Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od řeky

Výběr: drfaust
18. 01. 2006
4
0
3344
Autor
Lin_Sien_2

K řece se chodím dívat

na labutě podzimu

Štíhle plují

Nepíšeš...

 

Osamělá hledím z povzdálí... 


Marise
22. 03. 2006
Dát tip
avi

Lin_Sien_2
27. 01. 2006
Dát tip
Nejsem na straně slov, ale na straně pauz, ztišení, zmlknutí. Je mi potěšením, že ti mé psaní přineslo něco pozitivního. To je pro mne vždycky radost, neb psaní je mi vždy o zázraku nějak sdílerného prostoru. Ovšem ne nutně vždy o slovech. :-)

Lin_Sien_2
27. 01. 2006
Dát tip
S "apelem" je nejeden problém. Jakmile báseň vzniká s cílem "apelovat", jí darovaná přirozenost přenosu z podvědomého světa jde do háje. Zůstavají pak často "pseudobásnická patetická zvolání". Říká se jim pak citlivě "oslovení". Dělící hrana je tu ostrá jak břitva.

drfaust
27. 01. 2006
Dát tip
tak tohle jsem fakt namysli neměl, ale to nevadí.

Lin_Sien_2
20. 01. 2006
Dát tip
Myslíš variantu s vykřičníkem na konci?... Ne, to by šlo jiným směrem (pocitově směrem výčitky).

drfaust
20. 01. 2006
Dát tip
??? --------------------> vyznačil jsem slovo, které je silné tak, že vystupuje z básně, že apeluje. Jsem prost jakýchkoli návrhů cokoli v textu změnit. Myslím, že bych tím sám sebe urážel. ------------------------------------ Slova, která jsem si přečetl v několika tvých básních pro mne byla oázou, čistou, klidnou. Mohl jsem se zde zastavit a odpočinout. // vůbec po několika měsících jsem se odvážil něco si zde přečíst. jsem rád, že jsem sem mohl nahlédnout. Ve vší pokoře. L.

Lin_Sien_2
19. 01. 2006
Dát tip
Ale vždyť bylo napsáno, že jde spíš o širší odpověď a ne úplně jen ke tvé poznámce. :-) Jinak je otázka, co řešíš ty. Zmínil jsi japonskou antologii a ve mně to vyvolalo údiv a otázky. Nevidím na tom nic dotčeného (u sebe). Udivuje mne, že už nyní používáš slovo "vliv". Jaký vliv máš na mysli? To by se musel každý tady domýšlet, co znamená něčí "cizokrajný" nick... :-) Moji ukaecanost ponechej na mé potřebě se vyjádřit, prosím. A vůbec... :-) se měj pěkně.

Skafararix
19. 01. 2006
Dát tip
tak pardon...som bol mozno nemiestny:)...aj tebe pekne dni!

Lin_Sien_2
19. 01. 2006
Dát tip
:-))

drfaust
19. 01. 2006
Dát tip
*

drfaust
19. 01. 2006
Dát tip
to: Nepíšeš!

Ol_Lu_Ti
19. 01. 2006
Dát tip
:)***

Eva_S
18. 01. 2006
Dát tip
pořád podobný téma mi to připadá....

Lin_Sien_2
18. 01. 2006
Dát tip
A...? Mám změnit téma. :-)

Skafararix
18. 01. 2006
Dát tip
pekne, nezne....skoro ako z vyberu Manjosu:)

Eva_S
18. 01. 2006
Dát tip
fuuu....to jak myslíš, dívčo....je na Tobě....dle nálady....:))

Eidam
18. 01. 2006
Dát tip
mě by jiný téma docela zajímalo :)

Leclajr
18. 01. 2006
Dát tip
Je to atmosfeeeerické, líbí.. tIP**

Lin_Sien_2
18. 01. 2006
Dát tip
Nepíšu dle nálady. Spíš dle potřeby něco zachovat, co se na chvíli objevilo (a ja za tím nějaký přesah širšího života) a něčím, co se ve mně silně ozvalo. Výzva oka-mžiku, jenž není tak nicotný, jak se domníváme, ani tak důležitý, jak se pak domýšlíme. Jsou různé úrovně alter ega. :-)

Lin_Sien_2
18. 01. 2006
Dát tip
Manjóšu? Ta antologie? Ani ji pořádně neznám. Odpovím šířeji a ne možná úplně jen ke tvé poznámce. Trošku mně vždycky přivede k úsměvu, že se hledají nutně nějaká ta porovnání. Že by autor by měl "jít s pravdou ven", kde že se inspiroval. A běda mu, když řekne, že ani verši čínských, japonských či korejských básníků a básnířek. Jistě, určitá sympatie tam být mohla. Co se mne týče, ani formu, ani obsah vědomě nepřebírám od druhých. Pokud něco přebírám nevědomky, nic s tím nenadělám. :-) A poslední věc- vždy si stojím za dějem, stavem, který byl zapsán, jako za prožitým. Mnou prožitým. Mám radost, když potěší a je prožit nějak i ve druhých. Ozázka jakési jediné sebeidentifikacve je pro mne druhotná. Každý v sobě žijeme více životy, více hlasy ... a neznamená to nutně, že jsme schizofrenní. Divadlo a slavný Diderotův Herecký paradox budiž toho důkazem.

Skafararix
18. 01. 2006
Dát tip
pocuj Lin: sakra mne je absolutne ukradnute kym si sa inspirovala proste mi napadlo manjosu tak som to spomenul si nemysli hned ze ta ktosi obvinuje s napodobnovania a vobec ten vplyv tam i tak nezatlcies ved i tvoj nick asi nie je len tak nahodny ha ha ha:)...a neporovnavam ta z nikym a nicim ale asi zacnem bo si daka zbytocne ukecana v komentaroch...a vobec....ha ha hu hu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru