Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O krysách a popelnicích

10. 01. 2006
9
0
5109

Polekala se a čtyři plastový pistolky v její hlavě začaly střílet třešně do šedý kůry. Třešně byly vypeckovaný, ale šťopky nikdo neodstranil. Jedna propadla kanálkem po míše až na pánev. Míša rozklepla ještě tři vejce a udělala divnou omeletu, která voněla úžasně. Odněkud z díry u podlahy se vykrysila věčně hladová matka, ukradla parfém a rozkousala úplně novej román, kterej měla poslat včera nakladateli a čtyři šedivý pomeranče. Měla radost, že mamince chutná a starým černým gumovým záchodovým zvonem si uvolnila odpad a zbavila se zácpy, kterou měla několik let, i bez krtka. Román měla zazálohovanej. V kartách jí vyšla láska, milenec, bohatství, faleš, neštěstí a žárlivost. A byla to pravda. Bude ho moct milovat, až se zbaví toho pocitu hnusu, kterej má sama ze sebe. Když šla odpoledne ven, potkala tatínka s popelnicí. Na popelnici visel plyšovej medvídek, kterýho jí tatínek dal k pátým narozeninám a přívěsek na klíče, kterej dala tatínkovi ona k Ježíšku. „Jak se máš, tatínku?“ zeptala se jeho zad a nečekala odpověď. Hodila na chodník před tatínkovu popelnici tisícikorunovou bankovku a šla brečet před krysí díru.


Milly
08. 02. 2006
Dát tip
Tohle je snad úplně jasný......- moc smutný ohledně rodičů, když má člověk málo, je to víc, než nic......., a jak se člověk nesnáší, tak nemůže milovat........, je to fakt moc smutný, já nechápu, že se tu všichni smějou,. a teď přijdeš Ty a řekneš, ať si to tak neberu, že to tak není, ale já vim, že je. :-((( -t-

nic takkovýho řikat nebudu, jsi velmi senzitivní

Milly
08. 02. 2006
Dát tip
Ty jo, tos mi teda ještě neřekla......... Mi přijde ten význam úplně jasnej- to snad musí vidět každej, já se jen pak nedokážu smát....... Tohle je mandala komunikace:

omyl :-) každej¨zcela jistě NE :-))))) ten obrázek dělá jakože co?

Milly
08. 02. 2006
Dát tip
To je jedna karta ze souboru- návod k používánízde Já je viděla na semináři a i je zkoušela- jsou moc krásný......- prostě si vybereš, která se ti nejvíc líbí a přečteš si na druhý straně, co znamená, a pak necháš na sebe působit ten dojem a můžeš se zamyslet nad tím, co právě znamená ten pojem pro Tebe.

Milly
08. 02. 2006
Dát tip
já ji jen poslala, protože se mi líbí- a protože mi přijde, že máš i závady v komunikaci sama se sebou, a ten návod je delší, tak si ho přečti- přijde mi to zajímavý a ty karty krásný! :-)

dík :-) až bude čas :-)

Eidam
10. 01. 2006
Dát tip
ty voe. tak to jo * :D

dadíková
10. 01. 2006
Dát tip
.t

Caallisto
10. 01. 2006
Dát tip
mazec t

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
ty jo čekanko nejsou to karty ivy hüttnerový? :))))) mně tam vyšla svatba dokonce (láska + soudce) a ono se mi to fakt splnilo !!! věř kartám věř kartám věř kartám :-) jinak ahoj jak se máš dlouho sme se neviděly :-) (nemam doma net čili víme co víme jak)

ty ses vdala?????

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
jasný ani sem to nečekala .-)

JiKo
10. 01. 2006
Dát tip
Pro mě je tohle už z kategorie "ptákoviny", ale jiným se to líbí, piš dál... :-)

Nikol: SEŠ BLÁZEN?????? JiKo: nevidíš přesahy?????

JiKo
10. 01. 2006
Dát tip
Spíš myslím, že si děláš legraci ze surrealismu.

já nevim, co je surrealismus, tak si z něj nemůžui dělat legraci, to dá rozum :-)

mě to taky moc nezaujalo - nonsense

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
sem .-)

a koho sis vzala prosimtě?

Diotima
10. 01. 2006
Dát tip
cti otce svého a matku svou - jen pokud si to zaslouží ... nebeč! :-)t.

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
minima :-) sladkého :-)

tuleň
10. 01. 2006
Dát tip
dobrej konec... konečně zase jednou něco pochopitelného i pro obyč čtenáře jako jsem třeba já :^) t*

jo*

minima do maxima? Ty seš cvok, nebo budeš mit mimino s minimem?

to bylo pro Nikol tuleň: to je skvělý, mi řikali, že to nemůže nikdo ani číst, natož pochopit :-))))) a to byli literáti :-)))))

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
budu mít mimino s minimem někdy :-)) hele ale pššt už .o))

nikol: když já jsem z toho perplex, já myslela, že máš rozum, děvče! no jo, tak už blčim, babo :-)))))

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
no vak nemam neboj, rozum :-))) ok... babčo :-)

zase VAK? já už jsem z tebe tumpachová

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
však .-))

tuleň
10. 01. 2006
Dát tip
to bude tím, že nejsem literát :)

katugiro
10. 01. 2006
Dát tip
O pisoárech a krotitelnicích... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru