Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krv

25. 01. 2006
4
22
5907

jedna z mojich dekadentných básní...;)

Krv sa valí do hlavy,
až myšlienky vyplaví.
Červená brečka nevonia,
už ti aj zvony zazvonia.
Posledný úsmev nám hoď,
a potom do pekla poď!

22 názorů

(inter)netovou opierkou? :D nie, toto je také príjemné... neviem, taká ironická nálada;)

guy
25. 02. 2008
Dát tip
tohle vypadá, že je to napsaný ve chvíli, kdy jsi zrovna byla netopýrkou :-)

hou, hou, ty jedna dekadentnice... ooo ;-)

satannáš
08. 07. 2007
Dát tip
peklo je otvorené ....:o)))

ďakujem za príjemné slová;)))

Gwynn_Ibain
19. 05. 2007
Dát tip
Kto mi to písal, že som drsná žena? Krv je fajn, medici vedia svoje ;) Trochu drsné a poriadne neučesané ako zaklínadlo

satannáš
26. 03. 2007
Dát tip
Peklo brány otevírá ...:o)))

no:D a inak, toto fakt ide do pekla:D teda tématicky sa hodí, preto avi;)

silence
23. 03. 2007
Dát tip
pec nam spadla :)

palino8
07. 03. 2007
Dát tip
hehe, toto dielo má rado diskusie, ako tak pozerám ;)

..ide mi o to aby si sa vyjadrila k dielu....ked uz si zacala debatu... ...myslim ze tym by si pomohla autorke ovela viac jak tymto... ...pokojne konci...nejak to prezijem..usmev...

avox
07. 03. 2007
Dát tip
Oč ti jde? Od začátku kritizuji jen tvůj strohý přístup. A končím tuhle debatu, na hádání si najdi někoho jiného.

..ne..stale si k dielu nic nenapisala...zaoberas sa len mojim komentmi.. ...ale prinos pre autora prispevku je nula bodov..

ďakujem vám, sa bavím, ale že fakt...ste podarení:D Ja ďakujem obom za ich prístup, Ašš je pravda, že keby niekto iný neprišiel a vôbec ma nepochválil, tak by som asi aj ja prestala písať...ale keby si ma do toho netlačil, tak by som možno ešte stále bola na začiatku... preto obom ďakujem:D

avox
07. 03. 2007
Dát tip
ó, doufám, že ti každý den děkuje, že jsi z ní udělal básníka! je to dost stručné?

...mna len udivuje ze dokazes v tak dlhom prispevku nic nepovedat... ..dufam ze je to dost laskave..usmev... ...jak je videt z dalsej tvorby keby nebolo hajzlov ako som ja...tak ju nidky nenapadne pisat inak...

avox
07. 03. 2007
Dát tip
teď už mám na co odpovídat, "no a?" pro mne není otázka, jen nevrlé zavrčení :-)) teď můžu říct, že s tebou v zásadě souhlasím, jde o to, že autor svou myšlenku vidí, jen se mu nepovede vyjádřit dost jasně pro druhé... pak je vhodnější laskavé upozornění, dotaz, povaha méně paličatá by se třeba i lekla, Usm_a naštěstí ne. Jak je vidět z další tvorby, byla by škoda, kdyby přestala psát.

...ja som sa pytal skor avox.. ...lebo mi pride smiesne..napisat hocijaku kravovinu...dat ju do blbustky... ..a potom to obhajovat aha ved to je blbustka... ...prepac...ale toto neberem... ...aj blbustka moze mt formu vtip..moze niecim oslovit...toto nie...

ja proti nie som, ja ti ´dakujem...ja som veľmi tvrdohlavá:D

...no a?...

Avox...hehe, lebo to bolo kedysi, keď Ašš videl všetko len zlé a chcel si nás "vychovať" ako raz povedal Pali:D

avox
05. 03. 2007
Dát tip
kdybys nenapsala, že má být dekadentní... ale vždyť je to blbůstka Aššur... proč tak stroze?

palino8
12. 06. 2006
Dát tip

Pali:dík za pochopenie prvotnej myšlienky;)

palino...ty jooooooo...upevnuju surovost... ...jo tak to hej...som rad ze to tak citis... ...ja som sa uz vyjadril...

palino8
11. 05. 2006
Dát tip
Ja to cítim tak, že tie jednoduché rýmy ešte upevňujú surovosť, ktorú z toho cítiť... mne sa to zdá na Tip*

...no som si nevsimol... ...tak mi povedz ale uprimne...tebe sa to zda dobre napisane?..

palino8
08. 03. 2006
Dát tip
moju nie ;) toto nie je odo mňa

...prepac...ale toto je rymovanie typu zakladna skola... ...pri vsetkej ucte k zakladnej skole... ...ani by som to vlastne nenazval rymovanim...lebo takto sa nerymuje... ...mam rad viazane verse...ale od ludi co vedia pisat viazane verse tak ze ich to nevelecie hore-dole... ...ale to nezvladne kazdy... ...skvele su niektore vecicky...zaki a gbshow... ...maju tam aj fajn rymy... ...rovnako ako posledne dielka nallien... ...alebo niektore od autora...mayooo..alebo jak sa vola... ...skus si precitat takeo jozefa irbana-utpenie mladeho poeta... ...aleso so... ...ale jasne mozno je fakt chyba vo mne a ja som len neposterhol tvoju genialitu..

palino8
07. 03. 2006
Dát tip
hmmm, chybu, nie hybu

palino8
07. 03. 2006
Dát tip
Aššurballit, prečo tak neznášaš viazané verše??? Ak v tom myšlienku nevieš nájsť, hľadaj najskôr hybu v sebe... Skús sa viac otvoriť...

presne tak...;DDD:..a taká aj mala byť;) a aj ty k nám poď...>;)

...a ma nejaky vyznam pre teba...alebo si len checla nieco napisat?... ...lebo cisto z technickeho hladiska...je to dost nasilne...a rymom podriadnene...

Nickyx
12. 02. 2006
Dát tip
ano, rýmovačka, taková lidová mi přijde...ale má dobrou myšlenku...*

to bola jedna z nálad, keď som mala chuť vraždiť...;))) a má to aj hlší zmysel...

hlbší, sry;)

nickyx...v tom sa nezhodneme...navyse mozes mat sebalepsiu myslienku...ale ak je napisana takto...tak sa strati... ...pretoze tu je to skor krizovka....

...rymovacka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru