Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Absolutní rozptýlení

25. 01. 2006
3
0
2151
Autor
premisil

Absolutní rozptýlení

 

Co je to absolutní rozptýlení

to nevyřeší žádný soudce

 

Je to rozptýlení s milenkou

nebo na rozptylové louce


premisil
26. 01. 2006
Dát tip
chalmine dík za kousek vzdělání, jdu se rozptylnit s nějakou...třeba zkončíme na hromadě...

premisil
26. 01. 2006
Dát tip
dík, ale jsem i nula, sem totiž digitální...

Fidla
25. 01. 2006
Dát tip
sem nejčko tak dlouze přemejšlela o slově rozptýlení a jeho významu - že mu už vůbec nerozumim, stává se ti to taky někdy?:)) No tak za to, že si mě "přinutil" přemejšlet..(a nad blbůstkou)...ti zaškrtnu čtverec vlevo dole v modrym poli, hm.

premisil
25. 01. 2006
Dát tip
no jo, to je ta občasná podivnost jazyka..jsem rád, že jsi přemejšlela, lidi co to dělaj se dýl dožijou a tobě to určo přeju..

chlapeček
25. 01. 2006
Dát tip
co tak se rozptýlit s milenkou rozptýlením po té loučce???

premisil
25. 01. 2006
Dát tip
no tak to si ani nechci představit...

chaImin
25. 01. 2006
Dát tip
nauka o pohřebnictví skýtá nebývalá potěšení! btw: té louce se správně říká rozptylná a krásné je, že když se ruší hřbitov, tak ji nabagrujou a složí na hromadu uprostřed jiného hřbitova, přesně jako se nakládá s ornicí v případě stavby fabriky..

chichichi, s milenkou na rozptylové loučce!:)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru