Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pětiminutovky

10. 02. 2001
7
0
2246
Autor
dablik008

tohle "dilo" vzeslo z moji indispozice...proste jsme si s kamaradem rekli...vyberem slovo a napisem na nej kratkou basnicku...strach...kuratko...voda...15 minut poezie...

Strach Obrazy odrazy oběti a vrazi mrtví a nazí hrst mlází na hromadě sazí lebky sází a v zádech tě mrazí když cestu si razí bolestí v prachu u cesty strach. Kuřátko Kuřátko holátko robátko zapláčeš zakrátko pánev rakev upír saje krev nůž do střev lepší vejce nebo slepice? nejlepší jsou řízky! Voda Hody, hody, doprovody dopij rum a hop do vody plavej čubku starej brachu jez daleko a břeh v prachu hody, hody, doprovody ráno vyloví tě z vody…
naeternis
25. 07. 2002
Dát tip
dobrý!je v každěm škobrtnutím v rytmu ironie? já ji tam našla a proto *

Astalavista
02. 02. 2002
Dát tip
Tak jsem se přišel podívat na něco tvýho staršího, když jsem o tom tuhle vedli polemiku. Je pravda, že veršovaně si tě nepamatuju a je taky pravda, že já jsem začínal o hodně hůř:))))) Pobavilo, ale je jasný, že teď si někde jinde!

kafka
30. 10. 2001
Dát tip
:-))))))) *!

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
:)

clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
:-)) První sloka je dost řízná a mohla stát jako samostatná báseň. Druhá sloka je taková blbůstka s koncem, kterej mě napadl hned po přečtení názvu kuřátko. Poslední sloka mě pobavila, dost jsem se nasmál. Celkově TIP.

alina
18. 05. 2001
Dát tip
*

dablik008
21. 04. 2001
Dát tip
Mea...na to se ale asociuje blbe...si to prubni sam...:o))

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
he he :))) (viva la chemia) taky sem ti vybral jedno slovo: TIP

Okno
11. 02. 2001
Dát tip
jůůů, tak ty jsou řízný a chladivě příjemný :) TIPek

Ansel
10. 02. 2001
Dát tip
tip, z rytmu mě to vyhodilo jenom někde uprostřed

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru