Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis michalovi666

Výběr: papouch, jenyk, vesuvanka
26. 12. 2005
2
0
5184
Autor
synáček

Omlouvám se, ale přesto, že jsem přihlášený (o čemž svědčí i to, že tyto řádky zde můžete číst), tak při pokusu odeslat níže uvedený dopis michalovi666 mi Písmák tvrdí, že přihlášený nejsem a nemohu tudíž michalovi 666 psát…

Milý michale666,

zdravím… a přeji krásný zbytek Vánoc…

 

Ozývám se proto, jelikož mi několik dní nejdou zálohovat zprávy, které odesílám… a nyní (již druhý den) se mi ani nedostávají zprávy od nikoho „do ruky“, přesto, že jsou vlevo dole avizované… Zkusil jsem si tedy poslat zprávu sám sobě… a vskutku (opakovaně!) nepřišla… i když mi ji Písmák údajně (vždy) přijal, (červeně) potvrdil… a vlevo nahoře jí přidělil nějaké ty „klikyháky“.

Děkuji předem za nápravu…

Petr
a2a2a
27. 12. 2005
Dát tip
Vello či Michale, dokud to nepůjde ( zprávy ), byloby dobře to nějak jako upoutávku zveřejnit. Dostvávám zprávy jako světelný titulek a ani nevím od koho, abych se ho později dotázal.

dadíková
26. 12. 2005
Dát tip
my všichni ostatní jsme na tom jakbysmet...synáčku.... :(( michale!!!

Print
26. 12. 2005
Dát tip
Se zprávami jsem na tom obdobně... Hlasí mi to novou zprávu - ale kde nic, tu nic...

dadíková
26. 12. 2005
Dát tip
zpávy si chodíme psát na totem....:)))

synáček
26. 12. 2005
Dát tip
dadíková: Díky za informaci... (...ale není to trochu na hlavu...?)

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
Nekomunikace. To je horší, než kdyby řekl "mám vás na háku". Věřím, že něco dělá (já byl dycky nenapravitelný optimista!), aby se konečně rozjel nový Písmák a proto nemá čas spravovat, když se něco zhroutí na starém... ALE PROČ TO KURVA NEDÁ VĚDĚT??? Mišale 3x6, když nevíme, co se děje, tak je skutečně jednodušší si myslet, že na nás s....!!

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
a vůbec, tip a výběr a do arény a .. a vůbec!!!

dadíková
26. 12. 2005
Dát tip
něco si o tom myslím...hm, bída..nekomentuji radši...

dadíková
26. 12. 2005
Dát tip
zaklínadlo - nejsou peníze - to bude odpověď, asi...

synáček
26. 12. 2005
Dát tip
Print: A ví o tom vůbec ten tajemnej michal666...? Nebo s tím snad již dokonce něco dělá...? (Anebo... nezačíná to tu vypadat jako v Kafkově zámku...?)

dadíková
26. 12. 2005
Dát tip
synáčku - proč se ptáš Printíka?...:)))

synáček
26. 12. 2005
Dát tip
Papoušku, díky za tu nejhorší informaci vůbec... netušil jsem, že je to až tak tragické...

papouch
26. 12. 2005
Dát tip
syn.: kdyžtak mrkni i na Pomoc od autora zelva, pro informaci dadí.: proč to tu rozkecáváš do prázdna? :( je to myslím dost vážná věc..

dadíková
26. 12. 2005
Dát tip
nerozumím pap....jak do prázdna, každej kdo trochu uvažuje tak musí vědět stejně...

jaza
26. 12. 2005
Dát tip
aha, ještě že nejsem takový zprávofil...

vesuvanka
26. 12. 2005
Dát tip
Petře, zprávy nefungují od včera... díky za příspěvek... TIP a V

Milly
26. 12. 2005
Dát tip
dík za to, mně bylo divný, že na mě všichni kašlou a nikdo mi neodpovídá na zprávy......... :-)

sidonia
26. 12. 2005
Dát tip
budme radi, ze dou kritiky a aviza ...:)

Milly
26. 12. 2005
Dát tip
no jo, ......avíza ještě jdou......... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru