Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O růži a jasmínu

12. 11. 2005
0
0
1776
Autor
Vlastina1971

O růži a jasmínu.

O růži a jasmínu vonícím ve váze.

Zdálo se mi jen.

Měla jsem pocit,že zavoněl mi sen.

 

Pak jsem se vzbudila.

A měla pocit jen,že sen nelhal mi.

Voněl celý den.

Růžemi a jasmínem.


Na svůj názor mají jistě právo všichni solomone.Jen někteří kritici hledají vrchol originality a pak když si přečtu jejich dílka,tak u nich tu originalitu nějak nemohu najít.Hezký den všem.

solomon
06. 12. 2005
Dát tip
uf, eště že mám právo na svuj názor...

Děkuji všem za nové názory na moje díla a také za včechny kritiky.Také děkuji Silvitě za vzdušné avi.Myslím si,že díla všech autorů jsou originální,protože je nikdo jiíný nenapíše stejně.O lásce už tímto způsobem psal i Shaekspere a nikomu to nepřipadá otřepané.Jeho díla se čtou a jeho hry se hrají dodnes.Básně jsou totiž nesmrtelné!To se nezdá jen těm,co mají nedostatek fantazie jako třeba Furthimwald a jemu podobní,co vidí originalitu v oplzlosti a vulgárních slovech.Ale na svůj názor,má právo každý.Od toho přeci aréna je.

komedie
16. 11. 2005
Dát tip
Fur:cože???

Furthimwald
16. 11. 2005
Dát tip
no za tu lásku pásku, prostě moje slova

Furthimwald
15. 11. 2005
Dát tip
děkuji komedii!!!!!!! ano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tato báseň je hlavně o radosti.O tom ,jak je krásný den.A také o vůni kterou mám tolik ráda.Děkuji za vaše kritiky.

Silvita
13. 11. 2005
Dát tip
já jsem třeba žádnou o jasmínu nečetla spíš nebe - tebe (posílám imaginární avi vzduchem)

komedie
12. 11. 2005
Dát tip
heh....avi a hned takovu pidi kritiku:je to láska páska třískaná otřepaností....růže,jasmín-ty jsou narvaný všude....sen,den...no,žádnej vrchol originality to neni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru