Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hard work

19. 12. 2005
5
1
2812
Autor
45rpm

"Moni, musíš to udělat."
"Nemusim, Leni, tohle dělat nemusim."
"Ale tu práci jinak nedostaneš."
"Nebudu mu dělat děvku. Poslyš Leni, já nejsem slabá holka. Jsou slabé holky, se kterýma si chlapi dělaj, co chtěj, ale já mezi ně nepatřim. Jsem silná, víš?"
"Co uděláš, když ti to řekne na rovinu - vyspi se se mnou nebo jdi."
"Tak půjdu, ale ještě před tim mu provedu něco strašnýho." Monika ve vzduchu zatočila nůžkama na papír.
"Buď opatrná, chlapi doukážou bejt děsný svině."
Monika se hluboce usmála. "Budou mi ležet u nohou a škemrat o milost."

 

Monika vstoupila, pozdravila a na požádání se usadila do křesla proti řediteli.
"Máte krásné nohy," řekl pan ředitel, "ale k věci. Četl jsem vaše doporučení, ale musím vám s politováním oznámit, že i přes ně a přes vaše výborné výsledky, pro vás nemáme místo."
"Vím, že je o místo na Hluboké velký zájem, ale já vám dokáži, že jsem dobrá. Už dnes umím text všechn tří tras zpaměti."
"To je velmi pěkné, ale..."
"V alngličtině i němčině, samozřejmě."
"Chválihodné, víte co, tak mi kousek řekněte. Víte něco o zámecké zahradě?"
"Ovšem."
"Tak se postavte tady k oknu a řekněte mi něco o této části, kterou vidíte."
Monika se postavila k oknu a začala německy odříkávat. Pan ředitel vstal, šel ke dveřím, plynule zamknul a vrátil se k oknu. Stoupnul si těsně k Monice a řekl: "Stačí. Vidím, že jste připravena, ale..." naklonil se k jejím rtům, "ale to nestačí."
Monika svírala kabelku. Ovládl ji hněv, ale nedala to na sobě znát. Mile se usmála, rozmáchla se a s nůžkami v ruce dala panu řediteli facku až odskočil. Rozpřáhla se ještě jednou, tentokrát mířila na citlivé místo, ale pan ředitel se uhnul, a tak mu nůžky zapíchla pouze do stehna. Otočila se a se smíchem vyběhla na chodbu. Nepříčetný ředitel se vyklonil z okna a řval na zahradníka: "Jardo!!!" Zahradník zvedl hlavu a poslouchal. Ředitel ukázal směrem na dveře, odkud měla co nevidět vyběhnout Monika: "Vem si ji." Zahradník se zašklebil a vykročil. Ředitel ještě zařval: "Hráběma."


1 názor

j_i_r_i_k
21. 04. 2008
Dát tip
Mmmmm... Taky ne, kroužíš kolem, ale do koulí nekopneš.

katugiro
01. 01. 2006
Dát tip
:) Tohle se aspoň čte samo.

Semeno
26. 12. 2005
Dát tip

pozorovatel
21. 12. 2005
Dát tip
všechn tří tras "V alngličtině :))))))))vole*

chaImin
20. 12. 2005
Dát tip
háá skvěle propracované!

ceder_john
20. 12. 2005
Dát tip
dobrý.. teda kromě toho posledního odstavce..teda až na tu poslední větu, ta je taky dobrá..

Eidam
19. 12. 2005
Dát tip
trochu brutální. ale jo clkem jo :))

Budliky
19. 12. 2005
Dát tip
Trochu delší na miniaturu, ale co:)

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Koukám, že jsi tu expert na hodnocení délky.

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Můžete jít do háje všichni.

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Jenom se mi směješ. A tu druhou poznámku radši nechápu.

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Asi jsem si špatně vyložil tu část - to mělo bejt? Něco jako - to mělo bejt to, cos sliboval, posílal....? Prostě většina problémů je z toho, že se neumíš vyjadřovat. Nejsem telepat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru