Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nymfomanka Heda na grafologickém večírku

31. 10. 2005
3
0
1672
Autor
Diotima

 


   Nymfomanka Heda se potloukala ulicemi mravenčího city a cynicky vrážela do vycmrndlých japonských gejš a jejich pasáků, kouřila jedno cigáro za druhým a zevlovala. Dnešní den jí připadal zajímavý jak pobyt červa ve shnilém kokosu. Svrbělo ji všude. V podpaždí palčivě cítila chlad milované devítky. „Tuhle nesnesitelnou nudu přeruší jen pár výstřelů do nějakého hňupa!“ pomyslela si. Když zašlápla vajgla a zvedla své pomněnkové oči, těsně před obličejem na ni zazíraly černé oči obkroužené hustým nánosem brčálových stínů. Když zaostřila, v úžasu ucouvla, aby přehlédla celou impozantní postavu barokní Xeny v elegantním černém plédu a bílé saténové šále. „Co tak civíš, bejby?“ vyštěkla na ni prsatá krasavice, doprovázená vysokou obrýlenou intelektuálkou, zdůrazňující bizarnost této dvojky i celé situace. Heda vytušila, že by dnešní splín v jejich společnosti mohla zaplašit. „Kam valíte, bréci? Mám blbej den a vy, jak tak pozoruju, byste mě z tohohle omylu mohly vyvést.“ Sebejistá bruneta ji rentgenově prokádrovala a ostře kontrovala: „Vypadáš sice trochu nablble, ale potřebujeme nějakou ušmudlanou couru, abychom o to víc vynikly na našem grafologickém večírku.“ – „Nastup si!“ nato suše utrousila a nasoukala se za volant Porsche 911. Sympatická brýlatá Nina se pohyby vzorné školačky posadila vedle ní a Heda se zabořila do měkké kůže barvy saharského písku zadního sedadla. Xena nastartovala, motor tiše zapředl, černej panter sebou cukl a vyrazil zběsile, jakoby za kořistí. Za deset minut divoké jízdy dorazily oprýskanou, rozbombardovanou čtvrtí ke spoře osvětlenému pajzlu. Za hvizdotu opilců prošly kolem baru a vešly do zadního salónku, kde už vysedávala nesourodá banda grafologů. Heda zaslechla slova nejblíže sedícího svalovce s dlouhými havraními vlasy, který hučel do mladičké blondýnky: „Skutečně máte pocit,  maličká, že cesta poezie vede po moralistických chodníčcích k ‚všepravdám‘, sem tam s objížďkami násilné morbidity?“ Jakýsi postarší nenasyta s obřími brýlemi hladil po vlasech dlouhovlasou adeptku grafologie a šeptal jí vilně do ouška: “Koťátko, pojeď se mnou do Ria, je tam šťavnaté teplo a místní steaky chutnají lépe než bezbřehý virtuální sex.“ Impozantní šaman s hustou hřívou šedých vlasů a erotickou jiskrou v oku přeříkával skupince mladých grafologů numerické řady telefonních čísel své budoucí profese. Ztepilý indián řezaných rysů náhle vytáhl Panovu flétnu a začal na ni soustředěně hrát, doprovázen andělským zpěvem vnadné a mezi grafology údajně elitní znalkyně řeči písma – jistou Heter. Další nymfa stojící opodál, na kterou někteří mladíci pokřikovali: „Chceme striptýz, Ewi!“, se vlnila v rytmu flétny a slastně přivírala oči poryvy přicházejícího orgasmu. Hedu ale nejvíc zaujala žena s psíčkem, sedící s úsměvem Mony Lisy tiše opodál, která moudrým pohledem přehlížela přelévající se shromáždění. Vypadala přátelsky. Heda si k ní přisedla, objednala si pivo a pokusila se o konverzaci slovy: „ Taky máte tak zasraný období jako já?“ Distingovaná dáma se jemně pousmála a pomalu řekla: „Život stojí za hovno, ale jsem smířená. Když vidím tuhle smečku nadšených hovádek (a ještě raději depresivní znalce totemů), tak se uklidním a ujistím, že můj život proti jejich sračce byl a je vlastně krásnej!“ Obě ženy se zasnily. Ale ne nadlouho. Do místnosti totiž vtrhl šílený grafolog v zeleném žoldáckém baretu. Vrhl se ke svůdné grafoložce a zároveň porodní bábě Paule, srazil ji ze židle k zemi a začal z ní trhat minisukni i kalhotky. „Rogere, vrátím ti tvůj rukopis o VW ještě dnes!“ vykřikla Paula. Roger byl ale v psychedelickém benzínovém rauši a to už se řítil k dalším přítomným ženám, olizoval jim obličeje svým mrštným jazykem a rukama šmátral po všech erotogenních zónách. Když si všiml Hedy, šílenec zařval: „Tebe dostanu, darling!“ Na slovo DARLING byla Heda alergická jako na krysí jed, ztrácela při tomto mimochodem grafology velmi oblíbeném slově hlavu a stávala se z ní krvelačná šelma. Vztekle vyštěkla: “Už nikdy mi neříkej darling, hajzle!“, vytrhla z pouzdra v podpaždí nabitý revolver a několika ranami zblízka Rogera M. prostřílela jako řešeto.

 

  Gejzír krve Hedu okamžitě uklidnil a mysl zaplavil pocit chvějivé slasti. Špičkou lodičky nadzvedla bezvládnou ruku ležícího chlíváka, překročila ho a ladným krokem prošla k baru. V zádech cítila obdivné pohledy grafoložek a grafologů, ale neotočila se.

 

 

  U baru ještě hrábla po poloprázdné lahvi sherry a vyšla do chladné noci. „Dnešní den nakonec přece jen stál za to!" zamumlala pro sebe a z kotníku si setřela Rogerovu zasychající krev.

 

 

 

 

 





 


dadíková
31. 10. 2005
Dát tip
mravenci...:)) asi vytisknu...prvně...:))

dadíková
31. 10. 2005
Dát tip
jsi ďábel.... pokračuj uvidíme....)))

Cookie
31. 10. 2005
Dát tip
no tak to je prasárna...dokonalá próza nejen pro psychopaty...zábavný, pohodový, ........a to Porsche 911 mě dojalo...má nejoblíbenější kára....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru