Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - dopis Ježíškovi

08. 12. 2005
22
5
5341
Autor
REDH0T

Milý Ježíšku,

píši, ti, i když vím, že neexistuješ. Píši ti pravidelně každým rokem a letos již po třicáté šesté. Pokud by to bylo možné, naděl mým blízkým - zejména mým malým chlapcům zdraví a pohodu, mé partnerce svatou trpělivost a mně několik plechů na toho mého buse, ať zbytečně nezatěžuji rozpočet domácnosti výdaji za pičoviny.

Měj se pěkně a konečně napiš, co by sis přál ty, abych ti to mohl splnit. I když na mě nevěříš již 2005 let.

tvůj r.

5 názorů

rozmilý pane, vy žijete? :)

K_Anče
29. 06. 2007
Dát tip
a hele, REDH0T opět na scéně! Sem dlouho o tobě neviděla:)

Toscana
29. 06. 2007
Dát tip
Nojo, půlrok za námi, kulí se to opět k Vánocům a tvůj dopis začíná být znovu aktuální :o)))) Na bigotní trotly nedej, on se ti Jéža třeba přece jen jednou ozve a bude si něco přát - a ty pak možná budeš muset prodat i ten busík, abys na splnění jeho přání vůbec měl tintili... A ten tvůj ksicht bych v tomhle případě ráda sledovala jako moucha na zdi, a to i přesto, že mouchy o Vánocích chrněj. :o))))

REDH0T
29. 06. 2007
Dát tip
Nečech

Nečech
11. 06. 2007
Dát tip
Je to strašné. Za všechno, za co ti dali ostatní tip bych ti dal mínustip. Tvrdíš nepravdy o Ježíšovi. Četl jsi někdy nový zákon? :(

"i když na mě nevěříš již 2005 let" joj, to je drsný:) *t*

Perchta
11. 03. 2006
Dát tip
mějte se, dětičky...

REDH0T
10. 01. 2006
Dát tip
...jo a jako první cenu chci nový, vzduchem chlazený motor VW 1.500 ccm do svého busíka, holoto !

Toscana
10. 01. 2006
Dát tip
REDH0T - jen abys dárkem nedostal chlazení na blouznivou hlavu - třeba mokrej hadr..... :o)))))))) - jenyk to napsal hezky, ale to by bylo teplý a nezchladilo by to vůbec nic, ba naopak..... hihihi :o))))

Hanya
10. 01. 2006
Dát tip
Gratulujuuuuuuu!!! Já to pořád říkám, že jsi úžasný;o)

Pisces
09. 01. 2006
Dát tip
dílo se umístilo na 1. místě za měsíc prosinec jako nejvíce tipované dílo, které není ve Výběru a zůstává v klubu *Tipy písmáků* natrvalo (pokud nebude dáno do Výběru dodatečně) děkujeme za účast všem tipujícím i autorovi díla

jaza
15. 12. 2005
Dát tip
tak to je "ostré":))*

hai_mal
10. 12. 2005
Dát tip
dílo vloženo do klubu *Tipy Písmáků* děkujeme

sidonia
10. 12. 2005
Dát tip
zaver je mo cok *r

Toscana
10. 12. 2005
Dát tip
hihi - jasně, máš si napsat rovnou o novej autokar, co se budeš cacat s nějakejma plechama.... :o))))) Ale vážně - to čtení tady (i reakce čtenářů) mi evokovalo vzpomínky mé mamky na jejich Vánoce kdysi... žádné dary, ani dárky, k večeři vánočka a čaj a pocit radosti a štěstí a pospolitosti. Možná že to nám chybí všem nejvíc a snažíme se to přebít honosnými dary. Je to škoda. To ostatní jako by se pak v tom blázinci skoro vytratilo. Jo - a stromeček měli ten nejhorší oškrt z lesa, co jim ho kousek patřil, protože pěkného byla škoda - na na něm jen červená jablíčka. Můžeme jim ty tehdejší Vánoce možná tak trochu závidět. - no a tobě tip za prima nápad.

Ariela
09. 12. 2005
Dát tip
:) *

K_Anče
09. 12. 2005
Dát tip
fajn*

morgy
09. 12. 2005
Dát tip
*

papouch
08. 12. 2005
Dát tip
:-))))) jéé :-) tak takhle pojaté je to krásné, tisíckrát omílané téma "dopis jéžiškovi" čtu snad poprvé s neotřelým nápadem :>

líbí... :o) (o: :o) a TIP

hai_mal
08. 12. 2005
Dát tip
závěr se mi líbí moc* taky jsem na to mockrát myslela.....protože původně nosili dárky lidi Ježíškovi když se narodil......a vlastně i potom když dospěl v muže a kázal lidem...předával jim svou Dobrotu a Lásku a tím každého obdaroval tím nejcenějším.......možná proto jsou Vánoce a lidé se obdarovávají mezi sebou (někdy bohužel jen v tento den) na počest a jako uctivou vzpomínku na Ježíše......

Whitesnake
08. 12. 2005
Dát tip
:--)T)

maartin
08. 12. 2005
Dát tip
Když tak sleduji narvaná parkoviště a lidi vláčející hromady nesmyslných dárků, když mi haranti pod nohy házejí dělbuchy a ze všech krámů řvou koledy - někdy si říkám, co by nám asi ten Ježíšek napsal - asnad abychom mu konečně dali pokoj, aby už konečně bylo ticho...

hai_mal
08. 12. 2005
Dát tip
maartin - jo, přesně tak..... já už mnoho let mívám takové soukromé Vánoce, nemusím mít ani stromeček, stačí větvička, svíčky a to ticho... a protože nemám televizi (rozbila se už dávno a vlastně mi to nevadí) tak moje Vánoce jsou příjemné, tiché, rozjímavé.....žádná žranice a kupy dárků.....letos to bude trochu jiné, protože se mnou bude můj přítel (vloni jsem byla proti, ale letos chci být i s ním......), ale myslím, že to bude příjemně jiné....navíc on je věřící.....tak uvidíme, docela se těším :-)

Noe1
08. 12. 2005
Dát tip
:-))) hezkej nápad ... já na tebe docela věřím, už pár měsíců :-)

maartin
08. 12. 2005
Dát tip
hai-mal: ano, ano!! Moc Ti - Vám to přeji

hai_mal
08. 12. 2005
Dát tip
maartin - děkuju, taky přeju klidné a milé svátky:-)

* * * :)

pozorovatel
08. 12. 2005
Dát tip
buse? tos mu to moc nenatřel... nedrž se při zdi a napiš mu znova!

Zuzulinka
08. 12. 2005
Dát tip
:-)

nech výdaji :-)

Včelka
08. 12. 2005
Dát tip
Vtipný a nápaditý, škoda že to není delší....

Hanya
08. 12. 2005
Dát tip
Hezkyyyyy, Redhot,hezkýýýýýýý!!!......... Ale "pičoviny" se do dopisu Ježíškovi fakt nemá psát,hrozí totiž, že ti místo splnění přání tak leda nasere... Ale vážně-podepisuju co napsal Maartin...a cekanka:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru