Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě hvězdy v bláznových očích

01. 02. 2001
4
0
2649
Autor
dablik008

Ze studny v poušti, napila se růže, obejmi mě, o kráse si básník, zdát nechat může, o tobě ne, a ne, stokrát ne, ležel jsem na zádech, a házel kamínky po hvězdách, žádnou jsem netrefil, pak jsem usnul, a zdálo se mi o nich ve snech, padaly, smály se, plakaly, probudil jsem se, s jednou z nich v náručí, noc dřímá nad zelenými tůněmi, co vesmír roztočí, hlavu pak natočíš, dvě hvězdy v bláznových očích…
Zoel
09. 02. 2002
Dát tip
nějak mi to připadá jako z Malýho prince:o)

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
Tip! nadherný...

clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
s těma kamínkama a s těma hvězdama, to je zdařilej obrat .. Jako příhoda by se to dalo vyložit třeba tak, že se člověk trochu mázne, pak jde večer ven, lehne si, dělá blbůstky a ráno, když se probudí, říká si, sakra, kde se tady vedle mě vzala ta holka .. :-))))))

alina
18. 05. 2001
Dát tip
***

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
všichni ste blázni, jenom já sem motorovej šnek :) kamínky já moooc rád, hlavně, hlavně, a hvězdičky taky, hlavně, moooc, opravdu, OPRAVDU, nevěříš? (nestříkejte na mě tu studenou vodu, je moooc studenááá ...) TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!

hermitek
17. 04. 2001
Dát tip
Ty jsi blazen?

dablik008
17. 04. 2001
Dát tip
littlehermit....joooooo,ja jsem blazen :o))

Pája
02. 02. 2001
Dát tip
Tak tohle se mi líbí opravdu nejvíc z tvé tvorby. TIP

ruby
01. 02. 2001
Dát tip
a házel kamínky po hvězdách, žádnou jsem netrefil tak to je super dvojversi!!!

dablik008
01. 02. 2001
Dát tip
co se ti nelibi na a hazel kaminky po hvezdach, zadnou jsem netrefil??????

ruby
01. 02. 2001
Dát tip
me se to libi

hubenour
01. 02. 2001
Dát tip
tak tohle se mi vůbec, ale vůbec nelíbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru