Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

db

08. 02. 2001
5
0
2652
Autor
zolli

bříška k sobě otočená zády, dvě sklíčka do skřipce, dvě bambulky, co se máji rády, dvě jablka ve slupce.
Smutek
27. 04. 2001
Dát tip
pupence, bambulky, to jsem z toho klubíčko, fakt, že jo :o)) skřipce-slupce...už jsem viděl hezčí rýmy, ale je to moc milé

Falka
16. 02. 2001
Dát tip
pupence nepupence... hodnotu to má... hodnotu dvou bambulek :o))))

zolli
12. 02. 2001
Dát tip
Šílko :o) už jsem se lekla..tak takhle Tě znám ;o) Co Ti naskočí? Tááákovýhle pupence! :o)

Šílená
11. 02. 2001
Dát tip
ale no tak zollinkoooo mamičko moc otazníků ...jsem přeci blázni...prostě jsem tu chtěla nechat nějakých pár řádků s ukončením že je to přesně to co jsem v tu chvíli potřebovala číst...když se řekne vážně - hodnotná poezie s filosofickým závěrem - hádej co mi naskočí?:o)))))) takže krásnou noc a nesnaž se mě vyprovokovat k nějaké debatě na téma hodnotná poezie...copa já vím co to je?:o))))

Albireo
09. 02. 2001
Dát tip
Krása! "dvě bambulky, co se mají rády" :-) TIP

Vio
09. 02. 2001
Dát tip
;-)

Šílená
09. 02. 2001
Dát tip
yujky!!!! lííííbíííí! (tedy hodnotná poezie s filosofickym závěrem to není ale já si tak nějak nenápadně tipnu jo - protože - ehm...udělala mi hezky rozverno

zolli
09. 02. 2001
Dát tip
Šíli, proč by tu musela být jen filosofická poezie? A proč by vůbec hodnotná poezie musela nutně být filosofická. A co je to vlastně hodnotná poezie? Kdo určuje její hodnotu?

J
09. 02. 2001
Dát tip
Všichni, komu se to líbí - a mě teda moc - máme v sobě hravé dítě, které bylo právě oslovené.

inventor
09. 02. 2001
Dát tip
mililé

Tynic
08. 02. 2001
Dát tip
Tak Ty jsi začala malovat ? :o) To je tak krásně prosté až to musím típnout...

JiKo
08. 02. 2001
Dát tip
Hi hi :-)) Viz moje veselá reakce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru