Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cink!

24. 12. 2005
5
1
4256
Autor
Incognito

Jedno takový přáníčko všem písmákům! ;-)

Tak jsou tu Vánoce..pohádky, cukroví,
copak nam Ježíšek pod stromek nadělí?
Snad hodně šťestíčka a lásky k tomu,
ať se vždy rádi vracíme domů.
A taky naše sny, ať se nám splní...
...pšššt, slyšíte? Rolničky zvoní!

Štastný a veselý!!! ;-)

 


1 názor

Rad_o)))
21. 12. 2006
Dát tip
:o))) ... no vida, skoro přesně ... jen o pár dnů ... (a rok :oD ... myslím si, že člověk by se měl usmívat a mít dobrou náladu (nebo alespoň se o to pokoušet) každý den, tak proč ne i o Vánocích ;o)... ... pěkné svátky i Tobě :o* :o)

Háber
20. 01. 2006
Dát tip
na Vianoce veľmi pekné...t

Honza_Princ
16. 01. 2006
Dát tip
hustá baňka :)

bulim
02. 01. 2006
Dát tip
No jo, je to pohodové. Doufám, že jsi Vánoce krásně prožila - a bez stresů - a k tomu P.F.2006. :-)

Dickers
30. 12. 2005
Dát tip
:)))čtu si toaž dnes, je po vánocích-ale nádherný s úsměvem hned na pohled:o)))T*-i tobě šťastný a veselý, i ty příští:)a hezkej novej rok-Redbull+vodka?:)

Incognito
30. 12. 2005
Dát tip
Děkujuuu....tobě taky čupr Novej i novej rok. ;-) Na zdraví! ;-)

Dickers
30. 12. 2005
Dát tip
Na zdraví:o)A na blázny:o)

Incognito
30. 12. 2005
Dát tip
jojo, na blázny si ráda připiju! :-)))

EmmmaV
28. 12. 2005
Dát tip
jéééé ... dokonalé:) *t

Incognito
28. 12. 2005
Dát tip
jééé...dííííky ;-)

sue
24. 12. 2005
Dát tip
hodně tvůrčí

redscorpion
24. 12. 2005
Dát tip
fuj

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
však je to jen blbůstka lidi...tak neberte ten život až tak vážně.....

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
víc by se tam hodilo "zvoneček zvoní", nejsme přece v Americe, by tam musely být rolničky.. to je za a) za b) nemám ráda Vánoce, ale přeju to samé i tobě :-)

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
Vidíš to, člověk už je tim Santa Klausem tak pomatený, že se mu plete zvoneček s rolničkama....máš pravdu...zvoneček je lepší. ;-) Jen mě udivuje, proč tolik lidí nemá rádo Vánoce? Si to dělá samo tím svým pesimistickým přístupem..to chce brát Vánoce s humorem. ;-)

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
za a) jsem se přesně na Štědrej den rozešla s jedním klukem, což mě dlouho mrzelo (hlavně způsob, jak jsem to udělala...) za b) štve mě, že se všichni najednou maj rádi a objímají a přes rok si na sebe ani nevzpomenou..

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
ad a) tak to pak chápu... ad b) jojo, to se mi taky nelíbí...no, tak neobjímám ty, které nechci...a s dobrýma kamarádama si dokazujeme lásku po celý rok... ale každý to bohužel nedělá, vím...

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
za b) přesně tak.. :-)

T_O_M_
24. 12. 2005
Dát tip
se tady sešly kritiky... :-( Takže aby bylo jasno - vyloudilo mi to úsměv na tváři a je to prostě pěkné. *Šťastné a veselé i Tobě*

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
Jéé, T_O_M_e, tys mi pozvednul náladu. Děkuju! Však to bylo myšleno jen na usmátí, sama vím, že to přeci není veledílo, ale jen takové kýčovité vánoční přání pro radost (ostatně, Vánoce celé jsou kýčovité, tak co ;-)

T_O_M_
24. 12. 2005
Dát tip
souhlas :-)

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
Šolmes: hihi...taky jsem přežraná, ale česnekovejma jednohubkama ;-)) Tak já tě taky zdravím Guten Abend! A díkes za návštěvu! ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru