Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Punková

10. 01. 2006
3
0
5030
Autor
Zbora

Po včerejším obrovském úspěchu mého hyphopového textu jsem zjistil, že teď hodně jede zase teda i ten punk, hlavně teda u mladých a starších punkáčů. Tak jsem teda napsal jednu punkovou píseň, kterou bych chtěl oslovit hlavně teda ty, jimž kohout již řádně vykokrhal, přičemž jsem kladl důraz hlavně teda na sílu výpovědi a snažil jsem se přizpůsobit, teda po vzoru kapel jako E!E , nebo Penetrační nátěr, vysokým nárokům, které punkoví interpretové kladou na své texty.

Trabant prolít po návsi

Jak bílý jelen pasekou

Rozezvučel všechny psy

Na hauptně lebku přibitou

 

Za volantem Egon Bondy

Z okýnka řvou hity Abby

Dvoutaktové protestsongy

Nedá už nikdo dohromady

 

Vzpomínky jen v hlavě blednou

Na prožitá úskalí

Návaly před Mototechnou

Pracáky jí přebraly

 

Kdy se vrátí Pepa Melen

Se svou tklivou písničkou?

Stejnou mouku pořád melem

Garáž máme maličkou

 

Trabant ale hodně žere

Zastavil se mezi poli

Koho dnešní doba sere

S kostkou v ruce topí boly


hihihi to jen že ještě nespíme, tak si čteme méně náročné texty... ale zklamals, je tam moc složitejch slov a žádnej pořádnej refrén, co bysme si ho mohli opakovat před spaním až do zblbnutí... napiš nám nějakou východopražskou lidovou...sím sím...

tumáš.... kohouta :-))

Zbora
29. 01. 2006
Dát tip
Houmeles. Vím o něm, že to je mladá nadějná formace, složená ze slušných a veselých chlapců...a proto jsem se rozhodl, že je budu protěžovat, jak jen to půjde. Hlavně frontmann John je velmi punkově živočišný...kytarista Muk toho sice moc nenamluví, ale to není při jeho funkci důležité...a ani basák a jeho poetické vložky nejsou k zahození. Jak oni mu řikaj? ....jo. Houmesák. To je podobný jako Houmeles. Možná jste příbuzní :o) ... i když je možžný, teda, že se pletu a úplácám pátý přes desátý.

Zbora
29. 01. 2006
Dát tip
Rebb: jsem hold starej důvěřivec :o)

houmles
29. 01. 2006
Dát tip
tak to jo.. podobnost ciste nahodna ;-)

houmles
28. 01. 2006
Dát tip
este nez si prectu kritiky a pochopim co se tu rozebira, tak ti rozsroubuju toho drabanta. nariznu mu brzdovy hadice, aby az se vrati ten picus melen si v nem rozbil drzku, zabil se, zmrtvel, chcipnul. a probouram garaz at je vetsi, mozna by stalo za to zavrit ducha acka zpatky do flasky odkud evidentne prisel, aby se na to uz ten hluchej (jediny jeho stesti, dyz mu rve abba) bondy nemusel koukat. protoze ten jak znamo za nic nemuze. a kritika? CHACHACHACHA! ...a pac jsem avizo dostal, tak take davam. blbej kdo dava, blbejsi kdo nebere ;-) toproe chut.

houmles
28. 01. 2006
Dát tip
hele zboto a dyz uzs to nakous v prologu: co ty vis o penetracnim nateru?

inac ak chces dobry punkovy text zozen si silenou komtesu... a potom mi ju posles lebo som stratil svoju kazetu ;)) lidi by museli bejt lidi ne dobytek co po tvych slzach pidi destruktivni vzdelavaci soustava a smrtichtivej zivot ridim letoun bez kridel a ja jsem slepej pilot oblaka zeme obzor a poli lany posledni list na strome neodpousti podzimu chtel by tam snilek vydrzet pres zimu tezko ale snese vranich kridel rany vrany viac si toho uz nepametam... jo a avi, aby som aj houmlesovi spravil radost ;)

Zbora
26. 01. 2006
Dát tip
Mockrát. To není kapela, kterýá by se držela nějakých idaálů. Už jenom ten jejich poslední singl :o)

Zbora
26. 01. 2006
Dát tip
Slyšela jsi s nimi někdy nějaký rozhovor? Já na nich nebyl už alespoň půl roku. Ale teď mají hrát ve Vagónu...tak možná pudu.

Zbora
26. 01. 2006
Dát tip
Jak kterým, jak kde.

Zbora
25. 01. 2006
Dát tip
Rebb: Já mám z punkových kapel nejradši Vysáče a Slížáče...obě neberou punk přespříliš vážně...podobný postoj k němu mám i já :o)

Smetiprach
25. 01. 2006
Dát tip
Reb: díky...

Smetiprach
24. 01. 2006
Dát tip
Reb a hraje někde? Ten deejay myslím...

Zbora
24. 01. 2006
Dát tip
Rebb: tohle je vysloveně legrácka, která nemá vůbec žádné ambice. Je to záměrně pitomý. Hyphopovou jsi četla, ne? Chtěl jsem vymyslet na každý hudební styl nějaký imbecilní text, ale už mě to přešlo...zatim :o)

orbital
19. 01. 2006
Dát tip
hip hopová byla sranda, tahle je spíš, taková vážná. ale dobrá.

Craerassy
14. 01. 2006
Dát tip
no ty jsi vážně pako:-))))

Noe1
12. 01. 2006
Dát tip
:-)))) traband se píše s dé ;-)

Skafararix
12. 01. 2006
Dát tip
neviem co tu riesiti ludkovia...jasne vidiet ze zbora je komik a ide mu to skvele...mne to prislo vtipne a basta ha ha ha....ved predsa je snad kazdemu jasne ze sa to nehra na daku vysoku poeziu...nebudte pozeri smejdi:)

K_Anče
10. 01. 2006
Dát tip
Téda, se seber, obejdi nějaký ty interpreti a budeš ve vatě--takovej skvost--jedna radost:)))

ceder_john
10. 01. 2006
Dát tip
zkus radši meditovat..

REDH0T
10. 01. 2006
Dát tip
...jo, to mi připomělo jeden můj dávný deathmetalový hit (možná jsem to tady i někdy dával) Chůze po lebkách tak jako pěstní klín tvoji lebku drtí, tak jako pod bucharem skotačí si děti, tak jako že je te´d z tebe vrah, tak já, tak já, tak já na hřbitově chodím po lebkách...

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Mimochodem, na haubně... ale spíš mě zajímá, co ty to máš teď s tím punkem? Nejdřív Dědečkův punk, dneska tohle... že by náhlá změna zájmů? Existuje vůbec něco jako punkovej deejay?

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Kanče: už mi to ukradli slížáci Cedrový háj: co z toho? REDHOT: Velmi slušný počin. Dáme to dohromady?

Jeheheman
10. 01. 2006
Dát tip
a kde je nějakej údernej ref ||: ? takovej ten s hlavním sloganem bohužel, toto nemohu tipovat;o))

ceder_john
10. 01. 2006
Dát tip
hovno

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Smítko: jistěže, dnes je Dj každý kdo má doma CD přehrávač...a za pár let to slovo bude hrubě hanlivé. Já si momentálně řikám: potulný pouštěč veselých psý-ch písní. Náhlá změna zájmů je známka punku!

Budliky
10. 01. 2006
Dát tip
Je to absolutní slabomyslná utopie

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Jůhehák: ref: oujeoujeoujeoujeoujeoujeoujeouje (z Cis průběžně až na D-mol) ...jsem to sem nedával, neb punk je jinde! Cedrový háj: v tom případě to jdu zkusit.

ceder_john
10. 01. 2006
Dát tip
budeš mít dvě

REDH0T
10. 01. 2006
Dát tip
zbora ...jedině za předpokladu, že uvodní riff celé skladby bude temné E

Jeheheman
10. 01. 2006
Dát tip
oujeoujeoujeoujeoujeoujeoujeouje není moc povedenej slogan. ten by ti mmožná prošel i na festivalu politické písně;o)

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
jako archívní punker si o tom myslím svoje, ale budiž... ovšem potulný spouštěč, to se mi líbí...to bude nejspíš rodný bratr domáckého stavěče...jo, a udělej něco s tou haubnou... tohle k útoku na špicu hitparády nestačí, ani kdyby sis vzal zimní sukni strýčka Zbyndy... ee...s takovou by byl punk za chvíli det.

Natasha_
10. 01. 2006
Dát tip
Sorryvolejetospisovnětobytedafucktnešloamálonasranýjetotaky.

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Natasha: když já jsem na punkáče moc hodnej. Jůhehe: dobrá, změnim ho na něco lacinějšího. Smeťák: punk je jinde!!! :o))))) REDHOT: kdepak, je to takové malé milé D :-DDD

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Punk je už leta tamtéž co ty, mimo... :-))

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Smeťák: jsi sprosťák! Ještě zvážím, co Ti provedu. Zatím mě nanapadá nic dostatečně odporného. Už to mám...koupim Ti zubní kartáček...ne to je slabota.......

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
to bylo hodně chabý, zkus mejdlo...

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Ano, uděláme u Tebe mejdlo! Přivedu s sebou Václava Mráze, Martina Magora Jirouse, Karla Ratha, a Leonu Machálkovou a pokecáme.

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Z výše jmenovaných jsem ochoten uklízet pouze po Magoru Jirousovi a toho magora Ratha vyhodím na mráz... s Machálkovou jdeš už trochu pozdě, ale dejme tomu... ovšem, táži se, kde zůstal punk? Tohle je s bídou takové ochablé maloměšťácké puňk...

Eidam
10. 01. 2006
Dát tip
NOT DEAD!!! :)

Zbora
10. 01. 2006
Dát tip
Dyť řikám, puňk je jinde! Slyšel jsi Green Day apod., ne? Ale už vim, kde jsem udělal chybu...že jsem přemýšlel, jak to udělat pořádně blbý...přemýšlení je v komerčnim panku vůbec na škodu :o))

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Aha, ty nemyslíš punk, ty myslíš beach-punk? :-))

jaza
10. 01. 2006
Dát tip
punk to je*

abab ? to su na punk uz moc vysoke kvality

romale
10. 01. 2006
Dát tip
Ale holky řikaly...

pozorovatel
10. 01. 2006
Dát tip
já pink punk nehraju.. to je pro holky líbí se mi to víc, než ta dj-ová (=jsem jen napsal kamarádsky, jinak se mi to nelíbí)

punk nepunk punk nepunk punk nepunk k zemi:-)

katugiro
10. 01. 2006
Dát tip
No, mám jiné představy o punku, ale kvůli tomu tady místo nezabírám... připomnělo mi to totiž tenhle text od Zoltana, který jsem si už dlouho (asi dva roky) chtěl dát do nejoblíbenějších... tak ho tady propaguju :)

ach jééé....já nepudu s davem.... páč jako nou cement....howgh

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru