Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naděje

20. 02. 2001
1
0
2276
Autor
Suppe

Věnováno Veronice Konečné.

Když tvůj den je noc a ty máš strach že tmy je až moc nemusíš se bát. I kdyby slunce zapadlo a tys nemohla spát budu tvé světlo tvůj kamarád. Když je všude beznaděj a svět ti padá na hlavu život ti připadá špatnej a ty ztrácíš sílu a důvěru tak věř, že jednoho dne všechno zlé odejde a ty vrátíš se nahoru budeš se smát všemu čím si se trápila, pro co jsi brečela.
toyenka
26. 03. 2003
Dát tip
Pohádka s dobrým koncem. Líbivé. Ale asi trochu strohé, málo barev.. evokuje to málo obrazotvornost..

Marigold
28. 02. 2001
Dát tip
Hmm...za tím si stát můžeš, ale tím, že budeš v díle kopírovat slovní spojení a stejné vyjádření svůj autorský kredit moc nezvýšíš, protože nikdo nečte rád autora, který se opakuje...

Suppe
26. 02. 2001
Dát tip
To je jen "optický klam". Myšlenka a osobní náboj tohoto MIMa je úplně jiný...:o))

Marigold
26. 02. 2001
Dát tip
Hmmm...existuje jistý ošklivý výraz: "Autoplagiát"...tímhle ošklivým výrazem se označuje případ, kdy autor vykrádá sám sebe...ať je to jakkoliv, Casilis má bohužel pravdu:-((((

Suppe
26. 02. 2001
Dát tip
tak dobře. řekněme, že tohle je druhé verze "Jednoho dne". Co teď? Ale pořád si stojím za tím, že to má úplně jinou myšlenku a osobní náboj.

Casilis
25. 02. 2001
Dát tip
Vždyť je to úplně stejný jako "Jednoho dne", akorát to je věnováno někomu jinýmu...

Suppe
22. 02. 2001
Dát tip
Miroslawek... zánik světa?!

Miroslawek
21. 02. 2001
Dát tip
MIMO v Aréně, jejky, co to značí ????

Cavalera
20. 02. 2001
Dát tip
TIP ...

inventor
20. 02. 2001
Dát tip
MIMO - Aréna - (téma) - A Cavalera tomu dává tip tobude nějaká provokace ...

Cavalera
20. 02. 2001
Dát tip
Ale houbelec inventore, prostě jsem chtěl jen říct, že se mi to líbí, tak že to vidím tipu hodné ...

Hadrarka
20. 02. 2001
Dát tip
Taky se mi to líbí, takové jemné a milé :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru