Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokonalá nedokonalosť

07. 12. 2005
2
2
3067
Autor
krempi

Je to pokračovanie (a možno aj dokončenie)diela "Tri bodky".

         ...už sa cíti lepšie. Jej tvár je opäť ružová, hoci miestami sa stretne s protikladom. Je to ale jej voľba, veď keby nebola tak nezvyčajne svojská a keby netúžila vždy zas a zas cítiť dokonalosť, neprepadala by do pekla, odkiaľ sa jej len veľmi ťažko driape nad zem.

         Trošku si zdriemla a už zase cíti to nezvyčajné...ten nezvyčajný nepokoj, ktorý sa objaví zakaždým, keď vonia lásku.

Privrie viečka a necháva sa unášať tým slastným pocitom, akoby zabúdala na nepokoje a problémy, nad ktorými len nedávno zvíťazila. Hladí si tvár, šiju, prsia... presne tak, ako to ona zbožňuje, ale opäť je to jej vlastná ruka, jej vlastné dotyky, hoci tento krát koketuje s myšlienkou na ruku jeho.

         ...to je tá slastná vôňa, čo jej nedáva spávať, to je ten slastný dotyk, čo jej nedáva myslieť, to je ona!

        

         ...pokožku prsty chvejú,

tvár dlaň rozpaľuje,

srdce sa miluje s dokonalosťou,

sladký prach padá...

Au, to bolelo. Mračí sa na ňu celý svet. Ona sa mračí na celý svet, hoci kútiky úst sa milo nadvihujú a chcú povedať úsmev.

A po prvý krát si priznala, že miluje hru na dokonalú nedokonalosť.

       


2 názory

krempi
15. 08. 2009
Dát tip
ath- je to stare jak fras :-) ale diky

athenall
15. 08. 2009
Dát tip
myslím, že je to dobře srozumitelné a ta myšlenka se mi moc líbí, taky jsem na toto téma už něco napsala. možná by to chtělo trochu rozvézt, ale jinak je to fajn

krempi
22. 05. 2006
Dát tip
myslis, ze tvoj problem neni ze lasky mas hodne? nznie to divne, som tomu rada, len niekedy je to tazk...kazdopadne je to ale najbajecnejsia vec na svete- byt milovany

pivnik
22. 05. 2006
Dát tip
tak to muj pripad nejni... ale s nekolika radky se ztotoznuji... *

Rabb
22. 12. 2005
Dát tip
Slovo "Dokonalost" máš určitě hodně ráda, co? Tohle dílko je o poznání lepší než to první. Ale přikláním se k názoru Aššurballita a Obludy - nemá to děj. Pouze jsi na papír hodila pár svých pocitů a na děj jsi se vykašlala. Jediné, co ti mohu dát je rada, kterou jsem také párkrát dostal, ale je pravdivá: PIš, piš, piš a piš... :-) A mimochodem: Pro jistotu si tě dám do oblíbených, abych mohl sledovat tvůj tvůrčí růst... :-)

krempi
22. 12. 2005
Dát tip
ta nesklamem, neboj ;-) (snaaad :-)

Rabb
22. 12. 2005
Dát tip
Ještě něco: vyvolalo to ve mě pocit, jako bych četl o někom, kdo je zklamán láskou a ve svých myšlenkách hledá východisko. Pokud to byl tvůj úmysl, tak v tom případě mi dává smysl ten motýl ve Trech bodkách - když už nikdo, tak alespoň motýl si hrdiny všimne a dělá mu společnost.

krempi
22. 12. 2005
Dát tip
ide o niekoho, kto ma tej lasky praveze hodne, z kazdej strany a on sa z toho nesmierne tesi, citi zakazdym tu dokonalost, ale opakom je praveze to, ze po dokonalosti pride nedokonalost, bo je nestastna, bo tolka laska zo vsech stran jej narobili problemy neraz...

Rabb
22. 12. 2005
Dát tip
Děkuji za vysvětlení... ...příště by to ale chtělo napsat srozumitelněji... :-)

krempi
22. 12. 2005
Dát tip
asi ano, ale vies, ked ti z toho vseho harasi, pak aj myslienky mas take hala-bala... kazdopadne sa k tomu v buducnosti vratim a mozno poopravujem

...no...ja chapem ze ide o vyjadrenie pocitu...ale mne osobne sa to zda dosti chaoticke... ....a aky som mal pocit z toho dielka som uz popisal...suemv... ...inak ked odpovedas posielaj aviza...cize...klikni na meno...tomukomu odpovedas vlavo...AVIZO...

krempi
09. 12. 2005
Dát tip
lebo moje pocity take chaoticke aj su... a vdaka, za radu... taze ti letiii avizo :-)

obluda
08. 12. 2005
Dát tip
no.. precital som obe.. ale nedava mi to zmysel.. chyba tomu dej, pointa.. a aj stylisticky su niektore pasaze zle.. asi to malo byt nieco ako lyrizovana proza, ale neviem... nezda sa mi to

...hej obluda ma v zasade pravdu... ...ja mam pocit akoby si si to po sebe ani neprecitala... ..vid vety ako...koketuje s myslienku na ruku jeho... ...ako ten obrateny slovosled je umeyselne?...

krempi
08. 12. 2005
Dát tip
slo o vyjadrenie pocitou... obrateny slovosod? no mozno mas pravsu, bo ja tak aj sem tam pisem bezne :-) ale mne to tak sedi... kazdopadne vdaka za kritiku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru