Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muj Ježíšek

08. 12. 2005
10
1
3629

Muj Ježíšek prostě nejezdí na saních tažených spřežením sobů! Jsem patriot, muj Ježíšek je nahatý miminko, asi, který lítá samo od sebe, asi (to bude levitace), a nosí balíčky samo a vůbec je nemá na žádnejch saních, natož na červeným náklaďáku s nápisem Coca-Cola a ani mu nikdo nepomáhá! Už jsem v životě přišla o spoustu iluzí, tuhle si vzít fakt nenechám! A odmítám nějakou pošahanou intervenci Evropy, nebo dokonce celýho světa, do mejch krásnejch Českejch Vánoc! A klidně si odpusť přednášku o tom, kde vznikly Vánoce a že stromeček k nám přicestoval z Německa. Je mi to fuk, jsem netolerantní a pevně rozhodnutá, takže ať si německej stromeček cestuje kudy chce, u mě doma bude českej stromeček, žádná kanadská jedle, ale smrk a budou na něm český ozdoby, ne čínský plastový koule a nebudou na něm blikat barevný světýlka. Taky je mi fuk, že se nějakej tým vědců kdesi rozhodl, že zrovna kapr prej není ani dobrej ani zdravej. Taky je mi fuk, že lidi vymysleli spostu variant bramborovýho salátu, spoustu zdravějších variant bramborovýho salátu, protože ten muj nezdravej bramborovej salát je prostě skvělej, zkus to popřít. Taky je mi úplně fuk, že jíška jde na tloušťku a že cukroví kazí zuby, protože až ochutnáš mou rybí polívku s jíškou a moje úžasný cukroví plný cukru, rumu, ořechů plnejch tuku a cholesterolovejch žloutků, tak o tom taky přestaneš přemejšlet.

Ten očištěnej semeník indickýho jitrocele se klepe v tý vodě jako spermie. Taková velká spermie…co je to očištěnej semeník indickýho jitrocele? To je očištěnej semeník indickýho jitrocele. Téměř stoprocentní vláknina. Čistí to střeva. Mechanicky. A taky to plní žaludek, protože bobtná…no jo, pravda je taková, že tradice moc nectim. Stromeček a Ježíška jo, ale z toho jídla jsem hodně slevila. Kapra stačí malej kousek, jinak peču lososa, klasickej brsalát stačí trošku, jen na Štědrej večer, jinak to taky řeším bez majonézy, cukroví nepeču, dělám skvělý nepečený, ale skvělý nepečený cukroví je děsně drahý, čili je ho tak pět mističek, jedna na Štědrej večer, jedna na Štěpána, jedna na Boží hod, jedna na Silvestra a jedna na Novej rok, prostě akorát, přežírat se fakt nikdo nemusí. Před Vánocema nešílim ani s gruntováním, ani s nákupama, pohoda je mi nade vše, fakt to nestojí za to, vůbec mě neštve, jestli jsem zametla pod postelema a jestli mám na oknech čmouhy. Dárky taky nejsou pro mě na Vánocích to nejdůležitější, když nějakej dostanu, mám radost, když ne, mám radost taky, hlavně, když se lidi, který u toho stromečku jsou spolu, maj rádi…a to je ten problém. Kdyby mi radši šlo o ty dárky…to bych v tom případě asi měla hezký Vánoce.

Tak mě prosim tě neštvi. Muj Ježíšek je nahatý miminko bez saní……


1 názor

Milly
15. 12. 2005
Dát tip
prosím, pošli mi taky ty recepty, nějak to celý nestíháme........., letos jsou Vánoce tak o měsíc dřív................ :-( a mě to trošku mrzí. Jej, to nechápu...- proč lososa? Ten je drahej, ne? My na Vánoce jen kapra....

losos je drahej, ale skvělej...recepty...kouknu se, jestli to někde mám napsaný v PC

Milly
15. 12. 2005
Dát tip
Nelpepší jestejně kapr, kapr, kapr, prrrr...... :-) Jo, dík!

nemám :-))))) ale třeba mě to doma napadne a donesu to :-)

maartin
09. 12. 2005
Dát tip
můj Ježíšek se tiše krčí v koutku a čeká, až bude po všem tom rámusu a shánění a konečně bude ticho...*

Bernies
09. 12. 2005
Dát tip
Vanoce vanocni s vanockou, pulnocni. Kapr v kabate nastrouhanym, aby vonel cerstve, salat s majonezou michanou a cukroviho plna pec. Zvonec na utiseni chveni. Vune jehlici, dreva a tolik svicek propalenych - ve vuni Vanoc.. Tradice - ve vlasech jehlice, ta s perlickou:)) Diky**

chi*

harosek
08. 12. 2005
Dát tip
hele, ten styl se mi dost líbí, ale ještě sem to né úplně rozluštil...jako ten záměr toho proč je to takhle a ne jinak, až na to přijdu, tak poskočim...ale dobrý. patetický mirně

Vánoce jsou patetický :-)))))

Andulka
08. 12. 2005
Dát tip
proc ne...:-)*. me zase stve, ze uz se nerika vanoce, ale svatky....vanocni strom je svatecni strom....atd. Moc prosim o recepty na skvele cukrovi bez peceni. Vazne.

Vážně ti nějaký pošlu :-)

Andulka
08. 12. 2005
Dát tip
Dik...:-)

dadik
08. 12. 2005
Dát tip
...t

...ď

dadik
08. 12. 2005
Dát tip
nz ..:))

REDH0T
08. 12. 2005
Dát tip
slyším tě, vidím tě a rozumím ti...

a sereš na mě :-))))) od tý doby, co jsem těčala používat pracovně naše komunikace vázne :-))) vážně :-)))))

Diotima
08. 12. 2005
Dát tip
chytili sme lososa - dali sme si do nosa :-) t.

asi si ho uděláme v neděli, nakoupim za ojro :-)))))

hai_mal
08. 12. 2005
Dát tip
jo, přesně.......i můj pocit z Vánoc jediný co peču je vánočka:-) ostatní mě míjí taky:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru