Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O platu a platě státního zaměstnance

28. 12. 2005
6
7
3409
Autor
MKbaby

Lidé, čtěte :)

Nesl hrdě vajec plato,
uklouzl a to má za to.
Ač zaměstnán státem,
vychloubal se platem...


7 názorů

8hanka
27. 03. 2011
Dát tip
mne sa zda skor platynicka...teda, pardon, basen nie, komenty ...

prostě pěkná platonická báseň :o)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
eee, veru nie:( Som rada, ze je aspon tych 12:)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
A to nedostáváš ani před vánoci třinácté plato?

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
tusim sa nam Ales prepocital - třemi platy...šedesát vajec, ak je v jednom 30 vajec, kolko je v troch? a moj plat nestaci ani na jedno plato:)

Vaud
05. 01. 2009
Dát tip
zaměstnanci státu nedostávají platy, ale plátky :-))

jsou tací, co se chlubí i třemi platy...šedesát vajec, kdo z vás to má :o)

Kastel
08. 03. 2006
Dát tip
T za :o)

tuleň
10. 01. 2006
Dát tip
:^)) tak tenhle komentář mi přišel skoro lepší než tvé veledílo

MKbaby
08. 01. 2006
Dát tip
tuleň: Já vím, že máš mé výplody rád, a jsem ti za to vděčný. To smíchání dvou nesouvisejících věcí je hlavní předností (nebo i nedostatkem) tohoto veledíla. Samozřejmě jako 90% mé tvorby i tohle je hovadina, ale napadlo mne to v půl třetí ráno po cestě z universitní knihovny a přišlo mi to vtipné. Samozřejmě se mohu mýlit. Vždyť mne (nebo aspoň mou tvorbu) znáš, hlubokých myšlenek se u mne nedopídíš :) A netvrdím, že co státní zaměstnanec, to šmejd! Měj se půvabně!

tuleň
06. 01. 2006
Dát tip
já mám taky rád tvůj styl, nezapomeň :) ale tahle mi nějak nesedí, zdá se mi, že nějak mícháš dvě nesouvisející věci... a navíc jsem státní zaměstnanec!

MKbaby
05. 01. 2006
Dát tip
Jééé, Kolouch a Slůůůníčko jsou tu taky! Poslední dobou tu občas mívám pocit, že normální lidi vymřeli...

Noo, ono není normální jako normální ;oĐ

MKbaby
05. 01. 2006
Dát tip
To nebylo na tebe. To byl povzdech nad tím, že někam mizí ta stará banda, šílenci, které jsem rád četl a kteří tu a tam četli a hodnotili ty moje bláboly. A místo nich... darmo mluvit... No, vydržať :)

:o)

MKbaby
02. 01. 2006
Dát tip
Děkuji, alespoň někdo mne má rád... :)

katugiro
02. 01. 2006
Dát tip
A proč by se politik nepochlubil... :)

MKbaby
02. 01. 2006
Dát tip
Politik se má chlubit především prací. Ale to je v našich zemích poněkud naivní představa... Já jsem si ale jen pohrál se slovíčky - s platem a platem, napadlo mne to, když jsem na náledí rozflákal plato vajec (všech třicet kusů jednou ranou) a ještě přitom nabral bundou psí ee... Ale nejsem státní zaměstnanec!!! :)

Kolouch
02. 01. 2006
Dát tip
:))

Fósek
30. 12. 2005
Dát tip
Tak tvůj styl se mi líbí :o)...

salome_sisi
30. 12. 2005
Dát tip
dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru