Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

28. 12. 2005
4
4
3726
Autor
orbital

Vyprchala vůně plyše,
odešla již dávno tiše.
Nikdo neleží po mém boku,
slza leskne se v oku.
Zrosené řasy,
utichlé časy.
Ve vyprahlé duši,
láska se suší.

4 názory

orbital
04. 03. 2007
Dát tip
Ganga: zas tak nepřeháněj :) děkuji za ocenění a tip. velmi potěšilo

orbital
27. 01. 2007
Dát tip
elfka_Sea: ó, děkuji za tip :) snad ti někdo zlepší náladu.

elfka_Sea
26. 01. 2007
Dát tip
so..."ve vyprahlé duši, láska se suší..".. nějak ses mi celým dílkem trefil do pocitu.. *

Rogua
21. 02. 2006
Dát tip
jedine, co mi prekaza je rym "boku...v oku" , inak velmi pekne

a prečo by som sa nemala???keď mi niekto poradí, aj ja poradím veľmi rada ďalej...dobro treba šíriť nezištne a radostne a netreba sa nechať zastaviť;)

orbital
16. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: to je od tebe moc pěkné :)

??čo je na tom pekné???;))) ja rada a vždy;)

orbital
16. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: no to ;-) hehe, prostě to, je to také milé, že se dělíš o své zkušenosti =)))

orbital
15. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: nad tím jsem nepřemýšlel :) no, můžu to zkusit. děkuju za radu ;-)

rada posúvam radu, ktorá pomohla mne...;D aj nabudúce, keď zistím zase niečo nové;)

nerýmuj rovnaké slovné druhy...potom to dostáva nádych takého niečoho...neviem to vyjadriť...skús to zmeniť a potom si to porovnaj...potom možno pochopíš...;)

orbital
19. 01. 2006
Dát tip
Kuliška: jeje... děkuju :)

Meritamon
11. 01. 2006
Dát tip
Nevím..něco mi tam chybí, jenže přesně nevím co.., takže bych asi měla mlčet..:-/ A k vaší zaujímavé diskusi-já tedy nesouhlasím s tím,že by vázané verše byli těžší než volné..sama mám opačný dojem, ale to je asi nerozřešitelná otázka.

orbital
11. 01. 2006
Dát tip
to já taky nevím, co ti tam chybí :)... je to zkratkovitě napsané... vázané jsou složitější v tom, že musíš hledat slova, která pasují do rýmu a do rytmu, taky musí sedět významově. (rytmus mi ale nejde :) někdy se to nepodaří :)... ale volnému verši se nebráním, dává ti víc svobody, takže člověk se může odpoutat, což je výhoda.

Zuzanita
01. 01. 2006
Dát tip
všimla jsem si, že je tu dost lidí pro volnější verše, ale mě se třeba více líbí vázané, protože s tím je větší práce... Pěkné...!

orbital
01. 01. 2006
Dát tip
Děkuji :) Souhlasím s tvým názorem.

orbital
30. 12. 2005
Dát tip
Proč myslíš?

orbital
30. 12. 2005
Dát tip
sem si všiml, když jsem se díval :) příjde mi to strašně prosté bez rýmu, ale je to zase volnější...je pravda chtělo by to trochu uvolnit. jednoduché, ale výstižné. ten rým duši - dusí je schválně, že se to podobá.

Budliky
28. 12. 2005
Dát tip
Jsem v tomhle směru téměř autentický:) proto*

ty verše nee, přijdou mi bohužel moc laciné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru