Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já nic, (Janis)

08. 02. 2001
5
0
5529
Autor
Carodej

Ne-setkání o pátcích i jiné příběhy

Nebyl jsem to já, víš, tisíckrát jsi pozdravila, ale co je to platné... ...roztál led na místě, kam dopadly slané slzy života, smích se zubí, místo očí prázdné důlky. Míjelas můj odraz na slunečních brýlích, věřili jsme spolu, ale stejně, nebyl jsem to já. Nemohlas za to, víš, vím, víme to oba, ale není nám nic platné, tak či tak, já nic... já....čaroděj.
tanganika
21. 05. 2002
Dát tip
ty rumburak!!! dobre carujes! t*

Radost
05. 12. 2001
Dát tip
ja nic ja tip hejhulahula carodejstvi spociva v nebyti? basnicka dobra

clovrdik
26. 11. 2001
Dát tip
pěkný, naléhavý; TIP a zařazuju do klubu

kafka
26. 11. 2001
Dát tip
Janis, jsi můj člověk! Jsi? Tě miluju čímdálvějc víc!!!!! :)))))

Merle
13. 02. 2001
Dát tip
sem asi mimo obor informovaných, ale to mi nebrání ocenit "dobrou poezii"... tedy típ ten doutník

Vojtek
12. 02. 2001
Dát tip
Já nic, já muzikant... basnička je fajná...

zolli
09. 02. 2001
Dát tip
Začátek je, v mých očích, dokonalý popis pátečního srazu! Tisíckrát pozdravená, ale vlastně jsem tam JÁ nebyla...

Print
09. 02. 2001
Dát tip
o)))!!! Čaroděj! Nepředbíhej, jo! Pěkně do řady!!! :-))))))))))))

ulita
09. 02. 2001
Dát tip
Já taky nic,prosííím!!

Vyjan
09. 02. 2001
Dát tip
Já taky pěkně píchám............... Tak nic.

Janis
09. 02. 2001
Dát tip
Vyjánku............. .......já tak stlašně nenávidím dvojsmysly (téda esli to teda jako bylo..jako ehmm..abych tady potom nebyla za blbce jenm Já!!)

Janis
08. 02. 2001
Dát tip
:)))))))))))))))) (jednou Tě sním) vynechám nedělní sváteční oběd a dám si pohádkovou bytůstku(doufám že bez kostiček) a dodělám to kopcem zmrzliny :)))))) už se těším...(a doufám že ty taky!!!!) *!!

Carodej
08. 02. 2001
Dát tip
Kdepak bez kostiček, já pěkně píchám, uvidíš:-))

Tynic
08. 02. 2001
Dát tip
Já nic, já TYNIC :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru