Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poezie na cestě do práce

01. 11. 2005
2
0
2710

Za volantem autobusu seděl bůh.

Černá košile řidičů autobusů dopravního podniku

mu vykreslovala takovýty nesteroidový svaly,

sluníčko mu svítilo na dolní polovinu obličeje,

na dolní, neoholenou polovinu obličeje,

a já si řikala: „Panebože, jak to, že takovejhle člověk řídí v Praze autobus,

jak to, že takovejhle člověk netočí reklamy na kamelky? Že by ekolog? No to by asi neřídil v Praze autobus.

Nebo jo?“

A přitiskla jsem se mnohem těsněji k tyči.

Nehledejte v tom žádnej erotickej symbol.

To proto, že tomu chlapovi, co stál za mnou kapaly nudle na muj novej černej kabát a vzhledem k tomu, že u toho děsně chrchlal, tak jsem o tom věděla, tudíž jsem upozadila zájem o boha za volantem autobusu a upřednostnila jsem ochranu kabátu. Pak mě na chvilku napadlo, že to proto, že jsem už stará, ale hned jsem si uvědomila, že cizí uchrchlaný nudle na novým kabátě by mi vadily i ve dvaceti a uklidnila jsem se. Navíc se moh´trefit do vlasů.
Když jsem vystoupila z toho raního narvanýho hromadnýho dopravního prostředku zkontrolovala jsem kabát ze všech stran a pak jsem počkala, až bůh za volantem odsviští ke Kačerovu a celou dobu co svištěl jsem se za ním zálibně dívala.


názvy jsou moje noční můra, radši se neobracej :-) o radu :-)))))

už nemůžu, už jsou rozdaný karty a jedná se jen o pořadí :-))) jo a o názvu :-)

Marthin
03. 11. 2005
Dát tip
Hmm, Poezie na cestě by byl docela dobrej pro knihu, ne? Práci bych vynechal, to je zavádějící...:-)

a kde je jaká poezie, proboha? :-))))) ta kniha je čïstě prozaická :-)

Marthin
03. 11. 2005
Dát tip
Prozaická na cestě k poézii!:-))

Přísně prozaická cesta k poezii? :-))))) To si nikdo nekoupí :-))))) vymyslela jsem v tý hospodě lepší: NEKRMTE PSY PIVNÍMI TÁCKY :-)))))

Marthin
03. 11. 2005
Dát tip
Nekrmte psy suchými pivními tácky..:-) No jo, na názvy máš lepší hlavu, asi se na Tebe budu obracet o radu..:-)

Marthin
02. 11. 2005
Dát tip
Tuhle tam dej místo Slibu..:-)

K_Anče
01. 11. 2005
Dát tip
...139, 106..? Tam taky jezdim, ale bůh mě eště nevez (nebo že bych si nevšimla)...mám známýho v baráku, taky řídí autobus - ale neni to bůh, spíš blb

tohle byla stosedmdesátka :-)))))

K_Anče
01. 11. 2005
Dát tip
Ta jede z Kačáku na Modřany, někam hm? Mně stejnak došlo, že "můj" řidič má do pátku neschopenku..leží asi s hlavou:)...nebo poslouchá ve světlíku, co se děje v domě (to má v oblibě - narozdíl od mý muziky)

ulita
01. 11. 2005
Dát tip
dobrý..:) a mně včera přišli všichni řidiči tramvají šíleně nervní - na Vinohradský i na Korunní to vždycky šíleně rozpálili, pak strašně brzdili a do to všeho samozřejmě zvonili jak vo život, připadala jsem si jako v gamesce a do teď se divim že žiju...

boha v autobuse jsem potkala, ale už zemřel

Eidam
01. 11. 2005
Dát tip
taky znám boha v autobuse. jmenuje se pospa a je to fakt bůh. většinou projede křižovatku na červenou a nic se nikomu nestane. není to božský? :D

KayTee
01. 11. 2005
Dát tip
:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru