Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krrásně dobrošpatná

Výběr: jenyk
13. 12. 2005
12
1
4850
Autor
premisil

Krásně dobrošpatná

 

 

Jaký kdo je vědí

pouze lidojedi

 

Takový lidojed

když není zrovna hladný

pozná prostě hned

kdo je dobrý

            a kdo špatný

 

A já tě líbal

            z plných plic

a kousal

a nepoznal jsem vůbec nic

 

Jen ta doměnka matná

ve mně je

 

Jsi krásně dobrošpatná

jsi kouskem z mé naděje

 


1 názor

Kolouch
04. 01. 2006
Dát tip
moc pěknej nápad*

premuso...v pr...to je co sím Tě? :-)) no, tak to sem neměla to štěstí, víme :-)) Jenýku, máš mlíko v rendlíku :-))) neprudím, přímo to... irituju ... doufám :-)) pověsím Tebe akorát... napečeno, navaříno .... hmmm... asi mám :-))

a co do Tebe?

u ptemdy? to je jako co? hele, co tak hodiny češtiny, neměl bys zájem? :-))) nemyslím, vím, a děláš tu větší brajgl než já :-))

no jistěěě.... třesu se na to, až Ti porádně vytřepu kožich holomku jeden :-))

Ty máš nějakou příručku.. jak na kytku? hmmm, sem myslela, že to ještě nevyšlo :-))) -././----/.-/.--./..-// :-))

Tebe tlačí boty? :-))) tak to by sis měl koupit nové botičky, bys neměl škaredý puchýře na patách :-))) a instituci do toho netahej... :-))

premisil
16. 12. 2005
Dát tip
KK netuší, že bota může tlačit i v pr......

Mnauprsk
16. 12. 2005
Dát tip
dobrý, cha cha:-)

žalovníčku užalovaneeej!!! já na Tebe zase povím, že vo přestávkách chodíš kouřit na dámský hajzlíky! :-)

premisil
15. 12. 2005
Dát tip
no jak jste si pěkně s Jeničkem popovídali, ale já stejně myslím, že on by určitě nechodil na dámské záchody kvůli kouření zrovna cigaret...

neee? a kvůliva čemu? dyť dycky říká, že si byl zakouřit...

a ještě je frustrovanej :-))) nevím, jestli Ti v tomto Bůh pomůže.. spíše ne :-)))

no, a co, že tu máte frontu, já tu mám zase zácpu a taky si nestěžuji :-)))) a jsem tu sama :-ppp Kytka, zde! záhnijek? :-)) já mu nic neničím, já sem hodná, mírumilovná a vůbec Ty nordickej prototype :-)))

pcheee....si myslíš zajdo, že mě něčím zastrašíš? Vážně si to myslíš? Bo Ti došli nápady, jak se mě zbavit! :-)))) Vondárkovou neznám výstřihy nesnáším a Tebe vytahám za uši a postavím Tě za noho do průvanu holomku!!

jo, to říká ten pravej... zmizni i s pícmenkama jinam... trajtrlíku jeden :-))) jo, si holomek zajdovej.. taaak... a huš a nedělej tu brajgl trdlo:-)))

premisil
14. 12. 2005
Dát tip
kouzelná květinko, tvou neznalost omlouvá pouze to, že tě ještě žádnej lidojed neochutnal...a co teprve lidojed s cytem pro pravopys jako já..

premisil
14. 12. 2005
Dát tip
Maxima Gali, ty si teda na ty tečky šetrnej...

premisil
14. 12. 2005
Dát tip
Jeny(í)ku díky za podporu a pochopení mého pravopisného cítění, píšu prostě dobrošpatně....

no, já bych se ni vod žádnýho lidojeda vochutnat nenechala, bych ho švácla po té jeho hubě, že by viděl i měsíc! :-)) no, cit máš....to snad každej... ty cytlyvko... :-))) jenyku, hele, Ty příšero jedna nechej si to, jo! :-))))

dobře, si myslím, že už ze mě musíš mít kebuli jak dýni, tak dneska konec, ju? :-)) a nejásej tolik!

neavizuju zbytečně často, avízuju tak akorát, páč když se Tě to týká, tak Ti pošlu havi... bys věděl, že sem Ti sem něco naplácala...safra.. nemáš kebuli... to sou mi vjeci takhle navečír...brouku :-))

jo, přímo hledím! :-)) a jdu se vodreagovat, páč seš pomalej... :-)) šišatou ju máš? :-)))

Mezon
13. 12. 2005
Dát tip
... hezká blbůstka ... ty lidojedi mě dostali ... *

krev
13. 12. 2005
Dát tip
pekny..dokonce hodne pekny..ale ty 4 posledni radky jsou podle me nejak 'nad' :-))

Noe1
13. 12. 2005
Dát tip
:-)))) *t

hai_mal
13. 12. 2005
Dát tip
:-)))*

Sarrah
13. 12. 2005
Dát tip
:o))*** fakt

premisil
13. 12. 2005
Dát tip
no jo Mezone, voni jsou někteří lidojedi od slova jísti a někteří jsou lidojedi od slova jed, ale na ty sem zrovna nemyslel..

premisil
13. 12. 2005
Dát tip
no jo krvíku, musel jsem to přece napsat dobrošpatně, proto ty poslední 4 řádky...

krev
13. 12. 2005
Dát tip
nojono, tak proto.. :-)

Flammea
13. 12. 2005
Dát tip
Dobrošpatná:) hezký*

K_Anče
13. 12. 2005
Dát tip
může být*

domněnka... mě trkla... :-)) od slova domnívat se? :-)) a nesouhlas... lidojed ví prd, jaký kdo je....:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru