Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Planeta

25. 12. 2005
3
0
2354
Autor
Kimísek

09/12/2005 - 20:33

 

Mrtvá vesnice,

co je zahalená do ranní mlhy už nedýchá..

..to jen kolonizátoři dýchají kyslík, co jim nepatří. Spolu se svými dětmi.

 

Kroužky z tabáku. Až ke hvězdám. Jelikož tak daleko by se chtěli dostat.

 

Za poznáním a věčností.

Za zapomněním vesmíru.

 

Miluji tyhle pocity. Jó a ty slova malých princů a jejich růží, rozmnožujících se krabic.

Jsou to jen odpadky-mluvící odpadky.

(se slovy jako existence, život a další podobný žvásty)

Pouhou náhražkou neexistujícího života. Třeba života květin. Jako slunečnic a jmelí.

A řídících se výroky vymyšlených duší.

("Copak láska, ale jmelí!")

 

Mrtvých duší

z mrtvé vesnice.

 


Kimísek
17. 05. 2006
Dát tip
to mě těší...nechci psát prázdný kousky..čím plnější tím lepší :)

clovrdik
17. 05. 2006
Dát tip
trochu mi tam vadět ti malí princové a jejich růže, to považuju za hóóódně provařenou rekvizitu,ale jinak se mi to líbilo, má to atmosféru, zanechává po přečtení dojem, prostě rozhodně to není prázdnej kousek :-)

Milly
27. 12. 2005
Dát tip
možná se to tak může jevit.... Asi jsem schopna pochopit, ale větší čáast mne nesouhlasí.. :-)

supizmus
26. 12. 2005
Dát tip
trošku to působí zvláštně. ale jako poezie je to výborné. jen ten obsah mě nějak provokuje s ním nesouhlasit

Kimísek
26. 12. 2005
Dát tip
supizme...jako poesie, že by to stálo za to? Nedělej si ze mě legraci .-)

Feri
26. 12. 2005
Dát tip
Co? Člověk s Tebou Kimísku nemusí souhlasit. Důležitý je jak to cítíš ty. Mě taky planeta nepřipadá až tak nudná, jsem optimista. Ale jinak se mi docela líbí.

Feri
25. 12. 2005
Dát tip
Znám tu vesnici. Je mrtvá... plamínky života už dávno pohasly, když přišel jsem do ní. Kdysi poslední vydechnutí, a bylo po ní. Duše zůstává, ale stekla do Berounky :)

Kimísek
25. 12. 2005
Dát tip
nepochopil's...škoda... vysvětleno. konec. .-)

mortecino
25. 12. 2005
Dát tip
pro mě ano. asi sem také uplně nepiochopil, ale*

Kimísek
25. 12. 2005
Dát tip
a máte icq? mortecino? .-)

mortecino
25. 12. 2005
Dát tip
ano mám, teda pokud to bylo jen na mě, snad mi nemusíš/te vykat, pokud to sám nevyžaduješ/te..:))

Kimísek
25. 12. 2005
Dát tip
a dáš mi ho, zanikající a umírající?

mortecino
25. 12. 2005
Dát tip
mno..190988020, ale nevím nač ti bude..

Kimísek
25. 12. 2005
Dát tip
hmm, když se třeba připojíš, tak ta komunikace bude mnoohem rychlejší .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru