Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRA

21. 11. 2005
8
0
2193
Autor
Lilie

Ustlat si na střelném prachu, znamená nechtít spát ...

HRA

 

V paruce a nahá do půl těla,

chceš po mně víc, než bys asi měla.

Jak ale odmítá se hladovému jíst?

Když drobný ametyst,

jenž stéká se tvé šíje,

stejně jak mé srdce bije,

v arytmických něžnokupách.

A když stud tvůj z domu uplách,

nezbývá než vejít dál.

Já už jsem se zaprodal,

teď je to hra o tvou kůži,

proto chceš-li ohně užít,

stačí krok, já sirky mám.


Morphy
25. 11. 2005
Dát tip
t

Milly
22. 11. 2005
Dát tip
stejně jak mé srdce bije, v arytmických něžnokupách.- mi přijde, že tady a v prologu máš navíc čárku.. jinak správně ostrý....... -t- -t- :-)

Milly
22. 11. 2005
Dát tip
a můžu erotickej klub? jestli se hodí.....

Milly
22. 11. 2005
Dát tip
sem vůl.........- už 2. kritika, co jsem chtěla soukromě..............., radši o tom přede mnou nemluvte......., fň.......... :-)

K_Anče
21. 11. 2005
Dát tip
dobroš*

Placidus
21. 11. 2005
Dát tip
t. Kdo by bránil komu, brát z blízkého ohne? Kdo by chránil v hlubinách more ty záplavy vod? ..O. Naso (Nekteré jiskry zazehnou velký ohen, tedy kdyz uz jsme zaprodani :)

Zbora
21. 11. 2005
Dát tip
Nic zvláštního...navíc jsou v ní gramatické a stylistické chyby.

_Rebelka11
21. 11. 2005
Dát tip
mně se hodně líbí, hlavně konec, t*

blbjenka
21. 11. 2005
Dát tip
doufám že sneseš trochu rejpání... tvar "by jsi" neexistuje, mírně řečeno. takže "bys", prosím. a "ametyst, jenž". to asi budou ty zborou zmiňované chyby, být tebou, něco bych s tím udělala než ti to někdo s rozběhem otluče o hlavu :)

Lilie
21. 11. 2005
Dát tip
S první výtkou souhlasím, ale co se týká jenž, jsem naučen, že se používá pouze u mužského životného a to ametyst není. Dej mi vědět, zda se pletu. Děkuji.

blbjenka
21. 11. 2005
Dát tip
jéé, teď koukám že su fakt blbá, anžto jsem to samoyřejmě chtěla poslat soukromě. pročež přijmi upřímnou omluvu, zapomněla jsem kliknout, stydím. co se ametystu týče, dívala jsem se u odborníků, a oni říkaj, že neživotný taky. teď ykusím, jestli umím vkládat odkazy... ehm...

Lilie
21. 11. 2005
Dát tip
Nemusíš se omlouvat, zas taková tragedie to není ... :o) Přijímám tedy i druhou výtku a opravuji ... Díky ...

sklenář
21. 11. 2005
Dát tip
viz Zbora

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru