Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vánoční přání

23. 12. 2005
2
0
1237
Autor
genschman

vánoční přání:

Jen vánoční vločka splní všechna tvá přání, že není to možné? Je! Nelžu ti. Ale není to jen obyčejná sněhová vločka, těch jsou mraky. Ta jedna, ta pravá nepadá ledabyle k zemi, ale poletuje sem a tam a hledá někoho kdo si ji zaslouží. Někoho s čistým a lásky plným srdcem, s hedvábnou duší a s očima v nichž plane dobro. Já už teď vím, že si už někoho vyhlédla. Jsi to ty! A jak ji chytit? Odpověď je nasnadě: zkus být zas jednou jak malé dítě, vytlač své saně na nejvyšší kopec, natáhni před sebe dlaně a ta, která neroztaje je ta, která má tu moc tvá přání splnit, tak jí jen pošeptej a poté už jen čekej.
Přeji šťastné a krásné prožití Vánočních Svátku a krásný Nový Rok. Přeje všem Tom.
genschman
24. 12. 2005
Dát tip
dekuju vsem...psat a delat tim lidem radost je skutecne blaho...

vesuvanka
23. 12. 2005
Dát tip
To je moc krásně napsané, pohádkové, díky.... TIP I Tobě krásné Vánoce a šťastný Nový rok :-)))

hai_mal
23. 12. 2005
Dát tip
děkuju :-) krásné Vánoce i tobě a tvým blízkým

Eva_S
23. 12. 2005
Dát tip
milá "poezie" díky, pane a Vám také krásně Vánoce, pohodu a štěstí....:)) papá

Erynea
23. 12. 2005
Dát tip
moc milé :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru