Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

20. 01. 2006
15
10
5557

;)

Snívaj svoj sen,
snívaj, kým môžeš,
snívaj, skôr než...
vstúpi ti ničiteľ snov sem...

10 názorů

Pokusák
28. 03. 2008
Dát tip
:-) *T

to teda hej...

guy
25. 02. 2008
Dát tip
jo, ničitel snů je ještě horší než snový policajt :-)

ďakujem vám všetkým 3;)

Aeternitas
25. 01. 2008
Dát tip
:) * úprimne: prekvapila ma dĺžka diela...ale je to pekné :)

uz se tesim, jak dneska pospim a "posním"

Gregory
22. 01. 2008
Dát tip
To taky asi nepotřebuje komentář..takový verše si většinou žijí svým vlastním krásným životem!!!

domysli si...ale ono to bolo myslené pôvodne (nemala by som prezrádzať, že?ale aj ja som stále dieťa, preto chápem;) )ku tebe, ku mne...do teba, do mňa...proste tam, kde to nechceš...zničiť tvoju realitu...asi tak aspoň v skratke;)

som rada, že sa ti moje veci aspoň troška páčia a ťa oslovia...

reya
13. 06. 2006
Dát tip
nicitel snov*

a práve snívam jeden krásny sen...;)

palino8
05. 03. 2006
Dát tip
snívať, snívať, snívať! kým sa dá - lebo kým vieš snívať, tak máš nádej ;))

orbital
18. 02. 2006
Dát tip
každý by si měl chránit své sny, aby měl pro co žít. když je pak ztratí... dál asi není třeba nic říkat...

alebo keď nejaké sny stratí, tak si nájde nové sny...lebo bez snov je to v tomto svete nepredstaviteľné...

orbital
18. 02. 2006
Dát tip
to je taky možné, jenže zaléží na tom, jak tomu kdo věří a co pro to dělá. někdy to může být dost těžké. s tím souhlasím, život beze snů je téměř nemožný nebo je pak na nic...

;D toto je schválne také krátke...lebo je to rada...rada pre všetkých...rada pre zlodejov, aby si dali čas(a hlavne nám dali ešte chvíľku čas) a...dá sa tam viac toho prečítať pomedzi riadky...ale to už záleží na každom jedincovi, lebo každý má iné zážitky a iné spomienky...

smejo
16. 02. 2006
Dát tip
*

orbital
16. 02. 2006
Dát tip
mám podobnou sloku jako tohle :) noc je má =) snění je moc krásné :) jenže některé sny no... nedávno se mi zdálo, že mě někdo popravil. ale než se mu to podařilo, třikrát mu selhala puška, fakt! bylo to neskutečné. pak jsem se na sebe díval jak padám k zemi a vše bez krve... šalenota :)) no ale k té básničce, obsah se mi líbí, jenže mi to příjde strohé. ještě bych to rozved, ale pak by to nebyla miniatura =))) ničitele zničit !!! =)))

Nickyx
13. 02. 2006
Dát tip
supér! *

Ď

palino8
10. 02. 2006
Dát tip
very nice *

som rada, že si sa stavil;)

Eidam
09. 02. 2006
Dát tip
to je hezký :) *

a je to aj realita;(

Eidam
09. 02. 2006
Dát tip
tak tak

lidé nejčastěji utíkají do snů, protože tam jso ve světě kde se může stát cokoli, tohle se mo zase moc líbí tak co bych si nezatipoval.... :-))) tip

Leclajr
02. 02. 2006
Dát tip
No a zase jsem narazil na pro mne AKTUÁLNÍ dílko, nedávno se mi stalo, že jsem sníval o jedné osobě, kterou mám moc rád a hrozně dlouho jsme se neviděli, a pak po probuzení kouknu na mobil, a tam SMS od ní..!! no to jsem fakt tehdy nepochopil :u)) ale poslední dobou mám tak nádherné sny, že když se probudím, jsem vždycky naštvanej.. tIP**

a prečo sa teda naštveš, keď máš krásne sny??? mne sa táto báseň neoplatila...;)))...raz som mala tak nádherný sen...s úsmevom som vstala, s úsmevom som šla do školy...a tam som zistila, že ten sen je neaktuálny a proste...no, potom som mala divnú náladu ešte pekne dlho...;)))...asi tak 3-5 dni...nie vyslovene zlú, ale divnú;)

Leclajr
02. 02. 2006
Dát tip
Já jsem naštvaný, protože realita je jiná.. ale samozřejmě že mám z toho taky dobrou náladu.. na některé sny myslím hrozně dlouho, přesně jak říkáš, taková hezká až divná nálada na 4 - 6 dnů, jsem na tom úplně stejněě.. :u))

heh, ďalší človek na rovnakej vlnovej dĺžke...;D

to vyznelo, akoby si už nesníval...však to len tak vyznelo...snívaj, snívaj...a snívaj...veď aj ty chceš patriť ku mne...chceš byť tiež blázon...tak neprestávaj snívať...

dík;)

Háber
21. 01. 2006
Dát tip
...tak snívaj ...pánabeka.... držím Ti palce...t

gr_4you
20. 01. 2006
Dát tip
hezký, tak co bych nedal tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru