Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě tě nemiluju

28. 12. 2005
10
0
4744

Vánoce

 

Štědrý den

Měla jsem se jít procházet po Praze s nějakým nedůležitým chlapem, ale radši zůstávám s tebou na frekvenci 1800 MHz. Musím ti nalhat, že ke mně domu přijdou nějaký lidi a že fakt nebudu sama. Nebudu sama, nějakej člověk přijde,  manžel, ten je pro tebe nejmíň nebezpečnej, zato tě nejvíc sere. Za řízek a salát ustojí i to, že každejch pět minut píšu esemesku a několikrát odbíhám telefonovat na chodbu. Ještě tě nemiluju, jen potřebuju někoho, kdo by mi pomohl přežít Vánoce intenzitou svý touhy.

 

Boží hod

Můj manžel stojí uprostřed bytu s kýblem odpadků v ruce a kouká na televizi. Pohledem zavadí o pavučinu v rohu pokoje a zděšeně vykřikne: „Proboha, my tamhle máme pavučinu!“ podívám se tím směrem a je tam pavučina. Je krásná. Seberu ze země zapalovač a zapálim si cigaretu. Večer má přijít návštěva, těšim se, vánoční návštěvy mám ráda, měla jsem ráda rodinný vánoční návštěvy, ale zjišťuju, že nerodinný jsou mnohem lepší, nemusim bejt v křeči, odpustěj mi, když nezametu pavučiny a nechtěj dárky. A intenzita tvý touhy je vyšší než včera.

 

Štěpán

Celej den v ZOO - příjemná změna po věku kachen. Mám z těchhle Vánoc dobrej pocit. Neumřel kvůli nám žádnej kapr, ani kachna, svíčky máme rozvěšený na knihovně a na okně nám visí pár větví z borovic. Dozvěděla jsem se, že jsem v minulým životě byla ruskej kníže, že jsem byla ve spoklu s ďáblem a vraždila jsem malý děti, abych měla prachy na umění, protože jsem byla mecenáš. Proto teď v tomhle životě mám talenty a nemám děti. A tys byl v minulým životě dřevorubec a proto jsme propojený. Ještě pořád tě nemiluju.


ulita
04. 01. 2006
Dát tip
víc čekanky :)

kup si knihu :-)))))

ulita
04. 01. 2006
Dát tip
no asi teda jo.. a kdeže? v Rybný? V Rybce? U Velryby?

pozitivně ji mají v Luxoru, Václ.nám.41 :-) na netu www.neoluxor.cz, rybka ji už nemá :-)

ulita
03. 01. 2006
Dát tip
ještě a víc! (zcela sobecky, tak pardon)

čeho víc???

ROWI: Tebe miluju, vráno a přeju ti tenhle rok, co bude o moc lepší, než ten, co byl. Řvu, abych se nezbláznila, je to docela dobrej lék :-)

Milly
30. 12. 2005
Dát tip
a nemuselo umřít prase? Sojový řízky neděláš, jak tě znám....... Hm, o svým minulým životě radši nepíšu...... pášč je to docela síla. Tuhle část s myslela vážně?

Milly, prosim tě, neber vážně nic, co napíšu, nebo se zblázníš :-))))) a prase určitě jo :-))) a taky kuřata nějaký :-)

Rowenna
30. 12. 2005
Dát tip
milá čeky, moc se mi to líbí... a děkuji za knížku, já si v těch tvých chytrých a vtipných věcech čtu, abych odháněla depresi. Potěšila jsi mě větvičkou za spodním prádlem, bůhví, proč mám tuhle historku tak ráda. Přeji všechno nej nej, a hlavně ti přeji, abys byla pořád to, co jsi. Ta holka, co se furt nevzdává, a po čertech nahlas žije a huláká o tom do světa...

Milly
30. 12. 2005
Dát tip
dík za varování...... to budu mít aspoň o 1 důvod míň........ :-)

hrobař: burani žvejkaj s otevřenou pusou a jezděj nepřiměřenou rychlostí ve svých nepřiměřených autech Craerasy: No na mě naštěstí sugesce fakt funguje :-)))))

hrobař: burani žvejkaj s otevřenou pusou a jezděj nepřiměřenou rychlostí ve svých nepřiměřených autech Craerasy: No na mě naštěstí sugesce fakt funguje :-)))))

rainman
29. 12. 2005
Dát tip
ale jo :-)


Hrobař
28. 12. 2005
Dát tip
to je ale zajímavé *

no, hlavně, koukám, barevně

Hrobař
28. 12. 2005
Dát tip
hož je to černobélý :)))

huž jo, ale co to dalo práce!

Hrobař
28. 12. 2005
Dát tip
ale stálo to za to!!! :))

to jo, když je člověk estét :-)))

Levi
28. 12. 2005
Dát tip
Trochu tady rozlousknu ten dialog tipem :)

lousk?

Levi
28. 12. 2005
Dát tip
*KŘUP!*

au

Levi
28. 12. 2005
Dát tip
- ulicí se rozléhají hlasité nářky a steny, zatímco psychopatický pachatel mizí s pekelným smíchem v temných zákoutích. podle výpovědi oběti jde o pěkného křupana. -

křupani nevraždí, jen mají špinavý nehty

Hrobař
28. 12. 2005
Dát tip
a burani?

jaza
28. 12. 2005
Dát tip
Nevím jak praktické, ale dobré určitě***

Craerassy
28. 12. 2005
Dát tip
někdy se ujišťujeme věrohodně, viď:-) *

ceder_john
28. 12. 2005
Dát tip
jo!

zana_zana
28. 12. 2005
Dát tip
to je dobry:) t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru