Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovenskoooo atd.

29. 11. 2005
1
0
4306
Autor
Renas

dvadsiate prve storocie

a stale sa najdu taki

co si myslia

ze najlepsie bude

rozkopat ti hlavu

preto, ze na nej rastu vlasy

a preto ze mas ciernu prdel

a ze nevyznavas chore idealy

ktore by podla zdraveho rozumu

mali byt davno mrtve

alebo aspon zakazane

 

kto ti povedal

ze ja tu nemam co hladat?

kto ti dal pravo

nicit mi zivot?

kto ti dal pravo zabit nevinneho?

nejaky bastard chce liecit homosexualov

a kto vylieci idealistickeho vraha?

nie je chory?

co s tym urobi vlada?

alebo policia?

urobime nieco my?

alebo to prijmeme

iba ako novu pikosku

prestrihnutu reklamnym spotom

na dezodorant?

a zase bude mesiac o com rozpravat


ceder_john
14. 12. 2005
Dát tip
umím..jen neznám ceny jaký tam sou a tak..co se tam tak dělá za práci? kolik hodin denně?

Renas
12. 12. 2005
Dát tip
nevies pocitat?jedlo je tu za babku

Renas
11. 12. 2005
Dát tip
my sme doma plni. ubytovanie sa tu da najst jednoducho a zatial by si spal u nas na gauci v obyvacke. zarabam v priemere 150£ na tyzden. ubytovanie ma stoji 160£ mesacne. som v oxforde. to je asi dve hodiny autobusom od londyna.

ceder_john
11. 12. 2005
Dát tip
150 jo? tak to moc není.. to ušetříš 200 liber za měsíc..a to zas není takovej rozdíl na to že seš v cizině.. no uvidím po novým roce.. zas ta anglie mě zajímá.. když nedopadnou jiný plány, tak se ozvu..

Renas
10. 12. 2005
Dát tip
kup si letenku. co najlacnejsie a prilet. ale ja som teraz v pici. vcera sa so mnou rozisla moja janka.som v hajzlu

ceder_john
10. 12. 2005
Dát tip
hm, tak to zamrzí no, ale aspoň budeš mít o čem psát;))) no já nevím..po novým roce..bych do toho šel..a jak je to s ubytováním a kolik si tam výděláš a kolik se tam tak dá vydělat, když odečteš náklady? v jakým městě to seš?

Renas
09. 12. 2005
Dát tip
staci ti pas, alebo obciansky, ale pre istotu pas a nejake prachy na zaciatok 300£-400£. to by bola supa:)

ceder_john
09. 12. 2005
Dát tip
no to všechno mám.. co mám teda udělat?

Renas
08. 12. 2005
Dát tip
mne je to jedno. ludia su sprosti. vzdycky boli. vobec ma nezaujima ich svedomie. ja mam svoj vlastny svet, kde vsetci zeru antikoncepciu a potracaju kedy sa im zachce. :) ceder: prides, stretnes sa so mnou, zavediem ta do agentury( ta je na zaciatok najlepsia), agentura ti da robotu a potom sa pojdeme rozbit so slovakmi a poliakmi. naposledy k nam na dom mali dorazit aj nejaki cesi, ale tych som este nezahliadol. mame tady kytary a tak...:) musis ale vediet po anglicky. staci trochu. vies?

ceder_john
08. 12. 2005
Dát tip
trochu viem.. učím se ji už tak 10 let, ale nejsem zrovna suverén.. a do jakej agentury? to stačí jako přijet do englandu? žádný povolení a tak nepotřebuju..? přmešlel sem o tom a měl bych fakt zájem..

ceder_john
07. 12. 2005
Dát tip
no tak zajímalo by mě to.. jaký sou podmínky a tak?

zana_zana
07. 12. 2005
Dát tip
tak v skratke je to o tom,ze je to sucast zmluv s vatikanom, ze pri vykonavani svojho povolania,by si nemal prist do konfliktu so svojim svedomim-tak napr.ak je gynekologicka krestanka,nemusi predpisat antikoncepciu alebo urobit potrat,a ak je to ucitel tak nemusi vyucovat sexualnu vychovu na skole. vcul vitajme naspat v stredoveku!!!! chudaci ludia v dedinach,kde je iba jeden doktor abo jedna skola a dalsi su vzdialeni niekolko kilometrov. nech zije "osveta"

Renas
06. 12. 2005
Dát tip
co je to? ja teraz pobyvam mimo domov ceder jan: chces ten job alebo nie?

zana_zana
30. 11. 2005
Dát tip
a co hovoris na zakon o vyhrade svedomia?

ceder_john
29. 11. 2005
Dát tip
chybí tomu charisma..

Renas
29. 11. 2005
Dát tip
serem na charizmu som zastupca necharizmatickych

ceder_john
29. 11. 2005
Dát tip
hm, hm a proto píšeš volné vorše?;)

Renas
29. 11. 2005
Dát tip
ty rozumies vlastnym otazkam?:)

ceder_john
29. 11. 2005
Dát tip
nikdy sem sem nad nima takhle nepřemýšlel.. zřejmě na to bude stejná odpověď jako na tejemství zenbudhismu..

Renas
29. 11. 2005
Dát tip
myslis, ze vsetci holohlavi su zenbudhisti? alebo je to len stale doznievajuci vykrik mody 80 tych rokov. skor som mal na mysli nieco konkretnejsie. nieco rukolapnejsie. inak... nie. nie preto pisem volne verse. a nepytaj sa preco. to nie je dolezite preco.

ceder_john
29. 11. 2005
Dát tip
odpověď je: jak vypadal tvůj obličej než ses narodil?

Renas
29. 11. 2005
Dát tip
velmi prijemne ako vzdy

Renas
29. 11. 2005
Dát tip
a tfoj?

ceder_john
29. 11. 2005
Dát tip
trochu do trojuhelníka

Renas
29. 11. 2005
Dát tip
platon? to tu uz bolo. a teraz mi napises, ze si to tak nemyslel

ceder_john
29. 11. 2005
Dát tip
pythagoras, epos o gilgamešovi, e..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru