Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sníh francouzských revolucí

Výběr: sidonia
10. 12. 2005
5
0
2364
Autor
Jules_Floyd

Sedím v nekuřáckém předsálí a povídám si s tebou-sestrou krásky, do níž jsem se nesměle zamiloval.Jsi krásná víc než obvykle, mluvíme o smutku z toho, že nás, Hankových dětí, je tak málo, o smutku a jak je těžké najít jinde pochopení.

            Ví, že jsem se zbláznil do její sestry tak se jen usmívá a dovolí mi políbit ji na tvář.

Je dokonalá a já se potím.Jako na  koncertech, a když jsem ji viděl prvně.

            Ten den, kdy jsem viděl šukat ty dva bezdomovce ve špinavém podchodu, jsem pochopil, že nikdy nechci sterilní lásku dvou nudných kariéristů.Nechci žít jako hodný katolík a pozorovat jak mi nějaký zkurvysyn sere na hlavu nebo jak mě mrdá před očima vlastních dcer.Ne jako většina lidí, které znají moji rodiče.Nechci žít jako mí rodiče, i když je miliju.

            Ani umřít s pocitem osamění anebo s neukojeným chtíčem po jiném životě.Jediné co chci, je ležet vedle E. a ještě těsněji ji přivinout ke svému tělu.

            Krásně ti září oči, Hani.


Pyj_ONear
20. 12. 2005
Dát tip
*

Pyj_ONear
20. 12. 2005
Dát tip
* a teď fakt. zapomněl jsem to odkliknout

flisa
11. 12. 2005
Dát tip
e e e e

Narvah
10. 12. 2005
Dát tip
no vyznávat lásku a vedle toho být takhle zbytečně vulgární je hrozné

solomon
10. 12. 2005
Dát tip
kurva jules ten momen kolem bezdomovců a pak až skoro do konce toje silný kafe kámo.........tak ať ti to vydrží!!! *

solomon
10. 12. 2005
Dát tip
avi speial

sidonia
10. 12. 2005
Dát tip
dik za avi, spriznenej hele, je to husty to teda narez.. mnam *tv

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru