Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

únor

19. 02. 2001
19
0
4371
Autor
Vyjan

Nějaký čas teď budu vyhrabávat šuplík. Tato báseň je z dávného pravěku - tak asi 1988. Tenkrát jsem byl fascinován havrany a sbírkou J. Skácela Naděje s bukovými křídly. Ten Skácel je na básni bohužel znát.

je tu snad s námi ještě smrt co od dušiček zbyla černé lampičky po polích havrany rozsvítila
Elyn
10. 11. 2003
Dát tip
..:) *

El_Fossil
17. 06. 2003
Dát tip
*****

Atalanta
30. 04. 2003
Dát tip
Nestiham se vracet vsude, kam bych chtela. Bohuzel vubec nevadi... ~*~°~*~

Stínovlas
29. 04. 2003
Dát tip
Pěkná miniatura. černé lampičky ... skvělý obrat. Velmi povedeně vystižená nálada února. Tip.

Pepo
07. 09. 2001
Dát tip
Kruci!.. Nádherná atmoška!

ulita
22. 02. 2001
Dát tip
kafka: omluvila jsem se přece...ale omlouvá mě to, že jsem to psala zpaměti, a že jsem Skácela dlouho neviděla, jo..? :-)

Merle
22. 02. 2001
Dát tip
ulítí: tak to dokonce znám... narozky mám za pár měsíců :-)) ikdyž dost možná je to plýtváním perel na prasátko...

Bacil
22. 02. 2001
Dát tip
Jo, ještě něco: únor je druhý, listopad druhý od konce, a v obou měsících je druhý den nějak magicky významný: jednou Hromnice, podruhé Dušičky... Možná to ani není tak úplně náhoda, snad do toho předkové záměrně vpletli trošku magie...

kafka
22. 02. 2001
Dát tip
To víš, že jo, ulitko ;-))))))))))) Já ho taky nečetla ani nepamatuju, no, někdy, možná kolem vánoc, ale to kdo ví jestli... Díky moc za připomenutí krásného verše (je totiž můj oblíbený) ;-)))))))

ulita
22. 02. 2001
Dát tip
Merle: už dlouho mám za úkol tě lehce dovzdělat - samozřejmě tak, abys to nezaregistroval, případně ti to ještě bylo příjemné... kafka: společný zájem vždycky potěší - a když už jsme u toho, budu tento víkend sama, takže jsem si jako lék naordinovala právě Skácela (doufám, že z toho nebudu mít ještě větší depku)

Miroslawek
21. 02. 2001
Dát tip
únor bílý Vyjan šílí TIP

kafka
21. 02. 2001
Dát tip
ulita: bejt detailista, tak ti řeknu: Za žádnou pravdu na světě ale jestli chceš za malý pětník ticha je chvíle, která půlí krajinu Pokorný okamžik, kdy někdo za nás dýchá ;-))))) ANO!!! Je to kráááá sné! *! Promiňte za ta avízka, ale jsem nadšena a stojí za to si to přečíst znovu (myslím, Vyjanovo báseň ;-)))

per_zay
21. 02. 2001
Dát tip
hmmmm...*) (!T!)

Ber
20. 02. 2001
Dát tip
sice pozdě ,ale tip

Merle
20. 02. 2001
Dát tip
musím se přiznat, že skácela ni neznám... ale tohle se mi líbí

Bacil
20. 02. 2001
Dát tip
Únor a listopad jsou symetrická dvojčata: druhý a předposlední, dušičky, havrani... ano, přesné.

Vyjan
20. 02. 2001
Dát tip
Bacil: Vidíš, to mě vůbec nenapadlo. Děkuji za upozornění. Ostatní: Všem vám děkuji za chválu. Ale já stejně vím, že ta báseň má velice podstatný kaz - příliš odvozená, příliš nepůvodní.

ulita
20. 02. 2001
Dát tip
Bacil: dobrý postřeh (mimochodem jsem listopadové dítko..) Merle: no tak to mi snad ani neříkej!!!!! už mockrát jsem tě Skácelem chtěla obdarovat k narozeninám nebo k Ježíšku, a teď začínám litovat, že jsem to neudělala.... Naštěstí na Skácela není nikdy pozdě...Jak se ti líbí třeba..: Za žádnou pravdu na světě ale jestli chceš za malý pětník ticha Jsou chvíle, které půlí krajinu Pokorný okamžik, kdy někdo za nás dýchá (za případné nepřesnosti v citaci se omlouvám)

pampelin
20. 02. 2001
Dát tip
Vyjane,mít duši v akordu přeci není na závadu.Ta báseň je dobrá-a žije si svým vlastním životem.Má dobrý rodokmen-otce i děda s talentem. :-)

Vojtek
20. 02. 2001
Dát tip
Pěkné je to ..fakt!*

Print
19. 02. 2001
Dát tip
Proč bohužel? Skvělé to je!! *!

kafka
19. 02. 2001
Dát tip
no ovšem toto!!! To...je nádhera... černé lampičky*!

hermit
19. 02. 2001
Dát tip
No jo, Skácel... Kdo ví, co všechno se zračilo ve Skácelovi... Dej mu pámbu nebe, stejně už tam je... za básničku ***!!! :-))

Yenn
19. 02. 2001
Dát tip
Nadherne.

(závorka)
19. 02. 2001
Dát tip
uctivá poklona + (T)

rire
19. 02. 2001
Dát tip
taky mám Skácela rád :) ostatně.. i Tvoje :) ŤAP*

Adelan
19. 02. 2001
Dát tip
Ano...*

...!

ulita
19. 02. 2001
Dát tip
Tady nezbývá než vyddechnout úžasem a rozpačitě zašoupat nohama...je to úžasné!!!

Verita
19. 02. 2001
Dát tip
Skácel, neSkácel, je to moc krásné :-))))

Rivka
19. 02. 2001
Dát tip
Ale ti havrani jsou tam TAKY znát:))) A není to na závadu:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru