Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Súbor malých vecí

26. 01. 2006
6
4
3708

...vznikli vďaka bolesti hlavy...;)...ktorá ma vďaka nim už prestala bolieť...;)

Suché konštatovanie

Otvorené dvere (do tela)
Chladný vzduch cez ne prúdi
A ja som celá skrehnutá


Krásna to predstava

Nedýcha?
Teda nežije?
Už má pokoj...


Sebairónia

Myš sa prehrýzla cez dieru (v syre)
A ja som sa stala krásnou labuťou (zo škaredého káčatka)


Súčasné vnímanie života

Krvavé ruky,
snaha márna,
život je ani z múky,
rozpráši (či rozplynie) sa ti pred očami ako biela hradná panna.


Životný pocit

Hlava v oblakoch
Telo na Zemi
Nezlúčiteľná kombinácia


Vám

Viete, čo ma zabíja?
Vaša trpkosť
A schopnosť rozhmliť mi svet pred očami.
Tak vám teda pekne ďakujem.

4 názory

waw, že dík...;) A fakt ďakujem o to, že sa to snažíš pochopiť...a ešte k tomu aj z môjho pohľadu;)

guy
22. 02. 2008
Dát tip
tady k tomu mohu s odstupem času dodat to, že ta trpkost druhých tě nezabila, čili tě posilnila :-) a dále chci dodat, že ta rozsekanost se mi na tom právě líbí, bo nerozsekaný věci umí napsat každej trouba - to vím z vlastní zkušenosti :-)

ďakujem za prelúskanie sa aj cez toto;)

Aeternitas
27. 01. 2008
Dát tip
tak toto je veľmi zaujímavé...spočiatku som to prečítal celé naraz a potom po kúskoch, a tak, či tak to dáva nádhernú celistvosť :)

;)

palino8
24. 03. 2006
Dát tip
peknučké*

o čom teraz točíš?

...no ze su to len utrzky... ..alebo poznamky do skoly... ...normalne si tam viem predstavit s odrazkami... ...cize dost rozbite...chyba plynulost...atd...

Nickyx
12. 02. 2006
Dát tip
mě se to moc líbilo...*

to sú samostatné veci...len som ich hodila do 1 celku...ani jedna k sebe nepatrí...len boli napísané v približne tú istú dobu...nič viac a nič menej... a tebe...dík;)))

to sú samostatné veci...len som ich hodila do 1 celku...ani jedna k sebe nepatrí...len boli napísané v približne tú istú dobu...nič viac a nič menej... (toto Aššovi) a tebe...dík;))) (a totoNickyxovi;) )

...aha...tak to uz si mohla rovno losovat...usmevyy... ...tazka dada...usmev..

tazka dada???

...dadaiszmus...

no...;)))

...telegram... ...dolezite aby nezposobovala...

Piscis
26. 01. 2006
Dát tip
Tu poslední větu bych tam nepsala ale jinak se mi to líbí............A schopnosť rozhmliť mi svet pred očami. - To je moc pěkné

Háber
26. 01. 2006
Dát tip
ak tá hlava prestala bolieť, tak je to preto, že je to dobre...

heh, asi nie...mne vždy pomôže, keď niečo napíšem;)))...niečo pesimistické...potom sa môžem aj usmiať;)

som rada, že sa páči, ale tá posledná veta tomu dáva bodku...to je fakt také "vrelé" poďakovanie za všetky chvíľky, ktoré mi niekto pripravil...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru