Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antické téma

05. 02. 2001
1
0
2031
Autor
zolli

Stará, leč zásadně přepracovaná věcička

Achilova pata drtí cit. Appolon míří šíp. Jak balvan letím pod obočí. LÁSKO, kámen v srdci neodvalíš. Znelíbila jsem se bohům. Mám svůj trest za promarněný roky, kdy se valím životem jak skála. Teď planím na trnitém keři. Odkvétám pro tisíce a jednu noc (p)ohledů bezohledně drásajících. Má Chiméra plane ohněm zasažení. Z bezedných úst jsme sežehNutí. Lásko, Harpií syčí hadi. Kamení moje smělost přesto svlékám šaty Penelopy. Pro tebe stojím nahá. JÁ IfiGÉNIE inflaGranátová.
zolli
06. 08. 2002
Dát tip
Ty sis Stando vybral zrovna něco co vůbec nejni pro mne typický...dneska bych to už napsala jináč.

Nettie
17. 04. 2002
Dát tip
hromadí se tam na můj vkus trochu moc symbolů-a to trochu na úkor srozumitelnosti. Ačkoli:má vůbec poezie být "srozumitelná"?

Falka
15. 02. 2001
Dát tip
Granátová zolli s rubínovými vlasy... neznelíbila ses bohům... vše, co prožíváme, nás utváří, nezapomínej...

Vio
06. 02. 2001
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru