Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víš****

Výběr:
06. 01. 2006
24
1
4393
Autor
Zbora

Kouzelné kytce

 

Víš

když utrhneš kytku

a přineseš ji domů

její barvy vyblednou

 

Víš

krása není na hraní

Kouzla si nech pro sny

a ve dne

zbavuj schránky plevele

 

Nepiš okem do noci

spíš

za svítání

pod obočí

ukryj hvězdy

--- a i když Ti budou koutky cukat

nech je tát

 


1 názor

Špitám, je krásná i po těch letech a i kdyby byla bez prologu..


tak áno, táto ma dojala* a špeciálne chcem rozobrať toto Víš když utrhneš kytku a přineseš ji domů její barvy vyblednou preto kvety netrhám, ale sa ich krásou kochám...;)))

Julian
23. 01. 2006
Dát tip
Toto je zatial najlepsie, co som od Teba cital. +T

La_Rizoma
17. 01. 2006
Dát tip
Zbora: :-) taky mě to těší..

Zbora
16. 01. 2006
Dát tip
Crae: taky je pro kouzelnou kytku...ta jak se někde objeví, hned jsou všichni veselí...(zatím se mi nepodařilo zjistit proč :o) La_Rizoma: jsme oba tak chytří! To je nadmíru milé. Jsem rád, že zde mohu svou chytrost sdílet s dalšími neméně chytrými lidmi...to jsem si vždy přál.

La_Rizoma
15. 01. 2006
Dát tip
Ale to Ty jsi také chytrý páč víš,jak na ostatní autory, jako co na ně zabírá že jo?

Markel
14. 01. 2006
Dát tip
líbí a dost -T

Craerassy
14. 01. 2006
Dát tip
jej..tak ta je kouzelná....nádherný návod na to, jak zahnat smutek nebo osamělost *

La_Rizoma
13. 01. 2006
Dát tip
Ahá už vim, ty tím nabádáš ostatní autory aby ti dávali tipy které se vyjadřují hvězdičkama!! Už je mi to ouplně jasný..

Zbora
13. 01. 2006
Dát tip
Přesně tak! Chytrá holka jsi, mám z Tebe radost.

Lotoska
11. 01. 2006
Dát tip
*

slunicko85
10. 01. 2006
Dát tip
hehe, ten je ale hodnej :-) dala si mu doufám pusu za to, jak je hodný :-)) zas marod..to má ze západu..

ne, nedala, sem to nějak nestihla bo co... von to beztak čul a udělal čáry máry, než jsem mu ju mohla vlepit.. hadimrška jeden... z jakýho západu? a proč ne z východu?

slunicko85
10. 01. 2006
Dát tip
no jo, je to sportovec, tak před tebou snadno uteče :-))

no, jo.... celej on....bo zdrhne hned bo až za chvilku a udělá mi bordel kde může :-))

zaki
10. 01. 2006
Dát tip
:)

vidíš, já věděla, že sem na něco zapomněla... eštěže Tě mám... ale je fakt, že ta mozková sféra už nejni co bejvala... :-)) kuji takže eště potvora mi tam chybí :-))

slunicko85
09. 01. 2006
Dát tip
ty mě nemít :-)) hele...u toho q houknu já, páč jsem nějaká zaneprázděná, se asi už i učím :-)) a bych byla pro podniknout něco..zimně se dovolenkovat bo tak :-)

jo, hukni, už mi to i kupodivu de....von mi to beztak příšerka znehodnotil.... to je jasné... :-)) já su taky jakási vytížená - pro změnu - pracovně :-)) dovolenkovat?! kdy?! já nemám čas pomalu na nic.... už tak hledám skuliny na návštěvy Přerova a to je co říct :-)) ale za zeptání jako nic nedáš.... :-))

slunicko85
09. 01. 2006
Dát tip
co příšera zas znehodnotil? která příšera? jako zelenáč? hele..nebo jako si budu dovolenkovat jenom já a přijedu za tebou, a do Přerova a NJ a všelijak tak..ale to by možná nebylo ouplně ono, promyslím to nějak :-)

jo, zelenáč.... no, znehodnotil mi icq... lump jeden :-)) to promysli, bych na Tebe měla čas.... hele... bo někam pojedeš a já za Tebou pak třeba na skok přijedu.... bo ta návštěvní kolona, to by taky šlo :-))

slunicko85
09. 01. 2006
Dát tip
šmarja, jak ti to icq znehodnotil? si tam přenesl bažinu? :-) promyslím, ...aji brácha..ten jak sem s ním byla u tebe poudal, že bude mít nějaké volno v únoru..no ale..sem psala komarovi, esli by se mu nechtělo někam jet..le teď je marod, takže to ještě ni nečetl, no.. takže pak to dořešíme někdy na q :-)

jo, přinesl mi tam nějakýho bacila hajzlík malej....:-)) nooo, jo, bych to dořešila....žíši, už je zase nemocnej? kde na to chodí? :-))

ha, kecko.... vo mně píšeš, jo? checht.... jooo, eště něco mi hezkýho řekniii.... to se hezky posloucháá....ňaf :-)) dvojčíí...aháá... nooo, jistě, eště mi tam chybí megera, mrcha a tak a bude to vono :-))) jistěže mrknu.... enem jaksi teďkonc... jak bych to řekla?!... nooo, jooo, už tam sem skoro denně náhodou! checht.. Zborouši, tak vidíš to... je to prázdná romantika.... mnooo, tak to sem raněná až do hloubky kořínků... kurňa...

slunicko85
08. 01. 2006
Dát tip
dvojčíí, ti tam chybí potvora, páč to je největší lichotka pro tebe :-))

kouzelná fantazie, navíc optimistická =o) /*

ha, takže všechny vo kytkách, sou pro mě... to je milé od Tebe brouku :-)) jááá měla ňákej klub? kdeee... já si vážím všeho náhodou...!! :-)) dvojčí... tak a máš... to... checht.. jako bych to neříkala.... :-)) tak co si myslela tím... "výstižnééé" opiceee... :-)) nevrhnuu.. heleee, dnes mám skvělou náladu, sem ulovila svého prvního prvního netového bratříčkaaa.... a navíc si Divid dokonce utvořil pro mě nick.. jako babča.. takže.. su ščastná a spokojená a Ty mi vysvětli co si tím myslela... :-))) a eště by mě zajímalo, k čemu přeje Ječmínek :-)))

Sarrah
06. 01. 2006
Dát tip
--- a i když Ti budou koutky cukat nech je tát ....krásné***

Eidam
06. 01. 2006
Dát tip
*

JirkaS
06. 01. 2006
Dát tip
Jo,vím, že nic nevím...To je klasika. Povedená! Tip J.S.

Zuzulinka
06. 01. 2006
Dát tip
třeba ve smíchu:-)*

...t.

oleandr
06. 01. 2006
Dát tip
líbí....T

Mila_cik
06. 01. 2006
Dát tip
jee tak ta je..* přesně ***

romale
06. 01. 2006
Dát tip
Vcelku gúd vork... #

Zbora
06. 01. 2006
Dát tip
Kytka: jistě...nepíšu o ničem jiném, než o Tobě...to si ještě nepostřehla? Na KKK si už zřejmě nevzpomínáš.

kassiope
06. 01. 2006
Dát tip
Příjemné...

slunicko85
06. 01. 2006
Dát tip
dvojčino, výstižné je prostě výstižné, žejo.. :) bych to musela celé opsat.. :) sem viděla, jak si včera blbla s dividem...sice tam nechodím, páč sem pár lidí poslala do háje, ale občas tam mrknu kdo tam je a zas to vypínám :) jinak...bys na mě mohla občas hodit očko na q, páč bych s tebou potřebovala mluvit...a ne tak moc veřejně :-))))

ha..... ses pochlapil.... páni, že bych si založila klub a všechno si tam dala, bych si o sobě myslela :-)) nee....teď vážně.... Ty mě znáš? :-)) já nemůžu jinak, nejenže je to pro mě o mně, ale navíc se Ti fakt povedla! čb dvojče..... hele, to mi vysvětli... jak... výstižné?!:-))

slunicko85
05. 01. 2006
Dát tip
dvojče, to snad jindy :-)) a nedělejme pod tak pěkným dílem pokec..! :-)

Print
05. 01. 2006
Dát tip
Blahopřeju Květince!*

von by byl náhodou rád.... a si myslím, že je to k tomu určeno....:-))) von mi tak někdo sem tam udělá radost, bych se měla kde vykecávat, víme... :-))

Zbora
05. 01. 2006
Dát tip
Jak jsem slíbil. Píšu o kytkách...a pro kytky. Kytko, už jsi jeden takový klub měla...a nevážila sis toho!!! :o)) ...tak nedělej, kecko! .o)

slunicko85
05. 01. 2006
Dát tip
dvojčino, ne, ne, esli sám zbora neřekne, že se tu mohem vykecávat, tak už mlčim :-)

Zbora
05. 01. 2006
Dát tip
Vykecávání povoleno.

slunicko85
05. 01. 2006
Dát tip
zboro, tos neměl dělat :-)) teď se na mě dvojčina slovně vrhne, bude chtít tisít vysvětlení, zbije mě,... :-))) kytino..tak se ptej, co chceš vědět :)

Zbora
04. 01. 2006
Dát tip
áve :o)

dadíková
04. 01. 2006
Dát tip
povedená......) t

Smetiprach
04. 01. 2006
Dát tip
nevím*** ;-)

Noe1
04. 01. 2006
Dát tip
hmmmm ... *t

pozorovatel
04. 01. 2006
Dát tip
tak takhle to je

slunicko85
04. 01. 2006
Dát tip
jestli je to pro dvojčinu, tak je to..výstižné *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru