Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nálada

25. 01. 2006
7
7
4252

Umenie nie je byť smutný alebo veselý, ale byť krásne smutný či krásne veselý.

7 názorů

guy
27. 02. 2008
Dát tip
a ten veselý může být i trochu smutný, jen když je krásný .. jsem si dovolil mírně parafrázovat JW :-)

;)

Aeternitas
26. 01. 2008
Dát tip
preto sa treba snažiť o kalokagatiu :) * múdre, výstižne a hlavne krásne :)

"palec nahoru" - nech to tesat... oprawdu *

orbital
16. 03. 2007
Dát tip
i to se stává ;) člověk se pořád učí :)

áno, toto je jedna z blbostí, ktoré mi vyšli z mozgu, k tej sa nepriznávam;)

orbital
15. 03. 2007
Dát tip
bych si dovolil nesouhlasit, že jde být krásně smutný :) dá se to možná krásně vyjádřit, ale smutné to bude pořád

to je prenesene...je to myslené, že byť tak smutný či veselý, aby to neobohatilo len teba...aby to aj ostatným pomohlo...minimálne sa zamyslieť...

mám chuť kritizovať:)) čo je na kráse? treba hľbky.

Nickyx
11. 02. 2006
Dát tip
hezké...možná spíš ošklivo veselý, ale to je jen můj názor...:))) *

Fil
26. 01. 2006
Dát tip
A jaké je být krásně smutný?

ešte si to nikdy nezažil/a? je to pocit, že máš pre čo bzť smutný...že to má dôvod, ale aj tak si vcelku šťastnýa spokojný zo životom...alebo to má inú formu...že si šťastný, lebo niekto je šťastný, i keď ty si práve kvôli tej veci (kvôli ktorej je on/a šťastný) smutný...ale máš ho/ju príliš rád, aby si sa netešil s ním...alebo tiež...proste veľa situácií...ako byť krásne smutný...a dá sa to vycítiť aj na diaľku...už chápeš??

Fil
26. 01. 2006
Dát tip
Rozumím, ale nezažívám- na smutku nevidím nic krásného-spíš se to blíží pocitu smutku třeba ze smutného filmu, který se mi strašně líbil. Ale nic, jak se říká, ze života.Rozumím Ti, ale neztotožňuji se.

keď raz zažiješ "krásny" smútok...pochopíš...je to niečo nádherné...a predsa tak smutné...

Fil
26. 01. 2006
Dát tip
we will see... abych řekl pravdu poslední po čem toužím je smutek-mám ho v sobě tolik, že se rád podělím. Raději budu krásně veselý-tose mi líbí více:-)

tak to je super...ale vravím..raz možno you will see...;))) a podeľ sa aj o radosť a smútok...ak chceš...;)

Fil
26. 01. 2006
Dát tip
činím tak v poet - i když teď už je nezveřejňuji. sic se opakuji, ale.... we will see:-)))) P.S. nejde plakat před usmátým autorem, budu se raději pořád smát:-)

ale usmáty občas plače pred sebou, aby sa na svet mohol usmievať...;)))...takže budem rada, aj keď budeš plakať, aj sa usmievať...;)...a videla som...;/...aj ja musím zo seba vypísať žiaľ...(smrť, samovražda, žiaľ, spomienka...)

Fil
26. 01. 2006
Dát tip
A já se už chci jen a jen smát a od nového roku tak činím-já už se jen směju-žiju trošku někde jinde, ale ŽIJU!!!

fíha...ako si to myslel s tým, že žiješ niekde inde???ak sa teda smiem spýtať... a ja sa veľmi rada smejem...;)

Fil
25. 01. 2006
Dát tip
a kdo je autor, ty?:-)

ja...;)

zlatárybka
25. 01. 2006
Dát tip
:-) a navíc tři přání,které to budou ? rybka39@seznam.cz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru