Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanči až do konce lásky

17. 02. 2001
5
1
3656
Autor
Stevenson

jen ten název jsem si vypujčil k inspiraci..

Tanči až do konce lásky… Vzpomínám první prodlouženou, první solo, které nám hráli, věneček, do leva první polku.. Tvé oči, co do taktu se smály a slibovaly bez okolků, že každá noc nám bude mladá a usměvavé každé ráno.. a že to, co je slibováno nepotřebuje soudních kolků a láska nezná slovo zrada.. Vzpomínám naše tichá blues s vůní růží a chutí vína, kdy svíčka svícnu připomíná drž si mě pevně, jen Ty jsi moje báze jen s Tebou jde vše a vždycky snáze jen s Tebou odhodím své masky.. a tančit chci, do konce lásky.. Vzpominky časem barvu ztrácí, zůstává vůně uschlých růží.. vosk svíčky svícnu něco dluží a ani božský Liberaci nám k tanci asi nepostačí. A tak jen víno nám tedˇ zbylo, zvuk staré magnetˇáku pásky.. tak pojdˇ má vzpomínková vílo dotančit koncem naší lásky…

1 názor

neznamaxy
23. 11. 2007
Dát tip
kdeze ty casy ciste lasky z tanecnich jsou, hlavne, ze vzpominky zustanou

DarkMind
17. 06. 2002
Dát tip
Pekná.... -t-

Stevenson
17. 06. 2002
Dát tip
dik i za vraceni se do minulosti.. -))

Stevenson
20. 02. 2001
Dát tip
Mah/.. pockej par desetileti..))a dik..

Mahoney
19. 02. 2001
Dát tip
vau (pro Tebe "wow" :-)) človíčku kam Ty na to chodíš *

(závorka)
19. 02. 2001
Dát tip
jo (líbí)

Stevenson
18. 02. 2001
Dát tip
dekuji za oceneni...asi ojedinele, ktere tim vic potesi.. a nemas zac,.all pleasure is mine..)

racek
18. 02. 2001
Dát tip
Docela hezky, libi se mi to.

Bodlak
18. 02. 2001
Dát tip
Ta je nadherna, vazne, jako bohyne Hestia, co sestoupila..) Kolik tipu mohu dat?? 20??? Mas je mit..soukromych...tady tipnu alespon ten cudlik TIP

Stevenson
18. 02. 2001
Dát tip
... jsi..vis co, vid.. a PORAD..(

J
17. 02. 2001
Dát tip
Realistická a proto bych ani neřekla, že by byla smutná. Začátek vzbuzuje pocity jako u první zamilovanosti a to je na ní krásné. A vůbec, život je krásný ve všech svých proměnách. Navíc to přirovnání tance k lásce...děkuju za tuhle báseň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru