Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

díky snům

07. 12. 2005
6
0
4026
Autor
exorcista

pro potěchu... ...a díky snům. (jsou to tajemné verše, musíte je přikrýt tmou nebo zabalit do barev aby vydali své tajemství)

Z minulých světů

a příbytků v denních snech...

 

 

... v kapsách racků ukryté

nesené podzimní pavučinou

do koček kožíšků zavrtané

v pohárech s vínem či medovinou.

 

Tajemství.

 

Třináctá komnata vrbové chýše

chvějivá píseň na rtech severáků

tušení kroků po písečných plážích

postava ukrytá v obětí mraků.

 

Zatajený dech.

 

Toulky v bylo, je a bude

barvy, zvuky, pláč i smích

touha hnát se za přeludem

dar zážitků nesmírných.

 

 

 

 

Z minulých světů

a příbytků v denních snech,

tajemství,

zatajený dech,

a dar zážitků nesmírných.

 

 

 

 

 

 

Díky, pane J.M.Barrie

 


Lotoska
08. 12. 2005
Dát tip
pěkné i s dovětky ve výměně názorů :-)*

protiproudu
07. 12. 2005
Dát tip
zakryl jsem tmou......a víš že je to docela fajn nápad? *

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
vím :)

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
či rozfoukat mlhu? sám tenhle způsob "šifrování" rád používám, zrovna teď si s něčím podobným hraju :-)))))) - schválně - zda najdeš tuhle část mého vzkazu :-))))))

to je fakt hezký :-)

hai_mal
07. 12. 2005
Dát tip
díky snům dnes vykrádám tvý noci po špičkách do půlnoci nemívám strach však k ránu jak zloděj vytratím se bez placení přijdu zas po setmění .......... jo......je to tam ! - vidím to.........! musím dát tip * :-))

hai_mal
07. 12. 2005
Dát tip
týýýýjo.....se mi fakt děsně povedla....... že bych si dala ještě výběr ? :-)))

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
hai_mal, stíne, bloude kdo noci zasvětí se na paměti musí mít, že ve tmě jsou dveře co vedou k římse, na níž se houpou ti kdo své nic za cizí něco mění... ...a konopný provaz dobrá postel není. :))

hai_mal
07. 12. 2005
Dát tip
to jako moje "nic" za tvoje "něco"......? :-))

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
na pomoc, jsem vítr zavolal... ...a ten mi řekl, že pod mlhou... ...se nalézá odpověď na otázku, co jsem nikdy nepoložil, tajemná... ...nebo snad tajná... ...pssst (a mlha se pomalu plazí zpět, aby snad neuniklo nic co má být zahaleno a nespatřit nikdy svět)

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
ty píšeš že vykrádáš mé noci chehct (tak sem se ulejvá veškerý odpočinek co ránomarně hledám)

hai_mal
07. 12. 2005
Dát tip
to ne tvý noci vykrádám to tvoje dílo mě jen tak momentálně inspirovalo no :-)

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
báječné, haiku, vážně perfektní, miluji okamžitou inspiraci...je na jednu stranu surová a drsná, ale také vyjadřuje určitý dojem, který jsi získala...bravo :)))

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
děkuji, čerlov, já vím že jsem nehorázná slibotechna, ale skutečně jsem nenašel švíru abych zajel za tebou... ...jak se majkii neustále nemlátí do hlavy za opakování úkolů, nakonec nic nedělá :( ...mrzí mi to... moc moc moc moc moc moc. ale nebudu říkat "tak to napravím někdy příště" protože bych také mohl zase žvanit, takže se prostě pokusím to příště udělat.

hai_mal
07. 12. 2005
Dát tip
jo.....poezie je i o tom kdo jí čte (jestli to není hlavně o tom) :-) díky

exorcista
07. 12. 2005
Dát tip
já děkuji.

jé, tohle dělávám taky.. :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru