Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Defekt dvou pólů

20. 11. 2005
4
0
2797
Autor
trigate

pruhované slunce dlouhý nos kaskáda netrpělivost

Dnešek se obzvláště vydařil. K snídani byly křupavé rohlíčky a bílá káva. To sice nebylo ono, ale dodalo to takový šmrnc. Hlavní událostí byl TEN-CO-SE-PODŘEZAL. Hned po snídani začal mlátit hlavou do zdi. Než ho chytli a svázali, umlátil se do bezvědomí. Seděli jsme u stolků a koukali na to. GO-GO se dokonce začal hlasitě smát.

Teď odpoledne zírám pořád na ten krvavý flek na stěně jídelny, objímám si nohy a kývu se ve svém rytmu. V duchu jásám, neboť já jsem lepší. Teď to vím. Jsem lepší, než ti ostatní a až mě pustí, všem to dokážu. Rozbrečel jsem se suchým pláčem. Kousal jsem se do rtů a do jazyka. Zase ten tlak uvnitř. Trhá mě na kusy a lisuje mi vnitřnosti. Propadám se a věci okolo mne letí vzhůru. Kývání mi pomáhá, ale ne dnes.

Krvavý flek přikrylo odpolední slunce.

Tmavý stín přikryl odpolední slunce.

Sestra Marie.

Před očima se mi objeví natažená ruka s lékovkou a plastovým kalíškem s vodou. Polykám prášek a přijímám nataženou ruku.

Jsem lepší, říkám si ještě, ale už to nezní tak důrazně.

Při cestě do pokoje míjíme okno. Venku padá listí. Je hnědé. Jako flek na zdi jídelny.


trigate
21. 11. 2005
Dát tip
Anebo ne. Ty pruhy tam prostě jsou i bez upgradu. P.S. http://raph.com/3dartists/artgallery/pascal_beeckmans1.jpg

trigate
21. 11. 2005
Dát tip
Ještě avi, sorry.

evalota47
21. 11. 2005
Dát tip
Máš pravdu-je tam -už ho vidím taky.-:))

trigate
21. 11. 2005
Dát tip
Ajajaj, obrázky jsou příliš velké, tak jen odkazy. http://raph.com/3dartists/artgallery/amaan3.jpg http://raph.com/3dartists/artgallery/6257.jpg http://raph.com/3dartists/artgallery/pascal_beeckmans1.jpg

trigate
20. 11. 2005
Dát tip
Avi

Alojs
20. 11. 2005
Dát tip
no... něco jsem pocítil. atmosféra mě celkem pohtila, ale jelikož jsem zapomněl, že se jedná o "slohovou soutěž - nesoutěž", musím zpětně najít ty motivy... mmt. mám trošku z pruhovaným sluncem, ale jinak... gud. *

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Líbí se mi tvoje pojetí. Fakticky celekm dost.

trigate
20. 11. 2005
Dát tip
Díky

plovárna
20. 11. 2005
Dát tip
Zadání moc neřeším... Atmosféru to má vlastní a líbí se mi, zaujal mě taky název, i když mi nepřijde, že by vypravěč - hlavní postava - trpěl maniodepresivní psychózou, ale moc o tom nevím... t.

evalota47
20. 11. 2005
Dát tip
Ju líbí-dýchá to-i když ty pruhy mi tam nějak chybí,ale zase je tam ten hnědý flek...mmmmm....tipujem.

trigate
20. 11. 2005
Dát tip
Asi budu muset provést upgrade, aby tam to pruhované slunce bylo zřetelnější.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru