Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fahrschule

14. 01. 2006
0
7
4394
Autor
šňupálek

...am nächsten Freitag (es ist der dreizehnte!) soll ich die Teste für Führerschein ablegen...

 

Wir fahren schnell - warum Sitzgurt schliessen?
Heute können wir wieder küssen
Tritt Gaspedal - keine Scheu
Diese Mühle 's nicht mehr neu

Es ist wirklich zügige Fahrt
und wir fahren besonders hart

Sauer ist Polizeis Gesicht
diese Knolle stört uns nicht

Weiss wir werden niemals scheiden
weil wir werden früh erleiden


Wir können doch nicht mir nichts dir nichts überleben.


7 názorů

šňupálek
14. 02. 2007
Dát tip
šáde (škoda)... zrovna na todle bych potřebovala nějakýho němčináře/ němce ;-)

výborne, nemecky viem... výslovnostne: maine líbe du bí švajn a ešte (neviem aký člen;) ) angst (strach;) )

Glorian
23. 01. 2007
Dát tip
nerozumim...ale je to pekny....to se neda poprit...

šňupálek
18. 11. 2006
Dát tip
das zágt man doch nur só.. veder lérerin, noch lérer...hab gar nichts cu tun mit šůlvézn...

šňupálek
18. 11. 2006
Dát tip
majn líbe den*v*NOCI, ich bin doch kajne dojčlérerin.. vrštéhst du das, odr gar nicht?

šňupálek
01. 08. 2006
Dát tip
genocidu? to slovo mě nějak děsí... všim sis, že TY neodpovídáš na otázky?!? :-) nemám - protože napadáš "styl mého jednání" a já nevím, co jsem provedla..neni to, že bych se zlobila, či tak něco...prostě nevím...

Fil
31. 07. 2006
Dát tip
nu tak nemáš, snad jsem toho tolik neřekl. si odpovídej komu chceš, jen jsem Tě chtěl pobavit a zapřemýšlet. nepros, nic to nezmění:-) a můj názor-já odpověď MAM- jsem mírumilovný a zeleninu mám rád jen bych zavedl genocidu syrové cibule a to bez vyjímky!!!

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
mimochodem - váš názor na zeleninu?

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
nemám...pro pana Učitele nemám...pro toho, kdo určuje správnost nemám... mám pár odpovědí, ale zdá se, že ne pro Vás styl mého jednání? prosím?

Fil
30. 07. 2006
Dát tip
já dávám otázku, já určuju správnost odpovědi!:-)není to úplně blbě, ale je to blbě a to i ta druhá!.-) přiznej, že nevíš odpověď na otázku z 2. třídy:-) nepřijde mi lepší styl Tvého jednání

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
tahle odpověď špatná bejt nemůže - když se něco vymyká tvé předpokládané množině odpovědí, nemusí to nutně znamenat, že je to úplně blbě.. chtěl si snad slyšet "obsah sacharidů"? přijde ti to lepší?!?

Fil
30. 07. 2006
Dát tip
zajímavá odpověď, ale špatná:-)

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
já mám fakt problém s avi..psychologický?!?

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
psychologický!

Fil
30. 07. 2006
Dát tip
nu to nevím jestli princezna ale budiž:-) koukám, že jsi také zvídavý typ-výborně budu se ptát taky-tak třeba...třebááá...jaký je rozdíl mezi ovocem a zeleninou? víš?:-))

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
princezna neumí posílat avi..

šňupálek
30. 07. 2006
Dát tip
aha...v tom případě si připadáme jako její veličenstvo princezna ze zlaté klícky.. děkuji, co neumím, to se doučím...co se nedoučím, na to se pak třeba zeptám :-)

Fil
30. 07. 2006
Dát tip
Nu co by jsi ráda, kde chceš rozšířit obzory, umím vše, co neumím to se doučím a pak hezky objasním:-)

šňupálek
29. 07. 2006
Dát tip
hmmm...a co mě tedy budeš doučovat ty? :-)

Fil
28. 07. 2006
Dát tip
nu není za co:-) vtom případě Tě budu doučovat já, žák jsem žák budu věčný kažé obohacení v jakémkoliv směru je užitečné!:-)

šňupálek
28. 07. 2006
Dát tip
:-D tak tedy děkuji žáky neberu, žák sem..učit někoho kraviny je kravina.. ;-)

Fil
28. 07. 2006
Dát tip
nu tak se hlásím na to co umíš:-) nu uvidíme, kdy bude čas, ale uděám o:-) A hodím Ti ho k Toběa třeba dostaneš víc tipů:-))) hodnota bude nedozírná:-)

šňupálek
28. 07. 2006
Dát tip
němčiny :-) hehe :-) to bys dopad... bájo...klíďo to přelož normálně, i když do veršů...to si pak můžeš dát k sobě jako vlastní dílo "překlad" :-) to pak bude mít velkou hodnotu, dělat překlad takovejhle velkobásně :-D

Fil
28. 07. 2006
Dát tip
hodiny němčiny přeci, nebo vyučuješ i něco jinýho?:-) dám a pak Ti ho sem hodím, mám to přeložit do veršů?.-)

šňupálek
28. 07. 2006
Dát tip
si překlad klidně dej :-) popravdě bych byla zvědavá na českou interpretaci ;-)

šňupálek
28. 07. 2006
Dát tip
hodiny čeho?

Fil
28. 07. 2006
Dát tip
škoda, já bych si překlad i dal, nebo soukromé hodiny u Tebe?:-)

šňupálek
27. 07. 2006
Dát tip
ouvej...sem si řikala, že bych to mohla pro neněmčináře přeložit (když už se sem chudáčci doklikaj..)...to sem si vylámala zoubky.. (a nic)

i princezna má soudnost x)

šňupálek
16. 07. 2006
Dát tip
to je docela humorný, dyž to o sobě tvrdí princezna :-) mávám ušmudlaným kloboučkem ;-)

hehe já sem ale tele =D

šňupálek
16. 07. 2006
Dát tip
výtečně! máš u mne malé bezvýznamné plus :-) tedy je to víceméně..jak to jenom říct? je to taková životní autoškola? :-D

vůbec nerozumim právě jsem vybalila jedno slovo co německy znám a pak ...hele nejni v názvu schule jako škola =DDDD

šňupálek
16. 07. 2006
Dát tip
brauchst du was? či vůbec nerozumíš? ;-)

was????? =D

šňupálek
13. 07. 2006
Dát tip
jëjdä čárka

šňupálek
13. 07. 2006
Dát tip
hele, víte co mi je fakt vtipný? většinou lidi řikaj "neumim německy a němčina je stejněk hnusná".. je fakt, že teda taky dost lidí řiká, že německy uměj a němčina je hnusná... ale :-)

Rabb
07. 07. 2006
Dát tip
já neumět něméééczky..

exnexus
05. 07. 2006
Dát tip
škoda, že neumim Německy... ale jako jazyk se mi stejně nelíbí... rasta-patouis je lepší =o)

šňupálek
05. 07. 2006
Dát tip
die Fahrteste? na selbst!

šňupálek
05. 07. 2006
Dát tip
nee

Fil
05. 07. 2006
Dát tip
hohere Deutsch!Legst du die Prúfung ab?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru