Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modré haiku

20. 02. 2001
2
2
2343
Autor
maxie

Modrý akvarel pohledů Tvých více než láska snad bolí.

2 názory

Miroslawek
28. 07. 2009
Dát tip
To jsem rád, že souhlasíš. Ale že to trvalo, než ti to došlo.

Paulart
28. 07. 2009
Dát tip
Nesmysl.

Miroslawek
21. 02. 2001
Dát tip
modrý akvarel pohledů je hezký ... ale celkové vyznění je spíš matné ... hmmm, viz. Vyjan, Vojtek.

Albireo
20. 02. 2001
Dát tip
Vítej mezi haikaře. Tahle miniatura je krásná. "Modrý akvarel pohledů"!!! TIP

Vyjan
20. 02. 2001
Dát tip
Haiku jsem nikdy nenapsal. Neumím to. Ale miluji jejich průzračnou názornost, konkrétnost, která se zabodává do těla jak tenká dýka. Tvé haiku mi připadá příliš abstraktní, téměř neúnosná jsou pro mě podpůrná slova "více než", "snad". Tři slabiky jsou v haiku strašně moc, než aby nenesla význam. Pardon.

ulita
20. 02. 2001
Dát tip
trošku mi to skřípe, ale akvarel pohledu je kouzelnej...

Vojtek
20. 02. 2001
Dát tip
akvarel pohledu je maximálně pěkná metafora (to myslím jak, že je nádherná)...¨ Ale Haiku... tak nějak jako Vyjan... myslím, že u Haiku by měla mít každá slabika své pevné místo... kruciš ale ten modrej akvarel je fakt bezva.. zkus něco udělat s tím Tvých více než.. Haiku zdar :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru