Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vínečko bílé...

02. 01. 2006
9
1
3644

Zasedli ke stolu

pan Thurgau s Müllerem

s jedinou sklenicí

 

smrdí to malérem!


1 názor

damaxy
27. 04. 2008
Dát tip
:)

Sarrah
31. 07. 2006
Dát tip
:o)))))))))))))))*

Markel
11. 01. 2006
Dát tip
Bezva, rázné, vtipné - T

Děkuji vám všem.

Rozluštíš, neboj...! V nejhorším napovím... :))

solomon
04. 01. 2006
Dát tip
a neposíláš avíza...........seženu jí na pultech i tu v žatci??

Vidíš ji, amatéra....to asi sotva, dávám je tisknout jen po 100 ks, udělám nějakou autogramiádu, obdaruji pár přátel, a je to pryč...můžeš na ni přijet do Prahy...

solomon
04. 01. 2006
Dát tip
většinou sem nasranej a nechci nikoho vidět a chovám se divně..a když někde sem ..opíjim se ...nechci ti udělat ostudu....

...básníci už holt jsou ve většině takoví...děkuji ti za ohledy, nic nenasvědčuje tomu, že bys byl i teď...

solomon
04. 01. 2006
Dát tip
zasloužim si shovívavost.......???? rád přijedu když mě ráda uvidíš........hmmm byl bych rád kdybys podepsala mojí tvojí nejoblíbenější básničku.......ale musim vzít sebou psa

Řekla bych, že ano...to víš, že tě ráda uvidím...která to je?...tak holt přijedete dva...

solomon
04. 01. 2006
Dát tip
to poznáš až ji budeš podepisovat...... tak fajn...jestli mě budeš zvát.....domluíme si znamení jak se poznáme.....ikdyž já bych tě asi poznal...si pořád zrzavá?

Jsem a budu...fajn a dobrou...

solomon
04. 01. 2006
Dát tip
hezky se vyspi

Pisces
04. 01. 2006
Dát tip
možná by bylo hezčí tam dát "voní to malérem", protože víno přece nesmrdí (já teda bílým nemusím, takže mně smrdí, ale vinaři by ti dali :)) jinak hezká miniaturka, t*

sidonia
04. 01. 2006
Dát tip
no teda!!/!!!!!

solomon
04. 01. 2006
Dát tip
copak

sidonia
04. 01. 2006
Dát tip
nic.. tsss..

ssalpy
04. 01. 2006
Dát tip
***********************

malykuba01
03. 01. 2006
Dát tip
:)))*

BAD_GIRL: Tos mi udělala vážně radost, ale víš, jak taková slova zavazují? Snad tě teď nezklamu, až příště zavítáš :))

Sarrah
03. 01. 2006
Dát tip
:o)))*

solomon
03. 01. 2006
Dát tip
hezký......znám* něco novýho co se nevešlo do sbírky???co máš s těma čápama simtě??

a dobrý...! ...všechno, co je tady, se nevešlo, nemohlo, nebylo...nelíbí se ti??? mně moc!!!

solomon
03. 01. 2006
Dát tip
ale jo..fajn čápové..jenom si tak letěj...že jo jak tě napadlo vydat to nesvázaný????jen tak kartičky....je to příjemný pro čtení..když je to v tak úzkym formátu...vezmu si kartičku a čtu si jí ...chodim po bytě...atd....nemusim se bát že vytrhnu stránku z vazby jak to tak bejvá......tak máš všechny sbírky???

Jak? Představila jsem si, jak chodím s knížkou po bytě...atd....bojím se, že vytrhnu stránku z vazby, jak to tak bejvá...mám tak všech 6 a budou tak i další 2 nové /Dávkuj mě po kapkách, Antivesna/.

solomon
03. 01. 2006
Dát tip
a tak to je ta ukrajuj si mě po kouskách.........antivesna???znamená to něco??

To je paměť, pane jo! .... ano, znamená, ale pst...až potom! Teď je to tajemství...

solomon
03. 01. 2006
Dát tip
samý tajemství...sakra ženský!....a myslíš že antivesnu rozluštim z veršů uvnitř...nebo mi napovíš až vyjde??

vesuvanka
02. 01. 2006
Dát tip
:-))))) hezké*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru