Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbustka na kvadrat

28. 11. 2005
2
1
849
Autor
mia

Veľmi som rada, že je moje Pile taký obyčajný.

Vedľa toho, že má všetko, čo by muž mojich snov mal mať, on je celkom normálny chalan. V 21. storočí to mnohým znie nudné, nezaujímavé. Ale normálnych ľudí je dnes veeeeľmi ťažko najsť. Je nás všetkých toľko, že treba dlho rozmýšľať, čo robiť, aby si bol inakší. A tak máme plnú planétu bláznivých opíc!

Keďže som tak trochu konzervatívna(verejne to nepriznám!!!), veľmi sa teším, že som si takého normálneho (samozrejme pomocou elektrického mikroskopu) našla. A nedám ho nikomu!!!

Dnes počuť: "Áno, nosí ružové nohavičky a rád si popije za pohár krvi, ale je úžasne zaujímavý! Musíš ho spoznať!" Fajn, dám si okolo krku kožený náhrdelník s pichliačmi a ideme!

Žiaľbohu, normálnych, dobrých, poctivých mužov si na ulici nikto nevšimne. Ani ja! Ale extravagantne učesaných, so ženskou taškou, ženskými okuliarmi, ženským svetrom, ženským džínsom-to hej! Tí vraj majú svoj štýl a musia iste byť super cool!

Mia, ty to pochybuješ!!!???


1 názor

Sany
31. 01. 2007
Dát tip
hm... zajebancia....pravda pravda cem ta

Andulka
29. 11. 2005
Dát tip
:-))) pobavila si ma. dik..*

mia
29. 11. 2005
Dát tip
Dik za tip! :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru