Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Listopadání

24. 11. 2005
2
0
3107
Autor
Bacil

*20. 11. 2005 Po delší době jsem zase něco napsal...

Zas mi hlava listopadá
do stébel a myšlenek
chlad se dere navenek
však je zima ještě mladá

 

A ta zima ještě mladá
líbá dechem mrazivým
píšu marné vzkazy, vím
lepší nic mě nenapadá

 

I když mě nic nenapadá
z černých větví jabloní
pozdní podzim zazvoní
listopádná promenáda

 


Bacil
02. 12. 2005
Dát tip
Děkuju... Zdá se mi to, nebo opravdu jsou náměty, které jsou "in" a ty, které jsou "out"? Tahle je přírodní pocitovka, Noční laně jsou o vztazích. Psal jsem je o jedné půlnoci těsně za sebou, v mých očích se mi nejeví, že by jedna byla výrazně lepší nebo horší. A přece na tipy 14 : 1 (tady; na konkurenčním serveru je poměr pro větší zmatení zcela jiný). To nic, to jen tak uvažuju nahlas :-)) díky moc za názory.

kvetanov
01. 12. 2005
Dát tip
Mně tvoje báseň,zaujala zvláštností ,která je opomíjená,opakováním slov a líbí se mi to,.Jde o neotřelost.

kvetanov
01. 12. 2005
Dát tip
Mně tvoje báseň,zaujala zvláštností ,která je opomíjená,opakováním slov a líbí se mi to,.Jde o neotřelost.

vesuvanka
01. 12. 2005
Dát tip
je smutná, zaujala mě.... TIP

Bacil
28. 11. 2005
Dát tip
Ono to dnes není tak, že bych byl tak spokojený, že bych neměl témata. Ale neumím je uchopit a pojmenovat. Třeba sednu a chtěl bych i něco, ale nevím, kde začít. Asi stárnu a víc se bojím, nebo co.

Yeziiinka
28. 11. 2005
Dát tip
Ty jsi taky "stárnu"... ach jo. :)

Andulka
28. 11. 2005
Dát tip
že bych byl tak spokojený, že bych neměl témata -> to ne, myslela jsem to spis tak, ze kdyz jeden zije stastne a spokojene.....nema v sobe tu bolest, to prociteni, aby to dal do dilka...:-) vsimla jsem si, ze v takovem to obdobi, psat nemuzu, protoze je pak vsechno takove nudne....:-)))...se starnutim bez nekam...:-)))) .....rikejme tomu, ze moudris...:-) ze sbiras vice zkusennosti....:-)....

Yeziiinka
26. 11. 2005
Dát tip
Mně se líbí. Opravdu to není báseň, která přišpendlí člověka k zemi nebo jej vznese vysoko vzhůru, ale... proč bychom to taky po všech básních měli chtít. Je klidná, jemná a samozřejmě nelze nevidět, že potemnělá, smutná. Kouká z ní ta proklamovaná marnost... a to je mi líto.

Andulka
25. 11. 2005
Dát tip
je to docela fajn, prostredni sloka je slabsi....ale je to takove nemastne, neslane, prumerne....:-)))) je videt, ze si vysel trochu ze zvyku...:-) zdravim....jenom te trochu provokuji, protoze si pamatuji, ze jsem od tebe cetla nekolik provokativnich a dost svych veci...... Podle tohodle textu soudim, ze ted zijes tak nejak spokojene a stastne....:-)

Bacil
25. 11. 2005
Dát tip
Obávám se, že nežiju, jen jsem k tomu všemu ještě přestal psát... zatím jen "skoro přestal", ale když vidím ty reakce, asi přestanu úplně... nemá to asi cenu, všechno, co ve mně bylo dobrého, už jsem nejspíš napsal.

Andulka
25. 11. 2005
Dát tip
ALe houby, vypadl si ze cviku, vypadl si ze cviku, kdy si se dokazal uplne otevrit a vsechny sve pocity hodit na papir. Ja zjistila, cim spokojenejsi a stastnejsi je muj zivot, tim jsou moje dilka nudnejsi....Po roce jsem neco napsala, a podle reakci me napadlo uplne stejne jako tebe. Ale o tom to prece neni.....Je to takova zvlastni potreba, ze kdyz mame pocit, ze mame neco rict, tak to hodime na papir. Nekdy nam to pomuze, nekdy nas to pobavi....a kdyz potesi druhe, potesi to i nas. Obavam se, ze ty nemuzes hodit flintu do zita....mozna na nejaky cas.....ale pak te to chytne a budes mit nutkani....:-)

Bacil
24. 11. 2005
Dát tip
To není verš.

Bacil
24. 11. 2005
Dát tip
Dokonce ani rým to není.

jaza
24. 11. 2005
Dát tip
naše staré hodiny,bijí čtyři hodiny

tristes
24. 11. 2005
Dát tip
listopadá nezní špatně. ale nevím. rýmy jsou snad až to poslední, pro estetično. chce to pořádný námět, silný podnět, prožitek, nápad.. tady mi to chybí

Bacil
24. 11. 2005
Dát tip
Ad takybásník, jaza: opakování slov na konci jedné a na začátku druhé strofy byl záměr. Ad tristes: moje prožitky jsou právě tyto, které popisuji.

jaza
24. 11. 2005
Dát tip
to sem z toho samozřejmě pochopil... mě to dílo zas tolik nevadí,je docela příjemný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru