Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ĎALŠÍ SKURVENÝ DEŇ

31. 01. 2001
4
0
10260
Autor
Junkie_23

Sme feťáci picháme si heroín rovno do žily aby sme prežili ďalší skurvený deň
Vlasy
13. 01. 2005
Dát tip
Ta čubka sriekačka mi oloupala perníkovou chaloupku

Junkie_23
27. 05. 2004
Dát tip
beatrice........ ou jé

Junkie_23
26. 05. 2004
Dát tip
kde bolo tam bola za 7 mestami 7 panelakmi bola jedna striekačka :)

NIghtRunner
11. 03. 2004
Dát tip
...Děti, děti... Jako malý...

bobotic
19. 05. 2003
Dát tip
choler hahahahaha tolik plkání, že jsem zapoměl, že kdesi nahoře je básnička. Vosy se slítávaj na zhnilé jablko (ze státu Dánského (kdes poblíž Hamleta)) a tady to hučí. Píchnout do úlu a nakonec i do žíly.

Junkie_23
15. 08. 2002
Dát tip
je to presne tak a pritom aj uplne naopak a celkom inak...

Biri
10. 08. 2002
Dát tip
no já nevím, ale přijde mi to tak čistě řečený (ta báseň), že už to snad nemohlo být řečený líp. Nikdy jsem si nic nepíchla, ale věřím, že kdybych už v tom jednou jeĺa a uvědomila si, že v tom jedu...byla bych za tyhle slova ráda. Je to nějak silný...až hlava z toho bolí..to uvědomění si, že dřív to bylo jinak... anebo je to všechno možná jinak

Semipalakva
13. 11. 2001
Dát tip
Hodně dobrýýýýýýý ****

Popelucha
29. 05. 2001
Dát tip
Ehm, zkusím se zabývat tou básní:

Tak teda, je to celkem slabota. Kam jinam bychom si píchali heroin než rovou do žíly, že? Navíc když jsme feťáci. To znamená, že výpověď se redukuje na "jsme feťáci, máme se špatně". To mi připadá dost málo. Tohle každej feťák v pokročilém stadiu ví, každej, kdo bere trochu, tomu nevěří, a každej abstinent si to přečte v novinách.

Jestli to má sloužit jako prevence dětem, tak musím předpokládat, že je to pro děti, které znají význam slov "píchat si", "heroin", ev. "žíla". Řekněme tedy začátek puberty (od 10-12 let výš). Co si takhle pamatuju o sobě, začalo pro mě v té době být zkurvené všechno, takže by mi to připadalo, pokud ne inspirativní, tak aspoň nuda jako cokoli ostatního. Takže prevence-demence.

Podtrženo sečteno, nelíbí se mi to a hlavně se mi nelíbí, co tady předvádíš s kategoriema. Ať žije exhibice. Máš-li dost rozumu, aspoň si to přiznej.


Naso
27. 03. 2001
Dát tip
feeeeeeeeha.... Toľko reakcií by som fakt nebol očakával na tému ďalší skurvený deň. Ale vidieť, že Písmaci sú ľudia vlastnonázoroví (ako inak), premýšľajúci, cítiaci a polemizujúci. Báseň je hodnotná práve svojou trpkou, až fatalistickou sebairóniou - vo svete drog realita dňa, ktorá sa rovná axióme!

kath
27. 03. 2001
Dát tip
zasloužíš tip jen za tu řetězovou reakci cos rozpoutal....osobně myslím, že je to asi na úrovni filmu trainspotting i když tam byla docela dobrá muzika -místama....jo - lidi berou drogy z různých důvodů a některým pomůžou...-když to uřídí a vědí kam až...průser je když tím řešej děcka svý problémy na základce...a liga matek proti drogám je úplně úžasná...Nahý oběd by měl býz povinnou četbou...jedině informace jsou důležité...prohibice nic neřeší...ale pokud chce dětem něco vykládat učitelka, která si myslí, že tráva se aplikuke nitrožilně, nevímkdo jí uvěří, že po heroinu může umřít...bla bla....jako text pro pakovou kapelu se ta"básnička! celkem hodí

Junkie_23
21. 03. 2001
Dát tip
je to proste neuveritelne prepacte mi to ten prefetovany mozog naozaj mi je to luto ze vam takto nicim hodnoty a zasady je to fakt desne

leontynka
07. 03. 2001
Dát tip
Vojtek: no jasně, to chápu.. ale to potom znamená, že tu de fakto je ještě cenzura v podobě rodičů nebo tak někoho.. já sem tam pracuju s dětmi.. "učím" informatiku.. a občas se dostaneme na internet.. ty menší děti na písmáku zajímal jenom fakt, že se tam vyskytuju já (takže si myslím, že se k těmto dílkům dostanou skutečně jen prostřednictvím někoho staršího).. ty větší měly ve většině stejný přístup (navíc, k mému velkému údivu.. by dost z nich bylo ve svých třeba dvanácti letech schopno napsat něco podobnýho ..nebo "horšího"..) a ten zbytek, co se o písmáka skutečně zajímal.. asi tří.. (dokonce se tu občas zvěční..) ..se orientuje kapánek jinam.. a něco takovýho přejde s mávnutím ruky.. já osobně bych takovouhle básničku do téhle kategorie nezařadila, ale asi bych ani nepsala takový kritiky jako píše většina z Vás.. no nic.. doufám, že jsem nevyjádřila své prosté myšlenky neúměrně komplikovaně.. "o)

leontynka
07. 03. 2001
Dát tip
jo.. a taková malá otázka.. Vojtku, ty bys četl své pětileté ratolesti tuhle básničku protože je v kategorii "písmáci dětem"?.. nemyslíš si, že má každý ten rodič svůj vlastní úsudek? já bych třeba tuhle básničku dítěti nečetla i kdyby byla schválená ministerstvem školství.. a to přeci neznamená, že jí budu nějak zavrhovat.. ta nenávist.. tak trochu mi to připomíná ten spor v ČT, kdy jsem sice byla na straně redaktorů, ale postupně mě vzhledem k jejich nenávistnému chování tenhle pocit, že je jejich postoj oprávněný, opustil.. nejenom, že zneužívali svého postavení (jejich reklamní šoty za naše peníze.. ale to mi vadí nejmíň),.. ale ta nenávist, kterou vzbuzovali v lidech (tak trochu tím, že ze sebe dělali větší hrdiny a mučedníky než skutečně byli..).. vrchol byl, když jsem viděla v jakýchsi zprávách plivnout paní (do té doby paní s P) na p. Bobošíkovou.. pak mi řekněte v čem byli ti redaktoři lepší?..

Vojtek
07. 03. 2001
Dát tip
leontynko: já bych ji svým děztem nikdy nečetl...to už jsem zde omílal mnohokrát...a pokud jde o nenávist...to jsi řekla ty...akorát, že Zazů tuhle kategorii chtěl proto, aby se mohla vidat sbírka pro děti..s.tímto přístupem se nikdy nevydá... Já na nikoho neplivu.... ale to,že si myslím, že by tahle básnička neměla být v kategorii " písmáci dětem" na tom trvám. Jinak k čemu by nám byla pravidla a kategorie, když by si každý dělal co chce???? Při zdejším počtu lidí by se zde nikdo nevyznal. A věř, že jsou tací, kteří se podle kategorií rozhodují co budou číst atd... proto ty kategorie máme ne? Do kategorie "Písmáci dětem" by se přece měly zařazovat dílka typicky dětská...a nikdo mi nenamluví, že tohle ( a jemu podobná) jsou typicky dětská. Zde se nejedná o úsudek ale o solidaritu a jisté dodoržení pravidel..aneb jak řekl Cavalera...tyhle diskuse jsou o hovně..do téhle kategorie musí nastoupit DIKTÁT !. Copak autor musí výplody svého (jistě geniálního) mozečku plivat právě do téhle kategorie??? Těší ho ten odpor dalších písmáků a zvesela si masturbuje duši tím jak dnes zase byl ten jediný, nesvázaný autor???? bléé to jsem se rozkecal :-) no nic ..no

kalinka
07. 03. 2001
Dát tip
:O))))) Vydá-li se někdy něco vůbec:o)))

cloviecik_3
06. 03. 2001
Dát tip
mily jiko nejsom junkie ale aby sme sa tu nehrali na schvavacku junku poznam a aj jej tvorbu dobre poznam, len mi psilo naozaj sialene kolko nenavisti moze vyvolat basne keby islo o zivot tak dobre ale preboha ide o kategriu, a ja sama by som do kategorie detem naozaj asi taketo dielo nedala ale nemozem pochopit tu sialenu reakcou ktoru tento pocin junkie vyvolal , asi som zaujata ale aspom si to snazim uvedomit a pochopit aj opoziciu a to ze si mily jiko myslis ze jsem mino kybl je v poradku, ja si to o tobe myslim take ale presto s tebou v necem souhlasim , myslim ze kazdy jaksi mluvime o necem jinem, o ruznych aspektech stejne veci, a nejspis je pravda nekde napul ceste mezi nama, libis se mi jiko tak doufam ze se nenaseres na nejakeho autora co dobre pise pri nejakou kravinu

JiKo
06. 03. 2001
Dát tip
cloviecik: V tom to je. Každý máme svůj žebřík a dle něj jednáme. Pro mě je v tomto případě důležitější ta kategorie než jedno dílo. Proč? Protože porušilo zásadu můj prostor končí tam kde začíná prostor někoho jiného. To že je tohle dílo tady je pro mě boření něčeho co vytvořil někdo jiný.

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
leontynka zjisti si proč kategorie vvunikla....nejen proto aby ji četly děti, ale proto aby dílky pro děti určená byla snadno k nalezení.... chudák zazů :-(

leontynka
28. 02. 2001
Dát tip
no, mě tu docele chybí ohlas nějakého toho človíčka, kterému je tato kategorie určená.. dlouho jsem tu nebyla, ale čtou to vůbec děti?.. není ta kategorie tak trochu samoúčelná?.. nečetla jsem sice všechna díla sem zařazená, ale u těch mnou čtených jsem mezi kritikami nezaregistrovala hlásek nějakého toho dítka..

JiKo
28. 02. 2001
Dát tip
cloviecik: seš totálně mimo kýbl a zdá se že se neumíš s odstupem zamyslet. Ba díky pár skutečnostem myslím, že jsi sám/a Junkie_23

cloviecik_3
23. 02. 2001
Dát tip
zda sa ze kategoria je dolezitejsia nez dielo samo, ba dokonca dolezitejsia nez clovek (!), urcite je v tom ironia dat toto do kategorie detem ale ma to aj niaky obsah, moznoze nabuduce by bolo fajne to vyriesit nazvom basne namiesto kategorie, a ty vsetci co si tu utreli hubu o junkie nech si rozmyslia ci je lahsie napisat dobru a pravdivu basnen ako bez rozmyslu urazat a mozno aj ranat, napriek tomu ze je toto dielo v nespravnej kategorii

JET
19. 02. 2001
Dát tip
najděte někdo zkratku pro neuvěřitelné kroucení hlavou.....

Junkie_23
16. 02. 2001
Dát tip
debil?! urcite ale taky ludia ako si ty to vzdy zachrania dufajme alebo nie?

kalinka
14. 02. 2001
Dát tip
Junkie: to že máš trable ty, ještě neznamená, že se ve svý připosranosti budeš hojit na nevinnejch dušičkách! Fakt nevím, k čemu ti je tenhle počin dobrej!!:o( Myslim tim, ventilovat právě TOTO právě V PÍSMÁCÍCH DĚTEM! Nejsi trošku debil?!:o)

Anonym
13. 02. 2001
Dát tip
ja teba este viac, nekonecne viac, viac and more, a tiez more a ocean a...

valerinka
12. 02. 2001
Dát tip
Tak tahle kategorie je opravdu nějaká divná!!!!

Junkie_23
10. 02. 2001
Dát tip
hej anonym, predsa o tebe a o mne lubim najviac

Anonym
09. 02. 2001
Dát tip
do certa, o com sa tu bavime?

Junkie_23
08. 02. 2001
Dát tip
vase deti vedia o fete viac ako hocikto iny pokial sa uz ovsem neprefetovali alebo s tym zase neprestali naivita polzivota

cloviecik_3
03. 02. 2001
Dát tip
tato basen to je teda katalzyator vsimli ste si to vobec? vyvolavy vasne, vzajomne nenavisti, vytahuje z nas co v nas naozaj je ukazuje kolko pochopenia a nepochoipenia pozornosti je v nas vsetkuzch, ale je mi s tej diskusie nad trocha zla a trocha smutno pismaci moji mili ....

kafka
03. 02. 2001
Dát tip
mno...každopádně se některým podařilo pokračovat v duchu básně... nezáviděníhodné, smutné, když už se vkládám ...tohle nechcete číst svým dětem ...a takhle jim to pak nechcete vysvětlovat Tak znova - neubližujte si, prosím... (jak se dělá prosebný smajlík?) :-*

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Print: celou dobu se Tě snažím chápat a pochopit. Myslel jsem, že, ač s Tebou v některých věcech i dosti zásadně nesouhlasím, rozumím Tvým postojům a příčinám, proč je zastáváš. A že Tě mám docela rád. Teď mám dojem, že jsi přesně ten druh toho slintajícího nebožáka, jehož si mi kdysi v jednom svém příspěvku tak obrazně vylíčil. Je mi z Tebe špatně. A ze mne taky, když si uvědomím, že jsem Ti věřil. Ať mám vůři Lyrykovi jakékoliv výhrady, je aspoň schopen o věcech přemýčlet. Ty jsi o tu schopnost zřejmě přišel. Vzpamatuj se. (Promiň, že jsem byl poprvé a naposledy osobní) Bříza: V téhle fázi chápání této přerušované "diskuse", v níž jsi teď Ty, už jsem byl taky ... a docela dlouho. Právě jsem ji opustil.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Míwo? Co ti mám na co říct, já slintající nebožák? Nám v této kategorii dělá dobře, když je někomu z nás špatně...!:-) Přeju ti mnoho takových jasných a definitivních úsudků!:-) Třeba budeš šťastnější! A na mě se vyser!:-)))

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Print: Tobě určitě je jasné vše, je to vidět z Tvých sebejistých, opovržlivých a necitelných odsudků, bez úcty k ostatním lidem. Hlavně když máš svoji pravdu a svoje ego pěkně v teple, viď? Mně nic není definitvní ani jasné, snad jen smrt.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Míwo: tobě určitě je jasné vše, je to vidět z tvých sebejistých, opovržlivých a necitelných odsudků, bez úcty k ostaním lidem. Hlavně když máš svoji pravdu a svoje ego v teple, viď? Mně nic není definitvní ani jasné, snad jen smrt.

Vojtek
02. 02. 2001
Dát tip
Junkie,šílka: Kategorie Písmáci dětem vznikla proto, aby se typicky dětské básničky lehce našly, a tak si je každý, komu se líbí, mohl vytisknout (třeba) a doma svým ratolestem předčítat. No nevím jak by jste předčítaly takovouhle báseň 5-ti letému dítěti. Lidé kterých se toto dílko týká jsou na hranici pubertálního věku a v výše. Pro ty není kategorie Písmáci dětem... Hezký den...

Vio
02. 02. 2001
Dát tip
Vojtku!!!

Šílená
01. 02. 2001
Dát tip
Junkie....a tím si ho kurvíme ještě daleko víc...a tak potřebujem ještě větší dávku abychom ten ještě víc zkurvenej život přežily...až jednou bude život tak zkurvenej a dávka tak vysoká že už ani jedno nepřežijeme... (a stejně věřím že tam někde jsou dvířka z té spirály vedoucí do horoucích pekel...) A JÁ BYCH JE STRAŠNĚ RÁDA NAŠLA...je mi smutno...příliš blízký téma... radši mizím... viomírku...písmáci dětem...- víš co? možná ti budu připadat hloupě a zaujatě...ale...zařazení téhle básničky do Písmáci dětem nezdá se mi ftipné ale úderné...prevence... pak totiž už básničky nepomůžou... jestli vůbec něco...

PanJan
01. 02. 2001
Dát tip
Asi ti prestavam rozumet, Silko. Tenhle zblept Ti pripada jako prevence? Hmmm... Tak nevim. ;^(((((( (muj prvni zamraceny obly cejicek na pismakovi... skoda ze patri Tobe.)

JiKo
01. 02. 2001
Dát tip
Je život skurvený před tím než si píchnem či až potom? Ha??????? Kategorie: nuž tohle asi není správná, nesouhlasím s ní...

Šílená
01. 02. 2001
Dát tip
Jiko...myslím že mojí odpověď znáš.... - mílím se? Miluju život... PanJan - pokud chceš...mrač se...to je to jediné co můžeš proti mým pocitům udělat...Petříku není to žblept...je to (možná nepoetické) sdělení reality kterou žijí každý den... jsem zaujatá...uvědomuji si to... ale nemůžu se na to dívat z výšky...nedokážu to... a možná ani nechci... chyba? ať si...

PanJan
01. 02. 2001
Dát tip
Ale Sko ja preci nerikam ze to neni pravda. JE TO PRAVDA, a ja to citim taky tak. A kdyz to chces vedet, mam tady dost podobnou cinnost v tomhle smeru jako Ty tam, byt kvuli skole v mensi mire. Citim to stejne jako Ty - a nechci tedy nic proti Tvym pocitum delat (sdile je, poprel bych se). Jen rikam ze tohle neni PREVENCE pro deti. Tohle je mozna prevence pro mlade intelektualy na ktere dopadne sedost toho sdeleni, a tak se ji vyvaruji. DETEM TOHLE ALE NIC NEREKNE. Detem budou chybet hracky se kteryma si nebudou moci hrat, bude jim chybet slunko ktery je neosusi az se vyrachaji v kaluzi, budou jim chybet balonky ktere jim uleti protoze jejich provazek neudrzi v ruce a zmrzlina kterou tresoucima rukama vyklopi na zem, a bude jim chybet maminka ktera bude delat naoko ze se zlobi ze prisly se zazelenalymami kalhotamami od travy, ale ktera jim potom tu zmrzlinu koupi. Skurveny den jim nic nerekne - skurveny den preci deti nemaji. To bys preci jako jedno z nich mohlo vedet.

Vio
01. 02. 2001
Dát tip
PanJan!!!!! ANO! Printe, jsi krásná ukázka manipulátora a demagoga...

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Vio: už jsem se dneska dočetl o sobě tolik hnusných soudů, že by mě normálně tenhle tvůj připadal jako pohlazení... Nicméně od tebe? ...

Šílená
01. 02. 2001
Dát tip
...ale jo Petře, asi máš pravdu - šesti-letý dítě by těžko pochopilo co se těch pár slov snaží říct... ale já to prostě necítila jako žblept a měla chuť tu básničku před vším bránit...jako by to mohlo pomoct jim nebo těm co ještě nezačli a začnou... a taky mi bylo líto viovi poznámky - protože když někdo něco takovýhleho napíše tak se většinou nesnaží být ftipnej... še mi žaše ta mlzka vytlopila na talhotky...ach jo...ten život je ale žatloleně těžkej:o)!

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Šílko, jestli se mě neštítíš, tak tady tě držím za ruce!!!:-) *!

Junkie_23
01. 02. 2001
Dát tip
Silko, lepsie sa to nedalo povedat.

Vio
01. 02. 2001
Dát tip
Junkie a Šílko, mě šlo především o to, že tato kategorie není určena pro taková dílka. Byla vytvořena k jinému účelu. Nevím, jestli to Junkie přišlo vtipné, umístit sem dílko tohoto typu či se tak chtěla pouze zviditelnit, ale mě to vhodné nepřijde. Nijak jsem se přitom nechtěl dotknout samotného dílka. Nemyslel jsem, že se Junkie pokoušela být vtipná tím, co napsala.

Print
01. 02. 2001
Dát tip
To už neodkecáš, Vio!:-))))

Vojtek
01. 02. 2001
Dát tip
Nemohu jinak než souhlasit s Viem....

Vio
01. 02. 2001
Dát tip
Ještěže mám Printa, on mi vždycky vysvětlí, jak jsem to myslel. Pak mě kopne a ještě se u toho usmívá... Já ovšem nemám důvod se smát :-(

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Vio: to jsou reflexy, víš? Když vidím, nastavenou prdel...:-))) Pak se už neovládám!:-)))))

Bříza
01. 02. 2001
Dát tip
zřejmě senilním - nebo je to rozpoložením .... mě se nad dílkem i reakcema chce brečet ... každej řekl co chtěl, mohl a musel ..... a k ČEMU je to dobrý...? Pro mě z toho plyne jediné: VŠICHNI máme pravdu STEJNÉ ceny !!! NENÍ jediného důvodu proč se vzájemně napadat !!! Příjde mi to jako když se navzájem tlučeme slepeckými holemi ... Proboha - kde jinde, než tady mám šanci se učit naslouchat ...? Vnímáme ŠPATNĚ !!! Máme oči a uši - a nevidíme a neslyšíme.... a to platí hlavně pro mě ... ale já MUSÍM věřit, že je svět krásnej - nemohl bych jinak žít !!!

Print
01. 02. 2001
Dát tip
PS: a navíc, mám dojem, že mě už nemáš... Vyměnil jsi mě za svou oteklou ješitnost...za bolístky... No jo, jsme v tržním hospodářství... Užij si to...

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Břízo....

Junkie_23
01. 02. 2001
Dát tip
fakt to bola pokusna najkratsia pseudo basen na ktoru som natrafila. Pokus o vtip tam snad bol, Vio..., ale detmi naozaj nazyvam take tie deticky co do toho mozu padnut az prilis lahko ak si v tom uz ovsem neficia viac nez ja kedykolvek predtym takze vsetci sme deti!!! * Printik myslim na teba stale hviezda moja

Šílená
01. 02. 2001
Dát tip
printíku neštítím:o) a ruku přijmám...jen bych byla ráda kdyby si tu druhou podal Viovi...nějak se to co píšeš Viovi dotýká i mě...možná to bude tím že jsme všichni JEDNO! Břízo!!!............občas zapomínám...občas zapomínáme všichni...dík žes to připomenul... a ještě....jasně, že JE KRÁSNEJ!

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Šílo... Vio má už dávno obě mý ruce, to, že se jich štítí - pochop, jsou od mých hoven, nemůžu ovlivnit...a nedivím se mu... Jsme jedno!!!!!!!!!!!!!! *!

Lampář
01. 02. 2001
Dát tip
I'm feeling good, I'm feelin' oh so fine until tomorrow, but that's just some other time ...

Print
31. 01. 2001
Dát tip
no jo, no...

Vio
31. 01. 2001
Dát tip
Aha, jeden z těch, který si myslí, že je to vtipné, když to dá do kategorie Písmáci dětem...

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Ani ne feťáci... spíš blbci...

Junkie_23
31. 01. 2001
Dát tip
vsetci sme deti

Junkie_23
31. 01. 2001
Dát tip
vsetci sme deti

Junkie_23
31. 01. 2001
Dát tip
ty sa nejak vyznas

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Junkie: tady je to zvykem! Čím míň víš, tím víc kecáš... Všichni jsme děti!!! :-)

Junkie_23
31. 01. 2001
Dát tip
hviezdicka bude asi najlepsia

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Tak ještě jednu: *! Hvězd není nikdy dost!:-)

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Printe: Jistě, jsme všichni děti ale nevím jestli je vhodné zařazovat takové dílko do kategorie Písmáci dětem. Jistě víš proč tato kategorie vznikla. No, a pokud to víš tak bys neměl obhajovat umístění tohoto dílka v této kategorii. A k dílku: jaký si den uděláš takový ho máš. Žádný den není předem zkurvený. *!

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Vojtku...kluku zlatej...nenech nějakými kategoriemi Merlíků, Viů, Mirosláwků, Inventorů a jim podobnejch udělat ze sebe nakrnutýho páprdu, kterej pak pšouká nad vším, co se míjí jeho prozkoumaným slipům!! Je to FAKT tak důležitý????!! A k dílku: víš, vážím si feťáků víc, páč žijou pravdivě se svým zkureveným životem, než ti výše uvedení snobové.... I když...pravda, prd o nich vím, leda ten prd, co tady zanechávajk po sobě, stejně jako já!:-))) Takže s rezervou!:-)

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Printe: Vůbec mi nejde o nějaké kategorie Viů, Merlů, Míwů a Lyriků. Jde mi jen o to, že já tu kategorii chápu jinak. A k dílku: Oni si ten život zkurvili, a snoby nemám rád.. :-))

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Vojtku...míjíš mě....a není to tvoje chyba...

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Míjím???

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Vojtku... Možná míjím tebe, nejspíš sám sebe... Nějak už nemůžu a přesto musím! V tom to asi je!:-)))

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: Možná, musel bych Tě znát abych to pochopil...

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Vojtku...znát? Hm....nevím, co to je, co tím myslíš... Pak je lehčí se smířit s tím, že mě nepochopíš... :-)

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Hmm, podle psaného projevu si daného člověka vymodeluješ úplně jinak, než jaký doopravdy je, a proto ho nikdy nepochopíš. Já se s tím smířím ale vadí mi to. ---

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Hm...víš, každý modelujem... To dělal už Bůh,když tvořil člověka k obrazu svému... A viděl, že je to dobré.... Nevím, mám o tom pochybnosti... Ale zase nejsem bůh!:-)))) Naštěstí!:-)

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Víš já nevěřím na boží modelování člověka k obrazu svému. To by ten Bůh musel vypadat :-) Pravda je , že každý modelujem. Krásný zbytek dne Printe *!!!!

Print
31. 01. 2001
Dát tip
o) Kdo ví, možná, že tu krásu nevidíme...:-) Vojtku, tobě taky přeju... a děkuju... Hned jsem si tě vymodeloval do mnohem přítažlivějších podob! Ale není to drzost a hnus a pýcha ??? Kdybych měl rád, tak mám rád toho, koho rád mám - i kdyby byl podobnej ďáblu!:-)) Je lehký milovat toho, koho si vymodelujem do svý podoby, ke svýmu obrazu...!:-) Ne? I když...já už bych takovýho druhýho sebe sama nechtěl!:-)) To raděj tebe! A nebo toho ďábla!:. Dpbrou noc!:-) *!

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Ha já nemluvil o vzhledu... ale to ty asi taky ne.. Dobrou :-))

Print
31. 01. 2001
Dát tip
O vzhledu?:-) To by byl ten nejmenší problém! Právě o tom jsem taky nemluvil!:-))) Dobrou noc, Vojtku...) A děkuju!!!! *!

Amitabha
31. 01. 2001
Dát tip
Junkie!!! Ty muj maly kralicku!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru