Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbytek lidských citů

20. 01. 2006
3
0
2978
Autor
Nickyx

Je to láska, nebo beznaděj?

 

Oči tak zářivé, nevím, k čemu to přirovnat. Tyrkysová modř prosvětlena tisícem a jednou jiskřičkou.

Taková ta krásná barva, jakou vidíte na jasném nebi pár desítek minut po východu slunce na západní straně nebe, dá –li se to tedy tak popsat. Vždy, když ji zahlédnu, pár těch jisker v jejích očích vytvoří jakýsi paprsek, který mě obtočí a přitáhne k ní. Do ní. Do jejího nitra, do jejího srdce. Tak to cítím já svým srdcem. Ale ona jen zaregistruje, že jde někdo kolem a ani si mě nevšimne. Pak, když už ji na chodbě minu, dojdu do třídy. A přemýšlím. Teprve teď, díky skvělému orgánu , jemuž se říká mozek, mi dochází, že to je naopak. To já ji nosím v sobě, ona žije ve mně, v mém srdci. A že by se odstěhovala? Ne, ne, to ona nemůže. Musím ji vystěhovat sám, ale k tomu nemám dostatek ničeho. A tak ji stále nosím ve svém srdci a přemýšlím nad jejími vlasy. Barva slunce. Že by to byly ty paprsky? Ne, ty neexistují, a když, pak pouze v imaginární podobě. Ale ty vlnky vidím docela zřetelně. Divoké mořské proudy, které hladí slunce a půjčuje jim svou barvu…


Nickyx
22. 07. 2006
Dát tip
jasne...dekuju + usmef

pepička15
22. 07. 2006
Dát tip
...pokusím se vyhnout partnerský poradně a řejnu Ti jenom to, že je to strašně pěkný... poetický, lyrický a přitom je v tom drsná realita...

Nickyx
18. 06. 2006
Dát tip
hm...já si radši nestěžuju :) děkuju za podporu :)

Baziliška
18. 06. 2006
Dát tip
Na škole je hodně zrádný, že tam trávíš spoustu času a potkáváš pořád ty samý lidi, ale není jich tak málo, aby se nenašel někdo, kdo se člověku vkrade do srdce...znám to dobře z vlastní zkušenosti;-)) Má to tu nevýhodu, že když se potom rozejdete, tak se pořád potkáváte a to je o zdraví (duševní). Ale to se spraví...v nejhorším přijde jiná láska...;-)))

Nickyx
18. 06. 2006
Dát tip
je...děkuju :)

Baziliška
18. 06. 2006
Dát tip
Moc hezký a...smutný, pokud je to ještě stále stejně.

Nickyx
25. 05. 2006
Dát tip
jé, děkujů :)

pěkná poetika v tom je...barevně sladěné, jímavé, trošku se opakujou slova, nebo z toho aspoň mám ten pocit, ale jinak *

Nickyx
23. 05. 2006
Dát tip
tyjo...děkuju :)

ach, ta láska...ale dobrý, ta dívka je určitě ráda :) a tip

Nickyx
13. 02. 2006
Dát tip
zkoušel, ale já jsem vůl, víš? :))) dík za tip:)))

toto sa mi páči...toto je veľmi pekné vyznanie lásky...;)))...a skúsil si ho povedať aj priamo???lebo to skôr nebudeš musieť sťahovať ani seba od srdca ďaleko, ani istú osobu zo srdca...a možno sa tým veľa vecí vyrieši;) a máš u mňa tip*

deedee
06. 02. 2006
Dát tip
...srdce je ten nejzrádnější orgán... a nikdy ti nepřinese nic dobrého, budeš-li ho poslouchat... Ale umlčet ho nelze! Ani dělat, že neslyšíš...

Nickyx
06. 02. 2006
Dát tip
tak tak... děkuji za názor...:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru