Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ach! Jen při vzpomínce blednu. Myslím, že to bylo v lednu...

16. 01. 2006
10
0
4608

'And the night mare rides on And the night mare rides on With a december black psalm And the night mare rides on' The Smashing Pumpkins - Behold! The Night Mare

ráno se mi zdálo
o mý prababičce
všechny objímala
říkala, že nás miluje
jako by měla zemřít
už dnes
 
představila jsem si její mrtvolu
ta myšlenka přišla sama
 
---
 
probudila jsem se
bledá
zoufalá
a mezi mýma zádama
a zdí
asi půl metru
hubenější Smrt by se tam vešla
dvakrát
 
vyděsil mě pohyb v okně
vyděsilo mě lupnutí dřeva
vyděsil mě i matčin budík
 
po zádech mi běhal mráz

thanx :)

Mráz mi běhá po zádech s tebou... Četla jsem to se zatajeným dechem... one big t.i.p for You (of course)

Za dojem i za Poea (jak se to, probůh, skloňuje) Tip PS: Já bych asi skončil částí, co citoval Noe, ale je to tvůj pocit... :)

děkuju :) PS: no jo, říká mi to víc lidí (ale je to můj pocit ;))

uf...je mi z toho smutno

to mně taky bylo...

Eva_S
20. 01. 2006
Dát tip
jako joooo....dobrý....čekala sem teda, že nakonec prababi umře, ale ještě že neee....

jo, já jsem taky čekala, jestli umře. ale naštěstí ne :) díky

přesně tak :) děkuju

romale
18. 01. 2006
Dát tip
He, dobrý název, jsem si říkal, co to za satiru...;-) Pasáž citovaná Noem je supr... Takže jo... #

díky vám, pánové :)

Noe1
17. 01. 2006
Dát tip
nevím, jak to bylo původně, ale takhle se mi to líbí, dost líbí a nejvíc tahle pasáž: a mezi mýma zádama a zdí asi půl metru hubenější Smrt by se tam vešla dvakrát *t

no, tohle je ta původní verze... díky :)

jaza
16. 01. 2006
Dát tip
skvělý jen ten závěr by chtěl trochu strhnout-takhle je to do nudy...do tipu se to ale vejde* pošlem ještě Eidamovi avi...)))))

Norsko
16. 01. 2006
Dát tip
dobré je to*

díky vám :) no, je fakt, že je to takový neukončený. ale ono to ve skutečnosti nijak ukončený nebylo, ten pocit prostě odezněl...

Eidam
16. 01. 2006
Dát tip
první půlka super. ten konec by chtěl vygradovat. když to zmákneš pak ti ho dám s radostí. zatím teda bez tipu :)

no jo, nechám to uležet a... vygraduju :)

hmm...asi to teď neni o moc lepší...

Eidam
16. 01. 2006
Dát tip
hele né prodloužit. jenom ten konec trošku jinak zaonač.:)) vyděsil mě pohyb v okně vyděsilo mě lupnutí dřeva vyděsil mě i matčin budík tohle ju?...... možná se pletu co já vím třeba to bylo lepčí jak jsi to měla .

no. já nevim. ono to bylo hrozně strašidelný. já si to ještě rozmyslim, dneska už můj mozek vůbec nepracuje :)

Eidam
16. 01. 2006
Dát tip
můj taky ne. radši to nech v původní formě. ještě bych ti to podělal .

né, to vůbec ne.... počkám a uvidím, co se vyvrbí.....

Eidam
16. 01. 2006
Dát tip
jak xchces :)

Já myslim, že to může končit i takhle... o grandiózní ukončení se snaží všichni ... tohle je originální!!! :-)¨ale jak myslíš ... každopádně je to Tvoje báseň - tak se hlavně musí líbit Tobě :-)!!! Nenech je do sebe rýpat :-)))!!!! ne :-) sou hodní - vlastně od toho rýpání tu sou...:-) ... Já nerýpu :) a dávám tip :-) t* a už mlčim...

děkuju, jasnosti :) ...ja si myslim, že trocha rýpaní neuškodí, ale problém je, že vlastně nevim, jestli se mi to líbí :)

:-) to znám - z toho si nic nedělej - počkej na múzu :) pak můžeš renovovat :-)....dobrou noc :-) ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru