. 11. 2005
Dát tip
ale to je přece účel...když my jsme ti nesrozumitelní:-)))

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
jan(ek): Noe1 je debil a lůza, tomu že mu nerozumíš rozumím, ale že nerozumíš studentce z Hulína, ty - zrovna ty tak tomu fakt nerozumíím !!!!

Cookie
03. 11. 2005
Dát tip
já nerozumím jak někdo může rozumět těmhle rozumům

jan(kova) kritika se mi líbí víc

Cookie
02. 11. 2005
Dát tip
neboj....za pár (set) let budeš taky klasik:-)))

Cookie
02. 11. 2005
Dát tip
neboj....za pár (set) let budeš taky klasik:-)))

Cookie
02. 11. 2005
Dát tip
no jsem já to ale jan(ek), poslala jsem to dvakrát:-)))

Cookie
02. 11. 2005
Dát tip
že jan(ku)?

Noe1
02. 11. 2005
Dát tip
neboj se ... nebudu se bát ... vlastně už jsem klasikem ... klasikem plavby a ochrany fauny :-))))))

Cookie
02. 11. 2005
Dát tip
tos to stihnul brzo námořníku:-)))

Noe1
01. 11. 2005
Dát tip
Bucolika: věř mi, že i jankova "kritika" je recese, je to velký šprýmař a mystifikátor :-))))) A nevyřízené účty spolu nemáme, snad kromě nějakého toho piva, co mi kdysi zaplatil :-) Vergilius? Ten nick neznám :-)))))))))))

Smetiprach
01. 11. 2005
Dát tip
Tak jednou pozor, takhle zlehčovat Jankovu ozdravnou anabázi nebudete, jan(ek) je zcela seriózní a převážený (102kg brutto) kritik. Žádný recesista či dokonce (fujtajbl) šprýmař .... Taková hnusná pomluva, měl by ses Milane stydět...

Noe1
01. 11. 2005
Dát tip
Och, odpusť !!!!! To já abych tě ochránil. Jinak na tebe vlítne ten Vergilius !!! a kdo ví, jaká je váhová kategorie !!!!!

Smetiprach
01. 11. 2005
Dát tip
Vergilius? Pche... vyšší, než ta v které startuju já, už není...

Noe1
01. 11. 2005
Dát tip
Kategorie sloní?????

Cookie
01. 11. 2005
Dát tip
komu tu zvoní hrana?!

Noe1
01. 11. 2005
Dát tip
neptej se, komu zvoní hrana :-)

Cookie
01. 11. 2005
Dát tip
beru to jako pádnou odpověď:-)))

Noe1
01. 11. 2005
Dát tip
to řekl klasik, né já :-)))))

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Dream: záhada bermůdského trojúhelníku vyřešena ... šlohl je stíwí, aby mohhl z neznámých důwodů provozovat wůdů. Přiznal se, pacholek. btw: balkón byl družstevní

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
si piš, ale že jsi na to došel brzo....bylo by snad lépe vzdát se bermud v létě:-)))

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Cookie, jaruško ... nejsem piš, aspoň mi to každý říká !!!! A bermud se přes lstivost čarodějů wůdů nevzdám !!!

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
O.K. - Milane, i když nejsi piš na bermudy pozor!!! myslíš woodoo?

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
to si piš že woodoo :-) A jak ty vidíš problém zmizení bojové lodi Eldridge?

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
btw, když píšeš komentář autorovi, nemusíš posílat avi, ono mi dojde automaticky :-)

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
jako hodně zajímavou teorii, nebylo by špatné nějak to vybrousit a použít v praxi, byly bychom o hodně blíž věcem jako je teleport, ale kdo ví, jestli jsou lidi co by chtěli být nápomocni při zkoumání tý teorie, když si vezmeš jak dopadli chudáčci námořníčci...a jestli vůbec je eště taková bedna, aby to dala(ten výzkum) - pač Albert už nepomůže:-)))

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Albert snad ještě pomůže, to Julius (Mainl) je fuč :-)))))))) a ty avíza mi faklt nemusíš ...

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
ok - no když si to tak vezmeš Julius byl fakt týpek, ale takový HLAVIŠKA jako Bertík přece jenom nebyl:-)))

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
pravdu díš, Julda nebyl šikulda ... to Bertík čertík :-)))))))

Markel
31. 10. 2005
Dát tip
Dobře se , hoši, bavíte, i já se pobavila, tipínek přihodila

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
anebo hyperprostorovej pohon....no teda...škoda, že tzo bylo tak riskantní:-(((

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
Markel ak si myslí asi že Kůkí je též chlap jako ti ďasi....:-)))

Markel
31. 10. 2005
Dát tip
Cookie: promiň, dívko lepá, jak jsem byla slepá :-))

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
nevadí mi tvoje slepost když obdivuješ moji lepost:-)))

Bucolika
31. 10. 2005
Dát tip
četla sem obojí děláte se nějak moc vážnými přijde mi to trochu směšný dalo se to přece vše vyřídit ve zprávách

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Burcolika: díky :-))))))))) ... přečetla sis upřesnění kategorie?

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
jejda, a ten nick jsem ti nezkomolil schválně, promiň

Bucolika
31. 10. 2005
Dát tip
jo tak nepřečetla :-))) každopádně myslim, že v prvnim případě to recese nebyla..... on by ti Vergilius dal kdyby jó schválně :o)

papouch
31. 10. 2005
Dát tip
já jsem Voloďa!

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Papouch: vždy jsem si to myslel

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Ahááááá ... v létě mi jedny sušící se bermudy zmizely ze šňůry. Už chápu proč. Sušák měl tvar trojúhelníka !!!!!!!

stewewonder
31. 10. 2005
Dát tip
Nemluvte o vecech o kterych nic nevite Sice si myslite ze vite ale nevite ani netusite Toto poselstvi vam prinasi Ashtar Shiran .... A bermudy sem si vzal ja ... potreboval sem neco tvyho na woodoo panenku ...

Pacer
31. 10. 2005
Dát tip
žádám timto noe a všechny jeho alternicky, aby nezahajovaly diskuzi o šábesu..kdo to má pak dohledávat, sakra!!!

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
Pacer: slibuji, diskuzi o šábesu nebudeme iniciovat ... jen některé mé alter jsou totiž židovského původu, témata musí být universální, aby se mohli zapojit i bezvěrci či machometáni

Noe1
31. 10. 2005
Dát tip
stewe: vrať cáry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru