Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání2

07. 01. 2006
2
22
2859
Autor
Heulwen

Chceš aby jen pro tebe
po světě chodila?

Aby už bez tebe
nikdy šťastna nebyla?

Aby vše minulé
do koše hodila?

Pak nehledáš lásku,
ale debila.

22 názorů

Ostrich
30. 08. 2010
Dát tip
Hledání debila je moc pěkný přirovnání:-) A ten dialog pod tím je skvělej. Ať žije internet.

Heulwen
01. 09. 2009
Dát tip
A bylo nebo nebylo?

Heulwen
30. 08. 2009
Dát tip
Demiurgopsychopat: Kdyz je slecna zadana nebo proste nema zajem, tak si proste necham zajit chut,ne? Pariz je krasna i tak a muzes si vzpomenout na pana Freuda a na to, ze zajiste nechces byt touhou zmitany hobbesovsky clovicek na klicek, a proste si najit jinou zabavu nez shrnovani kalhotek... Nicht wahr?

Heulwen
27. 08. 2009
Dát tip
Samozrejme, ze mam :-) Lide by se meli ovladat. Od toho jsou to lide a ne zviratka. A kdyz neumi nekdo pouzivat mozek jako prirozeny poradac a likvidovac vsech kravin, co nas napadnou, tak by se mel proste takovym situacim vyhybat. Jinak by byl na svete bordel.

Heulwen
24. 08. 2009
Dát tip
Hele, jestli to myslis ironicky, tak se ospravedlnuju, Ty sis zacal a vypadals, ze potrebujes neco takovyho vysvetlit :-D Jo, Oni, takovi ti nepochopitelne zazrani do uplne nudnych veci :-)

Heulwen
23. 08. 2009
Dát tip
Psychopátek: Mno doufam, ze si to neberes osobne. Tohle je hrozne nevazny tlachani, protoze samozrejme o tom vim prd, ale musim neco chytryho napsat .-D Abych delala jeste chvili pi**, tak Ti mohu doprat analyzu Tveho neuspechu ;-D Zakladem uspechu u zen je je nechtit. Nemyslet na ne jako na potencialni partnerky a cim vic budes brat rozhovor s nimi jen jako takove odpocinkove zvatlani mezi svyma dulezityma zalezitostma, tim vic stoupnes v cene. Treba ses lukrativni, vid, ale navazovat vztahy pres tenhle server je hovadkovost. Tj. i mne by se normalni lidi meli vyhnout, kdyz zjisti, ze sem chodim psat dementni basnicky :D

Heulwen
29. 07. 2009
Dát tip
Tak mozna si to vymyslela jen aby byla zajimava... a koneckoncu je to vlastne jedno, kdyz Vam to vydrzelo stejne jen dva mesice... Zpochybnuji to jen proto, ze mam cuch na absurdni blaboly, jimiz se nekdo neskodne snazi zviditelnit :) :-) No prijde mi to divny, jenze jsem nevedela, co to ma demonstrovat. Podle me to, ze tahle uz Te evidentne jako lukrativniho partnera nebere, takze ji nic nebrani byt prachsproste protivna...

Heulwen
29. 07. 2009
Dát tip
Psychopat: Ale samozrejme, ze Ti nerikam, co bys mel delat. Ja jen pisu, jak by si predstavovala divka reakce idealniho partnera :) Netvrdim, ze neverim Tobe, spis mi prijde, ze Ti kecala ta holka. Proste se z toho vztahu chtela vyvliknout a vymyslela si naprosto debilni historku, se mi zda. Psychopat nemuze byt lukrativni, Heulwen rada stabilni jedince :) A ti nechodi na pismaka. To je o realite? Je to nadsazka trochu.. a jak to souvisi s icq drzym ozeve nechapu... V tom pripade se zase neni ceho obavat ze strany toho kluka, kdyz ji nechce... a je osklive prat hnusne veci holce, kterou jsi mel rad... :P

Heulwen
10. 07. 2009
Dát tip
Psychopat: No ja pro jistotu nikdy s pritelem nebydlela, vyhovuje mi sobestacnost a i kdyz jsem desne nekonfliktni a muzu zit s kymkoliv, tak respektuju, ze kdokoliv nemuze zit se mnou, a situacim, kdy si dva lezou na nervy, ale jsou nejak ekonomicky svazani, radsi predchazim. Souhlasim s tim, ze navazovat vztah, kdyz nejsou vyreseny pomery (byt jine nez citove) v tom minulem, je hovadkovost :) Jak rikas, neni to tak jednoduchy :-P Timto si urcite dana osoba nechce vynutit zarlive sceny, ale vice pozornosti a nejakou akci. Idealni reakce by pak byla na zpusob:"Tak to ne, do kina jdes se mnou a kamaradovi napis, ze nemas cas!" O samoucelnou zarlivost urcite nikdo nestoji. Haha, chce zemrit sam :-D Promin, to mi prijde jako dost nepravdepodobna historka :) A co Ty s tim? No treba rict: "Mala, ja te ochranim!" a po hokejistovi uz ani nevzlykne, co taky s mrtvolou :-) No ja ti asi nic jinyho nereknu, jednak jsem spis chlap a druhak se tyhle divci lzi odvijeji pouze od toho neznepratelit si potencialniho partnera (at je to, kdo je to, s druhym pohlavim je treba byt za dobre, protoze dana osoba muze znenadani zlukrativnet, a pokud nemuze, tak se k ni holky chovaji jako k holkam, to je jasny). A Psychopaty z pismaka jako potencialni partnery neberu, takze muzes byt v klidu :-) Kazdopadne v tom nevidim zase tolik zleho. Proste chlapcum vse servirovat tak, abych z toho vysla jako hvezda a pravdu vyzvanit kamaradce. Trochu smutna je potreba servirovat skutecnost tak, abych z ni vysla jako svata, i chlapcum, ktere uz jako potencialni partnery neberu, ale prece se pred nima neshodim, co kdyby. To se pak projevuje jako med tam a hnusne pomluvy u kamaradky. Mne se to taky nelibi, ale nemuzu s tim nic delat, asi holcici druh souteze.

Heulwen
03. 07. 2009
Dát tip
Btw. kamarádovi se také před léty stalo, že se s ním rozešla holka, se kterou bydlel. Byl první rok v Praze, neměl kam jít, měl jí rád a ona si tam vodila svého nového přítele a on na to musel koukat. Takže věř, že pro bývalého Tvé přítelkyně to je mnohem horší...

Heulwen
03. 07. 2009
Dát tip
Psychopat: Ja vim, ze spousta lidi je zarlivych a zda se jim to v poradku, ale moc to nechapu. Je to neopodstatneny druh sobectvi. Muj pritel je ted na oslave nedavne pritelkyne a kdyby u ni prespal, tak mi to urcite vadit nebude, protoze mu verim a vim, ze ma rad me, a s ni se chce jen dal pratelit. A on by mi take veril, kdybych nekde byla s nejakym byvalym. A to je, si myslim, konecne zdravy vztah. Problem expartneru me vazne fascinuje - snad vzdycky chodime s nekym pro nejake kvality, ktere neztrati tim, kdyz se rozejdeme. Takze uz vime, ze to neni partner pro zivot, ale kvuli tem kvalitam/spolecnym zajmum/whatever se s nim vidame dal a byla skoda, kdyby ne. A prijde mi jako naprosty nesmysl, kdyz ma nekdo potrebu se tvarit, ze pred nim nikdo nebyl. Proc si namlouvat neco takoveho? Proc expartnery tabuizovat a nahrazovat je neurcitymi zajmeny? Je jasne, ze neni vhodne popisovat soucasnemu priteli, co konkretne jsem delala s byvalym, ale ten soucasny je preci ten lepsi, tak proc by mel zarlit na neci roli v mem zivote, kdyz jsem jeste neznala jeho? Krom toho pritelova byvala je fajn holka a kdyby neco potrebovala, tak ho za ni sama rada poslu. A nekteri to vedou tak daleko, ze zarli i na kamarady, kteri nikdy nicim vic, nez kamarady nebyli jen proto, ze s nimi partnerka travi cas. Snad maji taky sve kamarady a zajmy a ne jen stihat partnerku...

Narriel
04. 11. 2006
Dát tip
Heheh. No cement. (Ale líbí ;-P)

Gabriel
09. 02. 2006
Dát tip
Mas pravdu minulost neobejdes .vzdycky se budeme muset svym nepratelum a co je horsi nekdy i pratelum postavit ai kdyby to byl odraz v zrcadle a podivat se jim zprima do oci mozna i neco rict .neco co nas tak odlehci aby jsme mohli odletet na kridlech budoucnosti. Ja dekuju za basnicku ;-)

Heulwen
24. 01. 2006
Dát tip
sk8ergirl: Rozumím, ale Ty určitě taky víš, že jsem tu nechtěla předvádět žádné dokonale plynoucí rýmy (asi to ani neumím,to je pravda), ale vyjádřit se. Možná i diskuzi nějakou zapříst. Ne o dokonalosti díla, o myšlence. Myslela jsem, že je to tu benevolentnější :-) Gabriel: Uff, to jsem moc ráda, že se někdo také zamyslel místo hledání stylistických a dalších chyb. Přesně tak. Nehledě na to, že s holkou, která visí na každém slovu klukově a nemá jiný cíl než být s ním, těžko může vzniknout nějaký plnohodnotný vztah. To je první odstavec. Druhým jsem narážela na to, že nějaké "Nechceš mě, tak Ti přeju,abys už nikoho jinýho nikdy nenašla!" určitě není projevem lásky. S kouzlem lásky v zahozen minulosti máš určitě pravdu... je to hezké, ale v nitru by ten člověk měl mít minulost vyřešenou a ne zahozenou, poduk chce navázat nový, lepší vztah a nedělat stejné chyby. Tohle jsem podceňovala a pak jsem měla pocit, že jsem projela pár let života... Ještě jednou děkuji za pochopení, za tu chvilku zamyšlení, kterou tak málo lidí věnuje svým činnostem...

Gabriel
23. 01. 2006
Dát tip
Ja musim souhlasit s tebou Heluven kluk chce holku ktera by uz bez nej stastna nebyla (i kdyz mozna troska zarlivosti nemusi skodit)ale tenhle je sobec a vi o lasce hovno . Na druhou stranu zahodit minulost a dychat jen pro toho/tu jednoho/jedinou v tom vidim kus kouzla lasky .. No hold vsichni se ucime kazdopadne sem pochopil co myslis Heulwen Spousta lidi tady na tech strankach mi pripada ze se sem prisli jen hadat a ne chapat .. Ja kdyz pisu basnicku tak je to zprava a neni treba se zamyslet nad slovickama .Protoze kdyz sem si tuhle basnicku precet bylo mi hned jasne o co ti de ..Sou ti ostatni debilove ze to nechapou? ;-D kdo vi

sk8ergirl
09. 01. 2006
Dát tip
ne, to já si třeba taky nemyslím, že žárlivost je projevem lásky, i když do určité míry možná i jo...jenže prostě tohle, cos napsala, je sice tvůj názor, ale mně osobně to po umělecký stránce nic nedá...tohle umím taky a asi každej, jestli mi rozumíš, jak to myslím

Heulwen
08. 01. 2006
Dát tip
A já myslím, že máte předsudky. Mezi lidmi je chápána žárlivost jako projev lásky, ale já jí chápu jako projev sobectví a to chci vyjádřit. Je mi jasné, že je to spoustě lidí proti srsti :)

sk8ergirl
07. 01. 2006
Dát tip
já bych sice byla jemnější než GGGG...ale tak nějak ho chápu...tohle jsou kecy, kecy, kecy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru