Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BORKOVEC, STRAKA, TOTEM A VY? 16. 1. 2006 ŘETĚZOVÁ

06. 01. 2006
0
0
5348
Autor
drfaust

ZVONĚNÍ PRVNÍ !-)

Literární kavárna Řetězová 16. 1. 2006: Petr Borkovec, Josef Straka a ..Vy?

 

16. 1. 2006 od 19h se bude v Literární kavárně v Řetězové (Řetězová 10, Pha 1) konat další autorské čtení magazínu TOTEM.cz. Krom diváckého hlasování a odměňování knížkami pro autory, kteří nejvíce zaujmou diváky, vás tentokrát čeká i vystoupení dvou hostů. V rámci našeho pořadu vystoupí Petr Borkovec (básník a překladatel, autor mj. básnických knih Prostírání do tichého, Polní práce, Ochoz, Needle-book, Vnitrozemí) a Josef Straka (autor básnických a prozaických knih Hotel Bristol, Město Mons). Rádi bychom proto požádali autory publikující na Písmáku, kteří mají zájem v tomto pořadu vystoupit (naše čtení jsou otevřena všem zájemcům), aby nás kontaktovali (kvůli sestavení programu na daný večer) buď do písmácké pošty, anebo na mail: drfaust@totem.cz. Na autorském čtení se nevybírá vstupné a o cenách v kavárně víte, že jsou příznivé. Všichni zájemci o pasivní i aktivní účast jsou srdečně zváni.

 

Těšíme se na shledání s Vámi! 

 

 

Za redakci TOTEM.cz drfaust / Lukáš.


drfaust
12. 01. 2006
Dát tip
Pája: to jsem rád, budete vítáni.

Dirty
12. 01. 2006
Dát tip
a co my tři?

drfaust
12. 01. 2006
Dát tip
vy tři samozřejmě taky!

Pája
12. 01. 2006
Dát tip
dirty: dyk jsme si tykaly, ne :-), to je jasný, že jsem tě poznala! :-)

Pája
11. 01. 2006
Dát tip
tak my jo ;) borkovec! borkovec!

Dirty
11. 01. 2006
Dát tip
hele pájo, já jsem tě viděla v knihovně, ale nevím, jestli jsi mě poznala (věděla jsem, že tam budeš :)

sjuuu: koukej dorazit :)

exorcista
10. 01. 2006
Dát tip
hellass, můžu přijet, můžu přečíst (copa by to tak asi mělo být? tedy o co je především zájem z hlediska celkového estetického vyrovnání próza-text?) Takže pokud je zájem u vás, u nás jo :) (psa nemám, takže si to nemusím nechávat házet na povolenku :)))

slunicko85
10. 01. 2006
Dát tip
když vidím tu návštěvnost..popřemýšlím o tom dorazit :-) jestli nebude moc mrznout, dojedu :-))

Dirty
10. 01. 2006
Dát tip
já bych taky tak ráda šla :)) ale tam bude zas tak nahulíno!!! pravda ten hermelínek je skvělej!

Dirty
10. 01. 2006
Dát tip
a Makču bych chěla vidět!

supizmus
09. 01. 2006
Dát tip
ty jo, to láká, možná bych aj došel. předpokládám, že tou dobou budu v Praze. Zatím se mnou počítejte.

drfaust
09. 01. 2006
Dát tip
sjuuu: tak jak? :) určitě máš!

sjuuu
08. 01. 2006
Dát tip
mám, nemám, mám, nemám...

Natasha_
07. 01. 2006
Dát tip
Termín zatím vyhovuje :-)

makčá! nojono, když já budu už zase v ostravě to je situace :)

ačkoliv...

Zbora
06. 01. 2006
Dát tip
Po delší době mi vyhovuje termín, ale bojim se, že tam, díky přítomnosti obou zmíněných kapacit, bude přebásníkováno :o) Asi příjdeme...no, vezmu si do kapsy čtyři, pět textů, a kdyby měl nastat prostoj, tak je i přečtu...ale tentokrát se nebudu zlobit, když na mě zapomeneš :o))

drfaust
06. 01. 2006
Dát tip
super! konečně někdo!

drfaust
06. 01. 2006
Dát tip
ničeho se nebojte, nikdo vás neukousne... klidně můžete přijít jen si poslechnout, ale budeme rádni, když se najde pár odvážlivců, kteří by rádi prezentovali svá dílka...

Makča
06. 01. 2006
Dát tip
to už budu v Praze, tak se možná stavím, podle toho, co na to pes. zatím zdar:-)

Eidam
06. 01. 2006
Dát tip
praha je daleko :((((((

asi se přindu podívat :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru