Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zeď reality

02. 09. 1999
1
0
2774
Autor
Merle

Zase jedna starší.
věnováno Věrce

Šel jsem dál, jen vítr vál, krásný den mi sliboval, dál a víc. Já jsem hledal odpověď... najednou tu stála zeď. Víc už nic. Život dal, život vzal, za zády se posmíval, můj osud. Škodolibě jak to umí, házel po mně své rozumy, až dosud. Co jsem měl a co jsem chtěl, a já chvíli přemýšlel, co dál... Přede mnou ta bariéra, a tak jsem až do večera, jen stál. Večer šel, já přemýšlel... prostě jsem ji obešel. A pak, šel životem dál, pro sebe se smál. Jen tak.
Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Ráda bych to nějak pořádně pochválila, protože si to pochvalu zaslouží, ale bohuzel, uz se mi prestalo dostávat slov...

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Zeď reality: hohó...tenhle způsob formy rýmování u Tebe neznám...zajímavé...přemýšlivý téma, originální rým...typ-ty-dyp m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Stejně jako na Bibšu, i na mě to dost intenzivně působí, ale asi to ruce nedokážou vyťukat na klávesnici. Pardon.

kačka
14. 09. 1999
Dát tip
Zdi by se měly bořit, hlavně mezi lidmi. Jednou se nám to už povedlo, vzpomínáte?

Merle
09. 09. 1999
Dát tip
Sakryš. Díky všem.

snoopy
07. 09. 1999
Dát tip
forma..moc hezká ..a obsah?..velmi dospělý.. přesto je v tom zahalena propast smutku..

Bibša
07. 09. 1999
Dát tip
Oslovilo mě to, co oslovilo, křičí to na mě z obrazovky, že to přece znám !!! Ale nenapadá mě co Ti na to napsat. A tak strašně moc bych chtěla, myslím, že k tomu je co říct, třeba později ... je v tom propast smutku, ale taky naděje a odhodlání a lehkost v překonávání překážek ...

ViNiL
05. 09. 1999
Dát tip
Ano, ano.

slavek
05. 09. 1999
Dát tip
líbí.

Count
04. 09. 1999
Dát tip
Snad v takove chvíli je člověk rád za své přátele. Díky nim jsem již tolikrát před tou životní bariérou nestál půl dne.
A styl.....ten styl.....zajímavý.

Merle
03. 09. 1999
Dát tip
Na to že mě neznáš, mě docela znáš :-))

Bolek
02. 09. 1999
Dát tip
Inu, někdy opravdu nic nezbyde. Nemá cenu ani bojovat...
Pěkný, merlíku! Tak trošku jsi to celý ty!;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru